El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 19:21 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

(Vídeo)Reclamen un acord “sòlid” a Junts pel Sí i la CUP amb una tancada i dejuni

Una setantena de persones, entre elles membres de l'ANC, participen a títol individual en l'acció que no pretén "pressionar ningú en concret" però sí "pressionar a tothom"

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- L'Escola Pia Nostra Senyora, al carrer Diputació 277 de Barcelona, és l'escenari aquest dissabte -dia en què també se celebren les assemblees territorials de la CUP per decidir la investidura o no de Mas-, d'una tancada i un dejuni reivindicatiu de 24 hores en el que hi participen una setantena de persones, entre elles membres de l'ANC. Assisteixen a títol individual per reclamar un acord "sòlid" entre CUP i Junts pel Sí i acomplir així amb el "clam" dels ciutadans que van escollir els 72 diputats que estan a favor de la independència. Podeu seguir la tancada a @tancadadejuni





© @acn

Comparteix
   


Etiquetes
Hi participa Jaume Sastre vingut expressament des de les Illes

Asseguren que amb l'acció "no es pretén pressionar ningú en concret, però pressionar a tothom" i demanen 'Facta, non verba'. És a dir, "fets, no paraules".



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ESPANYA ESCANYA i ENGANYA i a robar s'afanya. & & & estat CASPAnyol = viver de FANFARRONS INCOMPETENTS i CORRUPTES = PARÒDIA ESPERPÈNTICA DE DEMOCRÀCIA = SIMULACRE RIDÍCUL D'ESTAT DE DRET ≈ ≈
4 de gener de 2016, 09.02 h




#15 Cagarronesita, reina de les gallinetes pancastellanistes, escolta un consell d'un VELL DE 99 PRIMAVERES . . .


HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH ! ! ! ! . . . (és que no puc, no puc: em fa mal la mandÍbula i el ventre dels farts de riure que em foto amb aquesta colla de panolis espanolis.)



consell:


allunya't de l'ANÍS EL MONO i sobre tot, NO ET FIQUIS AL LLIT AMB EL TEU GOS ! ! ! !



HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH ! ! ! ! ! ! ! !
... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ESPANYA ESCANYA i ENGANYA i a robar s'afanya. & & & estat CASPAnyol = viver de FANFARRONS INCOMPETENTS i CORRUPTES = PARÒDIA ESPERPÈNTICA DE DEMOCRÀCIA = SIMULACRE RIDÍCUL D'ESTAT DE DRET ≈ ≈
4 de gener de 2016, 08.50 h




#15 Cagarronesita, reina de les gallinetes pancastellanistes, escolta un consell d'un VELL DE 99 PRIMAVERES . . .


HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH ! ! ! ! . . . (és que no puc, no puc: em fa mal la mandÍbula i el ventre dels farts de riure que em foto amb aquesta colla de panolis espanolis.)



consell:


allunya't de l'ANÍS EL MONO i sobre tot, NO ET FIQUIS AL LLIT AMB EL TEU GOS ! ! ! !



HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH HHUUAAHH ! ! ! ! ! ! ! !
... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
01010101010101 fletxa 101010101010101
3 de gener de 2016, 17.58 h

#18 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Aragoneses Oruemtales (que hablais en LAPAP o catalanesc), seguid 500 años más haciendo el imbécil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES, (incluido en TODOS los españoles estamos obviamente incluidos TODOS los catalanes)
3 de gener de 2016, 17.34 h

#10 QUERIDOS NAZIS,

EL MEJOR PRESIDENTE DE LA HISTORIA RECIENTE DE ESPAÑA DIJO: "Antes se fracturara Cataluña que España".

CUANTA CLARIVIDENCIA POLITICA. OTRO DIJO:"Se comeran los unos a los otros" Y VOSOTROS QUERIDOS NAZIS HACIENDO CHISTES SOBRE ESTAS ADVERTENCIAS, HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH

Y AHORA, LA REGION CATALANA DIVIDIDA EN DOS: PRO Y CONTRA INDE, LOS SEPARATISTAS DIVIDIDOS EN JxSI y CUP, LA CUP DIVIDIDA EN DOS, JxSI DIVIDIDA EN ERC Y DiL, ETC ETC ¿os seguis ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
3 de gener de 2016, 13.07 h

QUERIDOS NAZIS,

LO DE LA INDE YA SE HA VISTO QUE NO HA SALIDO EN EL 2015.

ANIMOS, CAMARADAS NAZIS, Y HACER UNA PORRA PARA VER SI EN 2016 VEREIS LA TIERRA PROMETIDA POR EL MESIAS MAD MASS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Synera fletxa Barcelona
3 de gener de 2016, 02.46 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a dife... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
3 de gener de 2016, 01.10 h

#14 QUERIDOS NAZIS,

LO DE LA INDE YA SE HA VISTO QUE NO HA SALIDO EN EL 2015.

ANIMOS, CAMARADAS NAZIS, Y HACER UNA PORRA PARA VER SI EN 2016 VEREIS LA TIERRA PROMETIDA POR EL MESIAS MAD MASS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
0000000000 fletxa 000000000
2 de gener de 2016, 20.12 h

#13 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
2 de gener de 2016, 20.00 h

#12

¿sERA POR QUE NO HAY NINGUNA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
2 de gener de 2016, 19.47 h

#1

Di que si majete, que los números los haces de impresión. Y por que no dices todas las que han entrado y se han puesto de nuevo ?