El digital dels que votaran #SíSí. N. 3302. Dimarts, 24 de maig de 2016 21:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dissabte, 2 de gener de 2016 10:35 h

Forcades fa l’últim intent perquè la CUP rebenti l’acord

En la vigília de la decisió final de la CUP, Forcades diu que "Si es tracta d'escollir entre Mas o març ho tinc clar: març"

Comentaris 47  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La monja benedictina Teresa Forcades torna a la càrrega. Després de negar les eleccions plebiscitàries i  liderar el manifest que demanava la no investidura d’Artur Mas, que es va fer públic unes hores abans que la CUP es reunís a Manresa per debatre sobre la investidura, avui en una entrevista a Catalunya Ràdio - El Suplement ha esperonat la CUP a portar el país  a unes noves eleccions. "Si es tracta d'escollir entre Mas o març ho tinc clar: març", ha sentenciat Forcades, que ha argumentat que el procés es pot fer sense que CDC el lideri perquè s’han de tenir en compte totes les persones del país i ha opinat que "si no ampliem la franja de l'esquerra, la independència no serà possible".


Comparteix
   


Etiquetes

Els titubejos de la monja

Recordem que Forcades les passades eleccions del 27-S va protagonitzar un gran embolic quan primer es va postular per liderar  una confluència d’Esquerres apostant per Podemos i ICV, invent que la CUP va rebutjar amb l'argument que aquestes organitzacions que subordinen el futur dels catalans a la lògica política i jurídica de l’estat espanyol. Finalment,  Forcades va ser desplaçada del lideratge i va acabar renunciant a participar a les eleccions. Ara ha explicat quin ha estat el motiu per no haver-se sumat a la candidatura d'En Comú Podem de les eleccions espanyoles: “no estic d'acord amb un referèndum pactat amb l'Estat espanyol".

La CUP no ha imposat res

Forcades ha defensat durant l’entrevista que no es pot titllar la CUP de poc democràtics i ha defensat que els cupaires han parlat sempre d’un candidat de consens i no han volgut imposar res en cap moment.
 





Notícies relacionades
lectures 19725 lectures Comentaris 47 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#47
Ai senyor! fletxa Barcelona
4 de gener de 2016, 01.22 h

Que hi havia molta estupidesa en la CUP ho sabiem. No cal que si apuntin més per engruixir el número...


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
Emili fletxa Terrassa
3 de gener de 2016, 22.34 h

#45 No t'hi encaparris massa. Deu ser una pagat d'algun servei de claveguera espanyol.
És massa constant per a no cobrar res.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
Brúfol fletxa Barcelona
3 de gener de 2016, 21.48 h

#41 Aquest pobre home que comença amb la cantarella continua de " Aragoneses Orientals" em fa pena, doncs a part de demostrar ser un ignorant i no tenir el minim respecte als seus veins catalans, per la seva pobre cantarella que vol ser insultant, li cal ajuda psiquiàtrica amb urgencia i deixa en un mal lloc la seva espanyolada troglodita i casposa, que ha donat a lo llarg de la historia persones amb cultura i seny que els cauria la cara de vergonya al llegur aquest pobre brètol.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
Emili fletxa Terrassa
3 de gener de 2016, 19.28 h

#40 I TU PARA QUIEN TRABAJAS ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
Emili fletxa Terrassa
3 de gener de 2016, 19.26 h

#41 iA TI QUIEN TE PAGA??


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
01010101010101 fletxa 101010101010101
3 de gener de 2016, 17.48 h

#41 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
3 de gener de 2016, 17.07 h

QUERIDOS NAZIS

NO ABUSEIS AHORA DEL VALIUM Y DEL FORTASEC.

EN UN PAR DE DIAS OS VENDERAN LA EPICA DE LARPUBLICA CATALANA, BLA, BLA DE NUEVO Y SALDREIS ABORREGADOS UNA VEZ MAS A HACER EL RIDICULO POR AHI.

QUE PENA ME DABAIS Y QUE ASCO ME DAIS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
3 de gener de 2016, 15.30 h

#38

SEGUN LAS SUPREMAS INTELIGENCIAS DE LA IZQUIERDA QUE POR AQUI PULULAN, L MONJA TRABAJA PARA EL CNI ASI COMO LOS DE LA CUP .


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
Emili fletxa Terrassa
3 de gener de 2016, 14.56 h

#37 ES QUE TU TAMPOCO COLABORAS, EH?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
Emili fletxa Terrassa
3 de gener de 2016, 14.53 h

#4 JKim ja veus el que fa, embolicar la troca ! ! ! ! Per qui deu treballar?