directe ! a La República. N. 4060. Diumenge, 24 de juny de 2018 01:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Colau adjudica 10 milions d’euros en publicitat a tres multinacionals

La revolta anunciada de Barcelona en Comú no arriba a les coses serioses, els poderosos segueixen fent negocis i tres multinacionals de la publicitat s’han adjudicat un sucós contracte

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Zenith Media, Carat España i Focus Media, multinacionals de la publicitat s’han adjudicat aquest important contracte. Les dues primeres vinculades al PP, Zenith Media té els seus directius imputats en l’escàndol de sortida a borsa de Bankia, i Carat Espanya va estar presidida per l’ex-secretari d’estat de comunicació del govern Aznar, Miguel Angel Rodríguez, que va obtenir grans contractes publicitaris del govern popular d’Esperanza Aguirre de desenes de milions d’euros. La tercera empresa adjudicatària està presidida pel màxim accionista del diari ARA, la família Rodés.


Comparteix
   


Etiquetes

Colau va criticar Trias per les seves despeses publicitàries, però preveu gastar com a mínim el mateix

Les contradiccions de Barcelona en Comú són cada cop més evidents, els poderosos lobbys econòmics segueixen cobrant de l’Ajuntament de Barcelona. La publicitat és una eina necessària per vendre el projecte d’Ada Colau. De moment han previst destinar a publicitat institucional 10 milions d’euros i no mitjançant l’economia social, ho fan mitjançant l’economia capitalista.

Barcelona en Comú necessita de la publicitat per vendre el seu projecte

El que semblava seria un canvi en el model, el de la publicitat institucional, va camí de quedar-se igual o pitjor. Està clar que per vendre el projecte de Barcelona en Comú cal més que mai la publicitat, com per vendre que l’actual govern, que està en minoria, sense pressupost i amb unes ordenances fiscals bloquejades, fa coses malgrat que la revolució promesa no és veu i sembla que va per llarg.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
Jpsep Martín Coll fletxa Sant Cugat del Vallès
3 de maig de 2016, 19.00 h

Rosa Martínez diu que pels meus comentaris sobre el tema de Colau, que sóc segurament un dels seus votants. No és cert però
o prodria ser abans de votar altres partits catalans de dretes. No, sempre he votat a les esquerres però fins avui, mai a Colau o partit del seu entorn. El que demano és que tot el que és diu de Colau que és pugui constatar amb ella devant. ës la democràcia, però no funciona així. Comparteixo lògicament part de la seva ideologia però no sóc capaç d'nalitza... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
JORDI fletxa Tarragona
14 de desembre de 2015, 16.51 h

#18 ... te dejaste lo de ..

"VIVA EJPAÑÑÑA VIVA EL REY ...
VIVA EL ORDEN Y LA LEY "

Tu eres de los que crees todavia que las colonias de
ejpaña se fueron por que si verdad ??? pues no !!!
se INDEPENDIZARON de Castilla, y los catalanes
indepes, ojo ... no lo catalanes regionalistas... vamos
por el mismo camino !!!


JA JA JA JA JA !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Kben fletxa Barcelona
10 de desembre de 2015, 17.58 h

#19 Si tus análisis sociales son de la misma calidad que tu ortografía creo que podemos estar tranquilos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Jaume Carena fletxa Bellaterra
9 de desembre de 2015, 21.48 h

#15 Perque és mentida, aquest web és com un intereconomia català, només seveix per a tirar mentides sobre alló que no agrada a un sector del soberanisme.
Si no em creus, cerca al web alguna crítica, o punts de vista plurals i diferents sobre el procés.
Volem una Catalunya amb la mateixa merda que a Espanya?, doncs no compartiu els articles d'aquest mitja escombraia si us plau.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
pengyu fletxa Tarragona
9 de desembre de 2015, 18.34 h

Recuerdo la Place de San Jaume llena ha rebosar gritando en castellano, Si Podemos, Si Podemos en aquel momento me dige que Barcelona dejaba de ser Catalana para pasar ha ser española. Colau està haciendo muy bien esta labor de españolizar Barcelona. Y ha fe de Dios que lo conseguirà.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
9 de desembre de 2015, 17.03 h

#15

Por que estan ocupados hablando del pruses y del tupe de MaSS

AH, y por que probablemente es mentira y no quieren arriesgar un juicio por injurias cosa que a este panfleto le da igual porque no tienen un duro


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Jualia Marias fletxa Granollers
9 de desembre de 2015, 17.03 h

Què fàcil era fer promese i 'dirigir' el pais des de l'oposició eh?
On són tots aquells que criticaben als altres això que fa la colau??? Restem muts???? Això és la renovacuió que prometia????


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
9 de desembre de 2015, 15.27 h

#10

Si un nazi de la època, tornès i t'agafes dels collons............... BEN RETORÇATS,.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
mehari fletxa argentona
9 de desembre de 2015, 15.17 h

Com es que tot aixó no surt a la TV ? concretament a TV3 ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Barcelona fletxa barcelonès
9 de desembre de 2015, 13.09 h

Colau, 10.000.000 en publicitat? I els afectats per les hipoteques què ? . Potser l´any que ve ?
On són les promeses ?