directe ! a La República. N. 4057. Dimecres, 20 de juny de 2018 18:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

#ANECUP A quarts de quatre es faran públics els resultats de la primera votació

Els cupaires debatran tot el dia la proposta de Junts pel Sí, expectació i nervis a Espanya pel possible sí a la investidura de Mas

Comentaris 22  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

ACN Sabadell .- Un total de 2.261 militants i simpatitzants són de moment els que participen a l'assemblea d'aquest diumenge a Sabadell en què els cupaires han de decidir si investeixen Artur Mas president de la Generalitat i si accepten el pla de xoc, és a dir, la proposta definitiva que van posar sobre la taula de negociació els dirigents de Junts pel Sí.

comença la primera votació
comença la primera votació





Comparteix
   


Etiquetes

Espanya “en crisi” per un sí de la CUP a Mas

 Just el dia que es compleixen tres mesos de les eleccions al Parlament del 27-S, l'esquerra anticapitalista -s'espera que arribin la resta fins als 3.577 inscrits al llarg del dia- debatrà sobre quatre possibles escenaris per desencallar , o no, la investidura.

De moment 1300 dels inscrits no han arribat

La decisió es prendrà finalment per vot secret en les tres rondes de votació, ja que el 42,37% dels inscrits ha demanat fer-ho així. El reglament de l'assemblea fixava en un mínim del 25% el llindar perquè els cupaires es posicionessin a través de les urnes.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
28 de desembre de 2015, 09.55 h

#17
#13
#14 OYE NENE ¿QUÉ CARAJO ES ESO DE ARAGONESES PLIENTARES? ¿EING?

¿POR QUE PIERDE TU EL TIEMPO ECRIVIENDO ESA CHORRADAS JIRIPOYAS , EING? EING?

¿YA LE HAS DAO DE BETUNG AL TRICORNIO DE TU PADRE, MOCOSO IMPELTINENTE? ¿EING?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
27 de desembre de 2015, 21.58 h

Segur que i ha gent amb bones intencions a la CUP, pero una part molt importan son uns antitot i uns altres els resentits del 15M, amb companys de viatge com aquets, no se on podem arrivar, mentrestan dia rera dia els de madrid segeixan fen-nos tot el mal que poden.
Mai aviam arrivat on som i esta clar que no necesitem enemics externs, amb els amics ja estem servits, l,historia es repeteig, tot solets ja ens fem tot el mal que podem. I si arrivan a un acort sera tan precari que sera molt ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
27 de desembre de 2015, 21.31 h



TINC UN EMPATX DE ARAGONESES.!! EL QUE EM PREOCUPA, ES QUE ESTIGUI FET MALBÉ I TINGUI JO UNA GASTROENTERITIS DESCOMUNAL.

COM-QUE ES UN MATERIAL DE REBUIG, EM FA POR QUE ESTIGUI MALMÉS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
27 de desembre de 2015, 20.59 h



Encara que es difícil, per que estèm tractant amb gent alletats a las manis, AGUANTA MAS. ES MASSA IMPORTANT LA NOSTRE INDEPENDENCIA !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
27 de desembre de 2015, 20.45 h

#16 NI EL ASALTAPISCINAS TENIA UN TITULAR PARA EL PUCHERAZO DEL EMPATE A 1515.

COMO OS TOMAN EL PELO !!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16

Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
27 de desembre de 2015, 19.33 h

QUERIDOS NAZIS,

EL ASALTAPISCINAS TIENE YA ESCRITOS DOS TITULARES


SI GANA EL MASS POR UN VOTO : DEMOLIDOR TRIUNFO DE LA DEMOCRACIA PARTICIPATIVA Y EL PRUISES

SI PIERDE EL MASS POR UN VOTO: INFILTRADOS UNIONISTAS DE LA CNI SABOTEAN LA ASAMBLEA DE LA CUP


QUE PENA ME DABAIS Y QUE ASCO ME DAIS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
27 de desembre de 2015, 19.20 h

#12 140 personalidades firman un manifiesto para pedir que no se invista a Mas

Los firmantes, entre los que se encuentran Arcadi Oliveres y Teresa Forcades, muestran su apoyo a la CUP y critican los recortes del último Govern de CiU

http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/140-personalidades-firman-manifiesto-para-pedir-que-invista-mas-4710700