El digital dels que votaran #SíSí. N. 3847. Dimecres, 22 de novembre de 2017 06:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Salellas reconeix les tensions internes dins la CUP

El diputat cupaire reivindica el paper del partit en el procés sobiranista però no pot amagar les discrepàncies entre els diferents sectors de la formació de l’esquerra independentista

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

 Benet Salellas, diputat al Parlament de Catalunya per la CUP, ha advertit en una entrevista a Televisió de Girona que abocar el partit a un debat "Mas o març" pot portar la formació a una "situació de fractura". 

© @acn

Comparteix
   


Etiquetes

La CUP superada per la responsabilitat de les seves decisions

Salellas ha subratllat que, a parer de la formació, el procés d'independència "demana" que la CUP "existeixi amb totes les seves forces, matisos i pluralitat".

Salellas insinua que la solució és el trencament de la CUP

Però ha admès que "si algú vol trencar-la i ens planteja el debat en aquests termes, realment la ruptura pot produir-se". 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
24 de novembre de 2015, 19.34 h


Amb un govern de xulos , España es un pais de MACARRAS . !!

Ja estem quasi tísics , pro no defallirem. . EL NOSTRE OBJECTIU, ES MASSA IMPORTANT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
24 de novembre de 2015, 18.31 h



España, es un país de MACARRAS, amb el chulo que recull els diners.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Francesc fletxa Calders
24 de novembre de 2015, 18.17 h

#13 Volia dir "enginyeria" social gradual...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Francesc fletxa Calders
24 de novembre de 2015, 18.11 h

Una utopia és voler fer una societat perfecta des del primer moment. Això, en política, sempre ha acabat en totalitarisme. El totalitarisme sempre posa en primer lloc complir amb una idea de perfecció que amb les persones. Una societat socialment avançada només es pot fer, tant de pressa com es pugui, però de mica en mica. Una cosa rera l'altra. S'han de crear estructures que evitin que els governants, siguin els qui siguin, ho facin malament. La base social d'un país es fa creant estru... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
24 de novembre de 2015, 17.46 h

Any 1937, plena guerra civil, les tropes colpistes matant i avançant. Barcelona. Uns s'atrinxeren a la Telefònica i un altres a l'hotel Colon (crec) i comença una lluita fratricida entre ells. Cadascun volen la revolució al seu gust i controlar-la. Imbècils! Mentre ells s'esbatussaven, Franco va anar avançar i no varem tenir cap revolució, varem tenir 40 anys de dictadura!

Sense Independència 'NO ES POT' construir res. Sense independència no es tenen les eines necessàries per f... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
davids fletxa barcelona
24 de novembre de 2015, 16.20 h

això els hi queda massa gran en els semarreteros de la cup,tenen una por que es caguen a sobre,tenen la revolució davant seu i els hi tremolen les cames.........quina decepció,quina vergonya pels revolucionaris de la historia mundial d'arreu del món.aneu a pactar amn en coscubiela ,el nen de la caixa,o amb podemos o amb la colau i tota la seva família enxufada a l'ajuntament...revolucionaris de pa sucat amb oli,això és el que sou,antisistema diuen que són i treballan per el sistema d'un... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Raül fletxa Sant Llorenç de la Muga
24 de novembre de 2015, 16.10 h

I potser el problema que tenen és que veuen que si hi ha noves eleccions la gent ja n'és farta i cuita i la CUP desapareixerà del Parlament i amb ella el Procés. Si no ho veuen aixi haurien de veure ja que molts votants del procés ja en tenen la pipa plena de tanta pèrdua de temps i de malbaratament d'esforç.

Raül


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Emili fletxa Terrassa
24 de novembre de 2015, 12.52 h

Senyors proletaris de la CUP, que tot ho voleu resoldre fent assemblees a torT i a dret. . . .
SI POSAR-SE D'ACORD TRES PERSONES JA COSTA MOLTÍSSIM, COM US VOLEU POSAR D'ACORD 1000 o MÉS ! ! ! !
HAURIEU DE TENIR UN PARLAMENT PARTICULAR, I SI MÉS NO, S'AUGMENTARIEN LES PROBABILITATS D'ACORD.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Arnau fletxa Morvedre
24 de novembre de 2015, 11.53 h

Doncs mira que és senzill de solucionar !: la CUP s'ha caracteritzat sempre per la llibertat d'opinió, per l 'absència de dogmatisme, pel respecte per l'àmplia pluralitat ideològica dels seus membres, els seus votants i les seues bases. És natural que davant el problema actual ("Mas o Març") tinguin problemes de resolució; però és que no han d'aplicar més que els seus principis: traslladar la pluralitat d'opinions en aquest aspecte als deus diputats que té la CUP; fugint així de l'... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
24 de novembre de 2015, 11.13 h

QUE PENSE LA CUP QUE S'IMPOSARÀ AMB MÈTODES ESTALINISTES CADUCATS A TOTA UNA SOCIETAT OPOSADA ALS MATEIXOS?

AL TENIR QUATRE DIPUTATS MÉS NO SIGNIFICA QUE CAT S'HAGI DE DOBLEGAR TIRÀNICAMENT AL SEU ANTI-SISTEMA MINORITARI. ELS AGRADI O NO, AQUESTA ÉS LA REALITAT DEL PAIS. I LA DEMOCRÀCIA ÉS AIXÍ.

PER TANT, TURURUT...