El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Divendres, 20 d'octubre de 2017 03:21 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La portada de l’ABC passa Rajoy pel Photoshop per accentuar el cop de puny

El rotatiu monàrquic juga a deixar el president d’Espanya com un màrtir

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

L’ABC ha posat més pa que formatge a l’agressió que va patir ahir Mariano Rajoy i ha manipulat la fotografia de la marca a la cara, conseqüència del cop de puny, per accentuar-la. La portada del rotatiu monàrquic mostra un exagerat color vermell al rostre del president del govern espanyol que, comparat amb la fotografia original, deixen al descobert l’enèsima manipulació per afavorir el Partit Popular. 


Comparteix
   


Etiquetes

L’ABC deixa clar que l’agressor és independentista

El diari ha acompanyat la foto enganyosa amb un titular que recull la reacció de Rajoy: “Som un poble moderat, gent tranquil·la, formal i seriosa”.  Així, l’ABC ha intentat encara més treure rèdit electoral de l’incident i deixar el president d’Espanya com un màrtir. A més, s’ha preocupat de destacar en el subtítol que l’agressor era “un independentista gallec” de 17 anys. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Martir? fletxa Palma
18 de desembre de 2015, 08.03 h

Tant de bo!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Andreu fletxa Barcelona
17 de desembre de 2015, 22.53 h

l'agressor és família del Rajoy !


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL UN DE SOL NO PAS DOS
17 de desembre de 2015, 21.51 h

NO VOTEU AL P.P. Aixo es tot PURO TEATRE es una comedia fan quel piquin per guanyar Vots li tinguin llastima NO Pensin es un Politic MOLT Corrupta que a fet Fortes Retallades Socials que va RETALLAR LA LLEI DE LA DEPENDENCIA que va fer LA REFORMA LABORAL AMB AJUDA DE ARTUR MAS .... Aixo es tot una comedia ben pleparada per el P.P. Per fer pasa a RAJOY CON UNA POBRE VICTIMA Cuan les Victimas son les persones que pateixen les seves FORTES RETALLADES SOCIALS .... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL UN DE SOL NO PAS DOS
17 de desembre de 2015, 20.28 h

Crec que Jordi Pujol tambe va rebre agrecions cuan era President de Catalunya ,, tot politic en algun moment li han fet algu ho tirado huevos insultado ,, pero aixo va amb el cargo Si no vols POLS NO BAIXIS A LA ERA aixo va per RAJOY Que se tenia que haber JUBILADO Fa anys es masa viejo per esta en politica , con Duran i LLeida amb una mica de Sort a DURAN I LLEIDA Lo Jubilaran el 20--D a la Força ..i espero DEMOCRACIA I LLIBERTAT No tregui molts ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Synera fletxa Barcelona
17 de desembre de 2015, 18.32 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL UN DE SOL NO PAS DOS
17 de desembre de 2015, 15.49 h

Als Politics cobren per aguantar aixo tambe molt mes cuan fan CORRUPCIÓ I FORTES RETALLADES Fan patir a moltes persones RAJOY ... Ja es diu home TAL FARAS TAL TE TROBARAS Ja veus fora de Catalunya tampoc te volem he no te suporten te Odien Que dolent estas fet he despertes ODI I RABIA Con altres politics ...NO En fa cap LLASTIMA Que te piquin A UN POCASOLTA CON TU QUE BAS ......RETALLAR LA LLEI DE LA DEPENDENCIA i bas fer LA REFORMA LABORAL


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Jordi fletxa Barcelona
17 de desembre de 2015, 14.40 h

Normal. La Catalunya Ràdio del Tripartit. Antoni Bassas, vaja, també va magnificar la pretesa agressió a José Bono en aquella manifestació contra les víctimes del terrorisme.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
17 de desembre de 2015, 14.18 h

Augmenta el nombre de vots al PP


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
17 de desembre de 2015, 13.55 h



MANIPULA QUE FA FORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
17 de desembre de 2015, 11.49 h

DEMOLIDOR EFECTO DEL PRUSES SOBRE LAS EMISIONES DE DEUDA DEL TESORO. LOS QUERIDOS NAZIS QUE AUGURABAN QUE CON UNA DEUDA DEL 99% DEL PIB YQUE EL CLAMOR INTERNACIONAL DEL MANDATO DEMOCRATICO DEL PUEBLO CATALAN LLEVARIAN AL ESTADO ESPAÑOL AL OSTRACISMO POLITICO Y E CONOMICO HAN ACERTADO, UNA VEZ MAS, DE LLENO

UNA VEZ MAS, Y VAN YA . . . . . EL TESORO REFINANCIA SU DEUDA PUBLICA Y COBRA A QUIENES SE LA COMPRAN. MIENTRAS TANTO LA CLASIFICACION CREDITICIA DE LA GENE CATALANA ES BONO BASURA.


El Te... Llegir més