El digital dels que votaran #SíSí. N. 3935. Diumenge, 18 de febrer de 2018 09:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

ERC: “La futura Constitució catalana tindrà limitació de mandats”

El candidat republicà al Senat, Santi Vidal, proposa que la nova Carta Magna no prevegi ni aforats ni indults

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Esquerra Republicana és conscient que el sobiranisme s’hi juga menys que mai a les eleccions espanyoles perquè siguin quins siguin els resultats del 20D, el nou Congrés posarà pegues al projecte de construir un nou estat independent. A més, el full de ruta s’haurà de construir des del Parlament català i la societat civil del país, i és per això que en un acte electoral aquest migdia Santi Vidal s’ha centrat a parlar de la construcció d’una nova Constitució que, segons ell, hauria de posar un límit específic de mandats als polítics i alts càrrecs de 10 a 15 anys. 


Comparteix
   


Etiquetes

"Tots els ciutadans haurien de ser iguals davant la llei"

A més, Vidal ha proposat que la nova Carta Magna no accepti ni aforats ni indults, perquè tots els ciutadans haurien de ser iguals davant la llei. Totes aquestes qüestions s'hauran de dirimir en una convenció constitucional a la islandesa, en la qual, segons Vidal, hauran de participar polítics i representants de la societat civil. Les eleccions constituents d'aquí a 18 mesos, després de la proclamació de la independència, serviran perquè el Parlament debati i aprovi el document definitivament. La ciutadania l'haurà de ratificar posteriorment en referèndum.

"Nets de corrupció"

El jutge, suspès pel Consell General del Poder Judicial per la seva militància política, ha defensat que ERC és un dels pocs partits "nets" de corrupció: "Només han condemnat dues persones d'ERC, un regidor quan ja no era regidor per abusos sexuals i un conseller quan ja no era conseller per contraban de tabac. I tots dos van ser expulsats immediatament. ERC no vol pomes podries al seu cistell".





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Andreu fletxa Sant Adrià de Besòs
11 de desembre de 2015, 21.03 h

||*|| Visca la República de Catalunya ||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13

Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
11 de desembre de 2015, 08.19 h




Abans em pensava que les ridícules papanatades d'aquests pobres necis que venen aquí més a intentar insultar-nos que no pas a defensar el seu endarrerit concepte de Caspanya, eren degudes a la seva curta edat (no crec que cap d'ells arribi als 20 anys) però ara, amb aquests anys d'estar escoltant l'Asnar, el Rajoy, la Soraya, la Camatxa, etc... he entès que no, que fins i tot els adults pancastellanistes són MÉS CURTS que una nit de passió amb la Megan Fox ( Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
11 de desembre de 2015, 08.06 h



#3
#6 HUAH HUAH HUAH ! ! ! . . . No em pensava que arribés a ser ten cretí, el pobre Cagarroneses, em semblava UNA MICA més espavilat que el POBRE bejota, però el meu darrer experiment demostra que poca diferència hi ha.


Malgrat advertir-lo, ell SEGUEIX TIRANT PEDRES SOBRE LA SEVA TEULADA ! ! ! !


Segueix així, reina, que als catalans ens va molt bé que sigueu tan obtusos.


( huah huah huah hhh...) (= això són riures dissimulats, no fora cas que se n'adonessin i deixessin de f... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
11 de desembre de 2015, 08.01 h



#8 Per cert que si els responsables de TECNOTAPI s'assabenten de que tu els BARREGES AMB GREUS INSULTS A CATALUNYA, cosa que pot motivar un BOICOT DELS CATALANS A TECNOTAPI,, . . . segurament no estaran gaire contents, no et sembla, reina de les sodomites analfabetes histèriques i franquistes?



Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
11 de desembre de 2015, 07.58 h



#8 Tu, Micaelinya Romualdeta, lo que negocies son les COLCHAS DEL NEPTUNO, segons vares manifestar al Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu , on deies exactament :

CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo

30 de juny de 2014, 08.44 h

Querido Paco,

Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8

Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
10 de desembre de 2015, 19.30 h

#3 FASES DE LA MORT SEGONS LA DRA KÜBLER ROSS

1) Negació

2) Ira

3) Depressió

4) Negociació

5) Acceptació

FA TEMPS QUE UN DIARI AMERICÀ VA DIR QUE L'ESTAT ESPANYOL ERA A LA ""4". SEGUEIX LA LENTA I FATAL AGONIA, PEÒ ESTÀ ACABANT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
10 de desembre de 2015, 18.50 h

QUERIDOS NAZIS,

VAMOS PARA TRES MESES DESPUES DEL "dia historico" DEL 27-S Y ESTAMOS SIN PRESI, SIN GOBIERNO, SIN PRESUPUESTOS, ETC SIENDO EL HAZMEREIR NACIONAL E INTERNACIONAL POR ESTA SITUACION Y ¿ NO SE OS CAE LA CARA DE VERGUENZA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
10 de desembre de 2015, 18.05 h

#3


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! ! ! . . . TU SÍ QUE ETS LA RIOTA DE TOTHOM, CAGARRONESITO:

Malgrat que t'ho he advertit amb paraules clares i senzilles "ad usum cretinorum" , encara no has pogut entendre , pobre cretí ,que quantes més ignorantades cantimflesques escriguis aquí (o arreu), més ajudes a dues . . . no, a tres coses, com a mínim:

1- a desprestigiar l'unionisme pancastellanista demostrant que no té arguments vàlids i que QUI EL PRACTICA ÉS PERQUÈ ÉS IMBÈCIL.

2- a dei... Llegir més