El digital dels que votaran #SíSí. N. 3431. Divendres, 30 de setembre de 2016 06:52 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dijous, 7 de gener de 2016 19:20 h

Junts pel Sí i la CUP s'emplacen a continuar les negociacions

De moment no n’ha transcendit res, tot i que Gabriela Serra ha dit que si es mantenia Mas com a candidat, duraria dos minuts

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

La cimera entre Junts pel Sí i la CUP cridada a ser l’última oportunitat per evitar les eleccions al març ha acabat. Ha durat més de tres hores i hi han participat també membres de les entitats sobiranistes com l’ANC, Òmnium, AMI o Súmate. De moment, l'únic que se sap és que les converses continuaran demà, ja al límit del temps de descompte abans de la convocatòria automàtica d'eleccions. 


Comparteix
   


Etiquetes

Discreció total

Fins ara, de la trobada no n’ha transcendit res més, ni el lloc de la trobada, i només se sap que ni Junqueras ni Mas no hi ha assistit, només Jordi Turull, Josep Rull, Marta Rovira i Raül Romeva, mentre que Anna Gabriel representava la CUP. De fet, Rull havia de concedir una entrevista a l'ARA.cat a les 7, però l'ha declinat a última hora per la reunió. Mas concedirà una entrevista a TV3 aquesta nit a les 22:45 on potser dóna més detalls. 

Possibilitats d'acord? 

Les possibilitats d’acord són més que minses, i les veus que apuntaven a Neus Munté com a presidenta aquest matí s’han esvaït aquesta tarda quan l’encara vicepresidenta en funcions ho ha desmentit per Twitter. No hi ha cap senyal que la coalició Junts pel Sí vulgui apartar Mas, encara que la proposta del president de formar un nou govern a partir de dilluns i fins les noves eleccions ha portat a un xoc amb ERC just quan s’esgoten les hores per trobar un pacte amb la CUP. Amb tot, aquest matí la diputada cupaire Gabriela Serra ha dit que si l’aposta de la candidatura encapçalada per Romeva continuava apostant per Mas, la reunió duraria “dos minuts”. De moment, sembla que n’ha durat al voltant de 200. 





Notícies relacionades
lectures 8873 lectures Comentaris 16 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
TALLAFERRO fletxa Ripollés
8 de gener de 2016, 11.01 h

NO ES POT PAS DIR QUE JUNTS PEL SI NO HAGI TINGUT PACIÈNCIA.

CREC QUE S'HAN ADONAT QUE ÉS UN CAS DE DEMÈNCIA COL.LECTIVA PER PART DE LA CUP, I TOT I AIXÍ HAN TINGUT PACIÈNCIA.

ON SON ELS PSIQUIATRES SOCIALS?, TENIU FEINA AMB ELS DE LA CUP.

CAP PERSONA BEN NASCUDA, NO POT SER DE LA CUP, DONCS DEMOSTRA QUE NO TÉ LES FACULTATS MENTALS EQUILIBRADES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
8 de gener de 2016, 10.39 h

#14 Corre, ve y dile a la Corte Internacional de Justicia que una MINORÍA de NAZIS quiere segregar una comunidad autónoma en contra de la mayoría, que a mí me da la risa.

Ah, y ya puestos, les dices también lo "listos" que son los NAZlS. Que no respetando la mayoría de los que no se quieren segregar y aislar, HAN LEGITIMADO que los que tienen las leyes, el apoyo internacional y la fuerza de su parte, SE MEEN en la mayoría de los separataSS cuando esta se produzca.

Si se produce alguna ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Synera fletxa Barcelona
8 de gener de 2016, 00.00 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a dife... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
7 de gener de 2016, 23.29 h

#12 Corre, ve y dile a la Corte Internacional de Justicia que una MINORÍA de NAZIS quiere segregar una comunidad autónoma en contra de la mayoría, que a mí me da la risa.

Ah, y ya puestos, les dices también lo "listos" que son los NAZlS. Que no respetando la mayoría de los que no se quieren segregar y aislar, HAN LEGITIMADO que los que tienen las leyes, el apoyo internacional y la fuerza de su parte, SE MEEN en la mayoría de los separataSS cuando esta se produzca.

Si se produce alguna ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
7 de gener de 2016, 23.12 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a dife... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
7 de gener de 2016, 22.15 h

Los chiquilíderes que os empujan al abismo mientras ellos se mantienen en retaguardia, SE OS DESCOJONAN EN LA PUTA CARA. JO JO JO JO JO JO...
¡¡¡¡Y OS PIDEN LA PASTA PA´PAGÁ!!!! Juas juas juas juas juas....

La ANC no se atreve a “desobedecer” y pagará la multa de 240.000€ a “l’Estat”


¿Pero no habíamos quedado que el nacionalismo “no se supeditará a las decisiones de las instituciones del Estat Espanyol”?

Òmnium/bÒdrium/mÒmium y la ANC hicieron antes del butifar... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
7 de gener de 2016, 21.46 h

Ja heu vist el vídeo de la Gabriel quan deia que el nom del president li era ben igual abans del 27S, per què ara no ? Claríssim que molts la van votar pel que va dir, i ara parla completament completament diferent !! Venuda a bon preu ?? Segur que sí !! ..

http://www.mon.cat/cat/notices/2016/01/video_anna_gabriel_abans_del_27s_ens_es_igual_com_es_digui_el_president_si_vol_declarar_la_indepe_156323.php

La CUP ja no ofereix cap garantia ni cap engruna de responsabilitat independentista ni ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de gener de 2016, 21.28 h

Anna Gabriel abans del 27S: "Ens és igual com es digui el president si vol declarar la independència."

La diputada i cara visible d'Endavant deia abans del plebiscit que "la CUP investirà aquell que s'atreveixi a proclamar la independència". http://www.mon.cat/cat/notices/2016/01/video_anna_gabriel_abans_del_27s_ens_es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
7 de gener de 2016, 21.13 h



A pesar de las presiones de la panzerbrigade naZZZZZZionalista DEL JUNTS PEL 3%, la CATABATASUNA CUP le ha dicho tururú a Artur Mas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
7 de gener de 2016, 21.10 h



Hace más de 4 años que Cataluña está noqueada, sometida a un prusés montado por el nacionalismo para matar 3 pájaros de 1 tiro: adelantar la agenda nacionalista (“avui paciència, demà independència”), salvar a los Pujol y su trama corrupta (por ahora dicen que 3.300€ millones en paraísos fiscales), y tapar 6.000€ millones de recortes de la Generalitat.