directe ! a La República. N. 4082. Dilluns, 16 de juliol de 2018 02:55 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

ERC torna al Bar Cuco de Nou Barris

Els republicans presenten un avançament de la visita de Joan Tardà i Gabriel Rufián a l'emblemàtic bar barceloní

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Gabriel Rufián es pren una tassa de cafè en l'avançament de la trobada amb Joan Tardà al Bar Cuco de Barcelona, on es va enregistrar el cara a cara entre Albert Rivera i Pablo Iglesias que va suposar una derrota sonada del segon i un descens pronunciat a les enquestes de Podemos en favor de Ciudadanos.



Gabriel Rufián
Gabriel Rufián

Comparteix
   


Etiquetes

Aquest dimecres 9 de desembre tornem al Bar Cuco de Nou Barris

Esquerra Republicana ha anunciat al seu compte de twitter que el dimecres 9 de desembre estrenarà un vídeo amb Joan Tardà i Gabriel Rufián a l bar Cuco. De moment, l'únic que es veu en l'avançament de l'espot de 13 segons és un Gabriel Rufián prenent-se una tassa de cafè al bar, on també apareixen dos paquets de cereals en una prestatgeria, a mode vintage. A l'esquerra una caricatura d'Albert Rivera que posa 'Solution Balls', i a la dreta una caricatura de Pablo Iglesias que diu 'Evolution Flakes'. Caldrà esperar a dimecres per veure el vídeo sencer i sortir de dubtes.
 





COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
8 de desembre de 2015, 11.52 h

#1


TITUS, MIRAT EL MEU NICK, I SURTS RETRATAT. Això vol dir, despreci total.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
8 de desembre de 2015, 11.52 h

#1


TITUS, MIRAT EL MEU NICK, I SURTS RETRATAT. Això vol dir, despreci total.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
José fletxa L'Hospitalet
7 de desembre de 2015, 21.40 h

||*|| Som-hi per les Llibertats de tot el Poble de Catalunya ||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
??????????? fletxa ?????????
7 de desembre de 2015, 21.09 h

#6 imbecil


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
7 de desembre de 2015, 21.00 h

#5 La deuda de Cataluña precisa del rescate del Estado durante al menos 10 años
El endeudamiento entraría en una senda explosiva a partir del 2017 sin el soporte del FLA

La comunidad catalana es la única calificada como bono basura por las tres agencias de rating


http://www.elperiodico.com/es/noticias/economia/deuda-cataluna-necesita-rescate-estado-minimo-anos-472634


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
7 de desembre de 2015, 20.56 h

#4 degenerat


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
7 de desembre de 2015, 20.37 h

La deuda de Cataluña precisa del rescate del Estado durante al menos 10 años
El endeudamiento entraría en una senda explosiva a partir del 2017 sin el soporte del FLA

La comunidad catalana es la única calificada como bono basura por las tres agencias de rating


http://www.elperiodico.com/es/noticias/economia/deuda-cataluna-necesita-rescate-estado-minimo-anos-472634


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
BEJOTA fletxa bcn
7 de desembre de 2015, 19.43 h



LA COLAU TÉ A NOU BARRIS UN GAME OVER QUE VEN LA PELL DE LA FIGA AL OSO DE'L SUFLÉ DESINFLAT DEL SUR DE MONSERRAT CABALLÉ !


NOTA BENE : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ESTA PUBLICAD ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
BEJOTA fletxa bcn
7 de desembre de 2015, 19.37 h



QUE'S AIXO DE LA PELL DE ROMA TRAIDORA QUE VEN UN GAME OVER ABANS DE MATARLO A L'OSO DE LA FIGA DEL SUR DE MONSERRAT CABALLÉ ?


NOTA BENE : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ESTA PUBLICAD ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
BEJOTA fletxa bcn
7 de desembre de 2015, 19.07 h

E. 27-S.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.510.713

VOTANTS: 4.115807

Separatistes: 1.949241

Separatistes: 35% DEL CENS (47,8% DEL VOTS)

N.B. NOU BARRIS VOTÀ COLAU I NO PER CAP INDEPENDENCIA.