El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimecres, 18 d'octubre de 2017 00:22 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els sectors anti Mas de la CUP provoquen les primeres fissures a la formació

Albert Botran declara ara que no hi ha risc de trencament de la CUP a causa d'Artur Mas

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Botran no descarta que s'inclogui alguna proposta amb el nom d'Artur Mas a l'assemblea que ha de decidir -teòricament- com enfoca els pactes la formació anticapitalista.

La CUP segueix anclada en el 'No' a Mas
La CUP segueix anclada en el 'No' a Mas

Comparteix
   

O Mas o març

Malgrat que Benet Salellas havia revelat a mitjans de Girona que si el debat es plantejava com un "Mas o març", hi havia perill de trencament, aquesta tarda Botran l'ha desautoritzat, provocant, de facto, les primeres fissures en aquesta formació a causa d'aquesta disparitat d'opinions.

La CUP segueix encallada ne el 'No' al president de la Generalitat. Aquest diumenge hi ha una reunió de l'assemblea Nacional on aquest serà el tema estrella, però segons el diputat cupaire "no es procedirà, en principi, a fer cap votació". Botran ha valorat com a part del debat els posicionaments de Poble Lliure i Endavant però ha declinat posicionar-se sobre com s'hauria de reestructurar "el centre-dreta català, l'independentisme liberal".

Les pressions dels sectors anti Mas

El poble espera amb candeletes un postulat de la CUP definitiu. La formació es pren el seu temps mentre el govern espanyol, en un espiral d'odi -i en ple procés electoral- intervé de facto l'autonomia catalana a través de l'escanyament econòmic. Cal que la formació resolgui aviat les seves diferències i que els sectors anti Mas entenguin que abans de passar comptes amb la dreta catalana, cal contruir un país i dotar-lo de les eines necessàries per poder-ho fer.

L'única solució: la divisió de vots

La única sortida plausible per la CUP és la que va emprendre el 23 de gener de 2013, quan van votar diferenciadament sobre la Declaració de Sobirania del poble català al Parlament. En aquell moment van decidir votar cada diputat una cosa diferent per poder reflectir de la forma més fidedigna possible l'opinió de tots els corrents interns de la formació. Si és cert que hi ha sectors de la CUP que posen el país endavant dels partidismes, en aquesta ocasió també poden reflectir la seva postura donant els dos vots que manquen a Mas per ser escollit president.
 





COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
29 de novembre de 2015, 21.46 h

QUERIDO NAZI,

LA FALTA DE STOCKS DE VAIUM Y FORTASEC EN LAS FARMACIAS DE LA REGION CATALANA OS ESTA PROVOCANDO ALUCINACIONES COMO LA DE LLAMAR ESPAÑOLISTAS A LA CUP, TOPOS DEL CNI, ETC ETC.

DEMOSTRAIS SEGUIR BIEN EL IDEARIO NAZISTA EN INSULTAR A TODOS AQUELLOS QUE NO ESTAN CON VOSOTROS PERO ESTAIS YENDO UN POCO LEJOS.

LA CUP (para desgracia general) SUBIRA MUCHO EN LAS PROXIMAS ELECCIONES, ASI COMO ERC Y CDC SE HUNDIRA DEFINITIVAMENTE GRACIAS A LA LOCURA DEL UN CORRUPTO QUE QUISO SER MESIA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
25 de novembre de 2015, 20.48 h

Quan et creus infal·lible, acabes no acceptant els teus errors i et fas esclau de les teves veritats absolutes.
El problema s'agreuja quan els teus errors els paguen tercers.

A aquestes alçades, és millor no comptar amb la cup per assolir la independència. El partit està a punt de fondre's els ploms. El que cal es pensar com ho fem per que no ens els fonguin a tots en la seva auto-immolació.

Les Assemblees Locals estan anul·lades. Hi ha por a qüestionar res i que t'acusin de convergen... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
6QVRDRS fletxa garrotxa
25 de novembre de 2015, 19.58 h

Quan es decideixi finalment la CUP, hi haurà alguna cosa aprofitable de Catalunya ? ?
Aviat no ens caldrà defensar res de l´espoli nazional espaÑol ! !
Com que la CUP no vol manar ni solucionar el problema català,... el temps per a ells no els importa. Els importa més ser viralment exactes amb les relacions amicals entre els "compis" o vestir fidelment un look transgressor que no pas altra cosa ! !
Aquest "populisme" em sona des de fa anys ..., però ara es perceb perfectament.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
fideli fletxa rdnes
25 de novembre de 2015, 16.16 h

anem a noves eleccions...La CUP no està pel govern...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
25 de novembre de 2015, 12.17 h

Dintre de 10 anys tota aquesta colla seran votants potencials del PP hi la seua sucursal C's


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
25 de novembre de 2015, 08.34 h

Però que n´hi ha de massoquistes! Tots els que surten opinant en espanyol, pobrets!
No tenen altre diari on anar? Ja els han tret de per tot?
D´això se´n diu tenir una rabieta que se´ls menja. Idò que rebentin!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
anna fletxa Barcelona
24 de novembre de 2015, 22.08 h

"Continuarà..."


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
24 de novembre de 2015, 21.25 h

#11

UN PREMIO AL QUE ADIVINE (por ejemplo tú), QUIEN ES EL CHULO QUE RECOGE EL DINERO DE LA ESPAÑA MACARRA ( el concierto de Madona).


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
24 de novembre de 2015, 21.21 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
24 de novembre de 2015, 21.06 h



La voluntat d’un poble COMO TANTO LES GUSTA CACAREAR A LOS CHORIZOS NAZZIONALISTAS ,resulta ser lo que dicta la casta CASPOSA INDEPENDENTISTA de la Generalitat.

ASI POR EJEMPLO A Sant Vicenç dels Horts el front NAZI separatista DEL JUNTS PEL 3% , sólo obtuvo el 32% el “27 ese”. Pero el pueblo sigue pagando con dinero de todos sus vecinos la cuota AL CHIRINGUITO NAZZIONALISTA de la Associació de Municipis per laindependència (AMI).

Així és la democràcia de Catadisney, guineana ... Llegir més