El digital dels que votaran #SíSí. N. 3866. Dilluns, 11 de desembre de 2017 20:13 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

CDC acusa a Colau de buscar el descarrilament del procés català

Jordi Martí, president de la Federació de CDC a la capital catalana recorda que "estem a tocar dels primers 6 mesos del govern Colau i l'Ajuntament segueix sense pressupost per l'any vinent i sense ordenances fiscals"

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El president de la Federació de Barcelona de CDC, Jordi Martí, ha lamentat les declaracions que l'alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, ha fet en un programa radiofònic en les que s'ha mostrat partidària de la no investidura del president en funcions de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas. "Resulta sorprenent que l'alcaldessa Colau aposti per fer descarrilar el procés quan, precisament, és una voluntat que emana de la majoria del poble de Catalunya", ha asseverat Martí.

 
Jordi Martí regidor i president de CDC a Barcelona
Jordi Martí regidor i president de CDC a Barcelona

Comparteix
   


Etiquetes

Colau sense pressupost ni ordenances fiscals però fent #pressingCUP
 
Tal com ha apuntat el responsable del partit a la capital catalana, "estem a tocar dels primers 6 mesos del govern Colau i l'Ajuntament de Barcelona segueix sense pressupost per l'any vinent i sense ordenances fiscals aprovades" , alhora que ha recordat que "ambdues coses són necessàries per fer allò que va prometre a la gent durant la campanya electoral: lluitar contra la crisi econòmica, generar ocupació i reforçar els serveis socials". Per a Jordi Martí, "amb aquestes declaracions, Colau és més a prop del PP i de Ciutadans que del conjunt de la ciutadania barcelonina,  que el passat 27 de setembre va votar, amb gairebé el 40% dels vots, a favor del procés". 
 
CDC acusa a Colau de nepotisme a l’Ajuntament
 
Pel president de CDC Barcelona, "l'alcaldessa –en la seva entrevista - ha perdut una ocasió d'or per donar explicacions sobre possibles casos de nepotisme a l'Ajuntament, segons apunten des de fa dies algunes informacions", amb la que hagués posat de manifest "una actitud i voluntat de transparència real que, fins ara, encara no s'ha vist". "Les seves paraules són del tot improcedents, des del punt de vista de l'estabilitat que necessita el país, en aquests moments, i com no les seves institucions d'autogovern", ha insistit Martí.
 
CDC acusa Colau de fer més de candidata d’ICV-Podemos que no pas d’alcaldessa
 
Finalment, Martí ha criticat l'actitud de Colau "que fa més de candidata de la coalició ICV-Podemos, que no pas d'alcaldessa de totes i tots els Barcelonins, en una actitud de manca de respecte i lleialtat cap a la Generalitat de Catalunya, donant l'esquena a les seves funcions institucionals". 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
28 de novembre de 2015, 13.46 h

#8

!! Et quedes curt, et quedes curt .......!! !! Es un malalt...!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
28 de novembre de 2015, 13.06 h


Jo per definir-la, si diria solament "ELEMENTA "


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
28 de novembre de 2015, 07.25 h

Bosch, per que vas nomenar a aquesta NEO-NAZI-FRANQUISTA COLAU?
VOTAR ERC es VOTAR ESPAÑA?
Bosch i si dimiteixes per col.labaorador de la banda PP-COLAU?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
sal tim ban qui fletxa tim ba ler
28 de novembre de 2015, 00.58 h

#7 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
27 de novembre de 2015, 23.32 h

#6 LA ENESIMA PRUEBA DE LA ENAJENACION DEL MAD MASS

RECURRE AL MISMO TRIBUNAL AL QUE DIAS ATRAS INSTABA A DESOBEDECER SUS SENTENCIAS

AHORA DICE QUE LA DECLARACION DE "DESCONEXION" ES "SOLO UN ASPIRACION".


¿ACASO LOS NAZIS NO TIENEN SENTIDO DEL RIDICULO?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
joan fletxa barcelona
27 de novembre de 2015, 21.56 h

Quin fàstic d´Ajuntament, amb colaus i companyia!!!! a vegades els traidors estàn dins de casa. ERC ull amb aquesta tia, que per mi ja no mereix respecte des de que va dir 2 mesos abans de les eleccions que: No si ficaria en política....


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
27 de novembre de 2015, 21.50 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
27 de novembre de 2015, 20.32 h

#3 Cataluña acepta el control diario de sus facturas y el Gobierno le transfiere 319 millones
http://www.elmundo.es/espana/2015/11/27/565867a346163f59628b457a.html


El independentismo toca suelo en el País Vasco en pleno auge catalán
http://www.elmundo.es/pais-vasco/2015/11/27/56584cee22601d83408b4602.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3

Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Tomppa fletxa Sabadell
27 de novembre de 2015, 14.36 h

Estic una mica fart de fills de putes i filles de putes que pensa que es normal i corrent imposar el castellà a Catalunya i pensar que ets una revolucionari d'esquerres distribuint la terra i diners de Catalunya com si fos seva ... tinc sensació fort, molt poc ben articulat que majoria absoluta si no tothom de la gent al voltant d'ICV són en realitat imperialistes egoistes de merda.