directe ! a La República. N. 4086. Divendres, 20 de juliol de 2018 04:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els comerciants critiquen la “inacció” de Colau davant del top manta

Jené lamenta que l’Ajuntament ha donat una resposta “nul·la” a la seva demanda de reunir-se amb l’alcaldessa

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- El president de la Unió d’Eixos Comercials Turístics de Barcelona, Gabriel Jené, ha lamentat aquest dilluns la “inacció” del govern municipal amb el problema del top manta. Durant la celebració del I Summit Barcelona Oberta, Jené ha reconegut que aquest fenomen amaga una “problemàtica social”, però ha advertit que està generant “una ocupació de la via pública que està creant una crispació creixent en el sector del comerç”. En aquest sentit, ha demanat més proximitat i més diàleg a l’Ajuntament de Barcelona i ha lamentat que el consistori ha donat una resposta “nul·la” a la demanda de les associacions botiguers de reunir-se amb l’alcaldessa Colau.


Comparteix
   


Etiquetes

“Cal trencar el gel i aproximar-nos per treballar d’una manera més distesa”

 Ha conclòs el representant dels comerciants en declaracions als mitjans de comunicació en acabar l’acte. Jené també ha apuntat que el comerç turístic “està inquiet davant de temes com la gestió del Nadal, que es pot millorar molt més, i altres reptes com la segona fase de la reforma de la Diagonal o del Paral·lel, el pla d’usos de la Rambla, la unió del Tramvia, l’ordenança de terrasses o l’estació de la Sagrera.

L’efecte crida del govern Colau agreuja el problema del top manta
 
El regidor d'Ocupació, Empresa i Turisme, Agustí Colom, ha participat en la cloenda de l’acte i ha defensat la gestió municipal. “No compartim la critica d’inacció que fan els comerciants. Tenim capacitat de diàleg i hem revisat mesures com l’encesa de les llums de Nadal a petició dels comerciants. Això mostra la nostra obertura, però més enllà d’això cal un model de ciutat que distribueixi els beneficis per tots els districtes i que compti amb comerç de proximitat”, ha assenyalat.

Comerciants de Barcelona: “cal buscar mesures socials i donar una sortida laboral a aquestes persones que es dediquen al top manta”

Sobre el top manta, Colom ha recordat que una de les seves primeres decisions va ser reunir-se amb diverses associacions per tractar el problema. “No tolerarem la venda de productes falsificats, però amb mesures policials no n’hi ha prou per resoldre la venda irregular al carrer, perquè només s’aconsegueix moure les persones d’un lloc a l’altre. Per això cal buscar mesures socials i donar una sortida laboral a aquestes persones que es dediquen al top manta”, ha afirmat Colom.

 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
1 de desembre de 2015, 16.31 h

COLAU, portar 2000 top-mantas a BCN en els últims tres mesos es una feina LEGAL O IL.LEGAL?
Comprar VOTS ES LEGAL?
Aquesta banda de Mama Colau y su Famiglia, juguen amb foc


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
1 de desembre de 2015, 15.21 h

Coño! Los negros dan votos!! y los comerciantes impuestos!!

Visca Catalunya!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
1 de desembre de 2015, 09.22 h





El castellans d'esperit visigòtic, i amb ells tots els seus satèl.lits que combreguen amb la mateixa ideologia, tenen tan poca capacitat d'entendre res que no se n'adonen d'on els porten els seus deliris fanàtics franquistes.


1.- Ni ells ni les mares que els varen parir podran de cap manera aturar el procés del poble català cap a la independència de la seva NACIÓ.


2.- Totes les INGENTS energies gastades en aturar el nostre procés, SÓN ENERGIES PERDUDES que un gran país com USA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
1 de desembre de 2015, 09.14 h






#3

M'alegra molt que siguis tan i tan i tan RUC, Cagarroneses, que et pensis que la condició política d'un poble l'hagi de decidir un secretari general de l'ONU.




Només un franquista fill de franquista com tu, d'aquells que cantàveu allò del "Franco Franco, salve caudillo de gloria . . ." pot arribar a creure que el destí de tot un poble pot dependre d'una sola persona, sigui un rei ignorant, un secretari general o un cap de govern del partit hereu del franquisme.







Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de desembre de 2015, 08.35 h

#2 Entrevista con Ban Ki-moon, secretario general de Naciones Unidas

'Cataluña no está incluida entre los territorios sin autogobierno con derecho de autodeterminación'
http://www.elmundo.es/espana/2015/10/30/5633b14cca4741b21d8b4614.html

¿Cree que el derecho de autodeterminación de los pueblos puede aplicarse en el caso de Cataluña, de acuerdo con la legislación internacional?
España se ha mantenido como un Estado independiente y soberano en sí mismo incluyendo la región de Catalu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
1 de desembre de 2015, 08.32 h







#1 sí, home, sí, . . . tu intenta tirar pilotes fora, tu intenta despistar, Cagarroneses: TU SAPS MOLT BÉ D'ON PROVÉ L' "HEDOR" que dius.




USA AIGUA I SABÓ I VEURÀS QUE LA FETOR DESAPAREIX ! ! ! ! NO SIGUIS MANTA ! ! ! !




huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHH ! ! ! !





Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de desembre de 2015, 08.11 h

EL HEDOR DEL FALSO DICTAMEN JUDICIAL Y LAS MENTIRAS DEL SYNERA HA LLEGADO HASTA AMNISTIA INTERNACIONAL. !!!!DEMOLEDOR!!!!!!
Amnistia Internacional gira l'esquena al 9-N
“No hi ha una definició internacionalment acceptada del dret a l'autodeterminació”, diu l'ONG que "no té una posició ni a favor ni en contra"
“Actualment no existeix una definició internacionalment acceptada del dret a l'autodeterminació ni aquest dret està reconegut a nivell internacional com un dret que pugui pren... Llegir més