El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimecres, 18 d'octubre de 2017 04:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP contempla cedir dos vots per investir Mas

Gabriela Serra confia que hi haurà un preacord després del 20-D i assegura que els resultats electorals no hi influiran

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

La CUP confia que hi haurà una "proposta global" tancada amb Junts pel Sí després del 20 de desembre. Un preacord que inclourà el nom o fórmula del presidenciable i que serà portat a votació en l'assemblea nacional del dia 27 d'aquest mes. En roda de premsa, la diputada Gabriela Serra ha explicat que abans del dimarts 22 no es donarà per acabada la ronda de contactes que aquest dijous s'ha obert en una única taula de negociacions i que els resultats electorals del 20-D en cap cas influiran en les converses i en el full de ruta posterior. 

Comparteix
   


Etiquetes
Preguntada per l'article de David Fernàndez, en què suggeria cedir dos vots per investir Mas, Serra ha admès que aquesta és una de les "possibles" propostes que podrien sotmetre's a votació de la militància. També ha negat que les darreres declaracions del candidat de Democràcia i Llibertat, Francesc Homs, que va assegurar que "Si governés la CUP, seríem pobres i estaríem pelats”, hagin d'incidir en el sentit del vot de l'assemblea nacional. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
12 de desembre de 2015, 11.15 h

Ara no. Ara ja no val. El Sr. Mas hauria de refusar els vots d'aquest "CUP" per perillosos i inconscients. Ells en mirar-se el melic ja tenen prou. Catalunya i la resta dels Països Catalans estem a l'aguait per tal de seguir-vos, però no amb aquesta gent poc o gens fiable. Molta gent i jo mateixa ho veia amb bons ulls. Ells s'encarregarien de què el moviment no claudicara i, ara resulta que ells el fan claudicar. Qui m'ho avera dit?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
pengyu fletxa Tarragona
11 de desembre de 2015, 19.22 h

Milers de vots entregats inultiment a la cupp, jo soc el primer arrepentit!....Mal se pugui renegà el dia que vaig votar aquest partit. Terre se sequi.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Gentil fletxa Osona
11 de desembre de 2015, 12.04 h

#8 SAPS QUE ET DIC ALICIA, QUE POTSER MÉS VALDRIA QUE NO INVESTISSIN MAS I TORNAR A FER ELECCIONS, DONCS AQUEST DE LA CUP JA S'HAN TRET LA CARETA I SEMPRE ESTAREM IGUAL I FARAN FRACASSAR EL PROCÉS I SEMPRE TINDREM A SOBRE NO UNA ESPASA NO, UNA DOTZENA D'ESPASES DE dEMOCLES I FFENT UN GOVERN DE LA GENERALITAT IMPOSSIBLE DE GOVERNAR. QUAN DIC QUE S'HAN TRET LA CARETA, ELS QUE VAREM SENTIR EN DAVID FERNANDESS A L'ASSEMBLEA DE MANRESA, VA SER ESCOLTAR UN AIXELEBRATS CAPAÓS DE REPETIR UNA GUERRA ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Isidre Pàmies fletxa La Gornal
11 de desembre de 2015, 09.32 h

Tanta teoria i tanta reunió de la CUP, si al final no es pot portar a la pràctica, ja em direu per a què serveix ? Xerrameca i xerradissa, si són finalment impracticables i massa idealistes, ja em direu per a què tantes assemblees ?
Els mòns irreals estan bé en el cinema, però en el dia a dia són totalment estèrils i improductius.
Cada cop em sembla que la CUP és l´exemple preclar de la inacció efectiva, però això sí, té molt de pel-lícula mental-lista, irreal !

FELICITATS PE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Joan fletxa Cornellà de Llobregat
10 de desembre de 2015, 22.45 h

espanyols fracassats contents de les assemblees de les CUP...


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
10 de desembre de 2015, 21.52 h

QUERIDOS NAZIS,

VAMOS PARA TRES MESES DESPUES DEL "dia historico" DEL 27-S Y ESTAMOS SIN PRESI, SIN GOBIERNO, SIN PRESUPUESTOS, ETC SIENDO EL HAZMEREIR NACIONAL E INTERNACIONAL POR ESTA SITUACION Y ¿ NO SE OS CAE LA CARA DE VERGUENZA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
violant fletxa St. Cugat del Vallès
10 de desembre de 2015, 19.32 h

Contemplar és sinònim de mirar i no pas de preveure.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Alícia fletxa Barcelona
10 de desembre de 2015, 17.58 h

Please CUP investiu a Mas! :D


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
10 de desembre de 2015, 17.44 h


Hem crec al Homs i desconfio de la tal Gabriela. Que estan, pelan la pava ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
10 de desembre de 2015, 17.08 h

No es devia acceptar. Açò sembla caure a les brases fugint del foc. Evidentment aquesta gent no és fiable. Si amb les llibertats del seu país actuen així: Què es pot esperar quan les coses s'agreugen pel fet de la independència? Es miren massa el melic, no tenen temps per a les coses importants. Jo com molts altres ja estem decebuts, tant que assumim la pèrdua de la votació independentista. Mon-vaca ja pot presumir de mon-toro.