directe ! a La República. N. 4061. Dilluns, 25 de juny de 2018 02:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Romeva s’alia amb Junqueras per desencallar les negociacions

El cap de llista de Junts pel Sí diu que l’acord “s’ha de coure a foc lent”

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Raül Romeva ha rebaixat l’espiral de confrontació dels últims dies entre Convergència i la CUP i ha deixat clar que les negociacions són encara ben vives perquè els membres de les dues formacions “ens veiem molt sovint, ens truquem i ens escrivim”. En una entrevista a El Matí de Catalunya Ràdio, el cap de llista de Junts pel Sí el 27S ha volgut fer pinya i unir-se al discurs d’ahir d’Oriol Junqueras d’optimisme, de calmar els ànims i d’evitar fer retrets als cupaires. 


Comparteix
   


Etiquetes

Dubtes sobre la manifestació de l'ANC

L’exeurodiputat d’ICV ha fet en aquest sentit una crida a l’independentisme a no autoflagel·lar-se i no parlar de fracàs: “No podem parlar en termes de fracàs, sinó de responsabililitat i d’obligació, som més lluny d’on hem estat mai”. Tot i que ha evitat prometre que l’acord arribarà, diu que “ha d’arribar, tot i que no serà ni fàcil ni ràpid”. De fet, Romeva ha dit que “s’ha de coure a foc lent” i que la manifestació de l’ANC de diumenge “no és encertada si és per posar pressió”. 

Romeva ha evitat la confrontació amb la CUP

Fins i tot, el número 1 de Junts pel Sí ha afirmat que troba positives les desavinences: “Ens hem d’entendre amb gent diferent, hem de sortir de la nostra zona de comfort, normalitzem la diversitat com a valor positiu”. Així, ha evitat escalfar més la confrontació amb la CUP i només s’ha limitat a negar que Convergència no estigui concretant en reunions privades la proposta que feia dijous passat als anticapitalistes. “No estem buscant un president autonòmic, hem d’acordar un govern que ens condueixi cap a una ratificació via referèndum del que farem”, ha puntualitzat també Romeva.
 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
20 de novembre de 2015, 11.14 h

#17

Catalanopicecus. Es el olor de los fascistas, que oleis a nazismo que tira de espalda.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
20 de novembre de 2015, 09.07 h






. . . es pot ser independent sense ser lliure ?



. . . es pot ser lliure sense ser independent ?






LLIBERTAT , INDEPENDÈNCIA : HI HA GAIRE DIFERÈNCIA ??






Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Josep fletxa Uganda
19 de novembre de 2015, 23.40 h

#17 jo crec que si et rentes, ja no en fara


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
19 de novembre de 2015, 22.33 h

EL OLOR QUE HAY ESTOS DIAS EN BARCELONA, SE DEBE AL COCIDO A FUEGO LENTO DEL ACUERDO AL QUE SE REFIERE ROMEVA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
19 de novembre de 2015, 18.17 h



#15 Mireu, companys: l'analfaburro del CAGARRONESITO intentant passar per savio ! !!

convindrà que li RECORDEM la seva increïblement rància ignorància supina i cretina . . .



ALGUNES IGNORANTADES DE L'ANACLETO FLATULENCIO ARAGONESES:

...................................................................................................

Quan va escriure "coHartar" amb hac intercalada, al comentari 65 de:

. Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
19 de novembre de 2015, 17.23 h

#14

?HABER?

?HABER?


A ver si aprendes a escribir so charnegazo


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
19 de novembre de 2015, 15.54 h

#
#8

OTRA VEZ, TONTO LABA. LO DE PATA NEGRA, NO ES TUYO. NO COPIES. HABER SI TIENES UN POCO DE INGENIO PROPIO.

PERO, TU ERES DEL CENTRO Y NO TIENES ESE HUMOR IRÓNICO E INTELIGENTE QUE NOS ATRIBUYES A LOS CATALANES.

ADIOS,HERMOSO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
19 de novembre de 2015, 15.50 h

#11

So inteligente !!. Si es por impuestos, los necesitareis. Os vais a quedar con una españa, hecha unos zorros.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
19 de novembre de 2015, 15.31 h

#11

Para una multinacional nacionalista que teniais: GRIFOLS se larga a Irlanda y no decís ni mu...

Tenéis un concepto de Estado mínimo, más bien ridículo, un país de verdad le llama al orden y le corta las pelotas. ¿Por qué te crees que Castilla fue un Imperio por dejar hacer que cada uno hiciese lo que le salía de las pelotas?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
19 de novembre de 2015, 15.23 h

#10

Sí, pero pagarán impuestos en MADRID, ZARAGOZA O VALENCIA.


TONTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!


Qué no lo captas, sólo ves esteladas.....

Defiende tu país y tu gente, so bobo.