directe ! a La República. N. 4056. Dimarts, 19 de juny de 2018 20:20 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Arrimadas ara vol urnes per a Catalunya?

Els arguments de la líder de Ciudadanos, basats en 'tweets' de Puigdemont

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Inés Arrimadas ha sorprès tothom per un moment ja que el primer que ha fet en la seva intervenció per replicar el candidat a president és reclamar urnes. Demanarà a partir d’ara un referèndum d’autodeterminació per a Catalunya? No, ha estat un viratge, ja que la presidenta del grup parlamentari de Ciudadanos es referia a la decepció perquè s’han evitat les noves eleccions, quan aquesta mateixa setmana es posava les mans al cap perquè tot apuntava als quarts comicis en cinc anys. 


Comparteix
   


Etiquetes

"Desafiament il·legal"

D’altra banda, Arrimadas ha seguit fil per randa el guió que el seu partit ha seguit en els últims anys: rebutjar el “desafiament il·legal” que planteja l’independentisme, dir que Puigdemont no ha parlat de corrupció encara que ha explicat la necessitat de fer una llei de transparència, i parlar del suposat malbaratament per les arques públiques que està portant el procés.

"Els invasors de Catalunya seran foragitats de Catalunya"

Arrimadas sí que ha aportat una novetat per rebutjar que Puigdemont sigui un bon president “per a tots els catalans”: i és que ha dit que hi ha ‘tweets’ que demostren que no és una persona suficientment respectuosa. Per justificar l’acusació, ha dit que fa un temps va fer una piulada amb la cita: “Els invasors de Catalunya seran foragitats de Catalunya”. Els assessors de la líder de Ciudadanos ja han fet la feina de donar arguments ‘de pes’ a la seva cap.
 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
12 de gener de 2016, 18.39 h

Heu vist fer un ridícul més gros a algú que el que va fer ARRIMADAS a la sessió d´investidura?
Jo hauria dimitit ja. Però es veu que n´hi ha que no tenen vergonya.

Jo en tenc per ella!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
11 de gener de 2016, 19.09 h



M'HA AGRADAT LA INTERVENCIÓ DE LA ARRIMADAS AHIR, PER QUE VA PERMETRE QUE EN PUIGDEMONT LI FOTÉS .

!! UN ZASCA EN PLENA CARA I EGO DE ESTÚPIDA . !!

FEIES UN PAPEROT DE TONTA , TIESA COM UN CAGA......

VES A ESPAÑA, QUE ALLÀ RECULLEN TOT EL QUE SOBRE. NO ELS HI VE DE UNA MERDA......


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
11 de gener de 2016, 08.14 h

Quina manera de fer l'imbècil per part de l'Arrimadas. Això li passa per fer servir els tallar i enganxar de l'Alberta Analcleta Flatulència Aragonesas.

Au Analcleta, que si a tu no et planxem com va planxar El MH President Puigdemont a la palurda de l'Arrimadas és perquè no volem perdre el bufó. Una marieta histèrica i zoofílica com tu es un doll de situacions ridícules amb rialla garantida i no ens la podem deixar perdre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
11 de gener de 2016, 01.15 h

CUP: "Hemos enviado a Mas a la papelera"
http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/cup-hemos-enviado-mas-papelera-4804772

Mas: "Formaba parte más del problema que de la solución"
Admite que su paso "a un lado" evita un descenso electoral del soberanismo
http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/mas-problema-solucion-4804621

Colau: "Tras perder el 20D, Mas y CDC han tenido miedo a las urnas"
http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/colau-tras-perder-20d-mas-cdc-han-tenido-... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Shurmano fletxa Por ahi
11 de gener de 2016, 00.19 h

+1


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Forocochero fletxa Forocoches
11 de gener de 2016, 00.18 h

Melafo!

Enviado por ShurTalk.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21

Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
10 de gener de 2016, 21.28 h

#19

PERDON NO ESTAS HABLANDO EN CATALAN , NO ERES UN BUEN CATALAN , NO QUIERES A CATALUÑA , ERES PROBRITANICO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
10 de gener de 2016, 21.21 h


En Puigdemont : IN YOUR FACE ARRIMADES. !!

DE PLE, DE PLE, EN PLENA CARA MACA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
10 de gener de 2016, 21.11 h

#16

DESDE LUEGO ES ALGUIEN DE LARGO RECORRIDO EN LA POLITICA CATALANA , HA ESTADO TODA SU VIDA TRABAJANDO PARA LOS CHIRINGUITOS SUBVENCIONADOS DEL REGIME NAZZIONALISTA .

CLARO EXPONENTE DE LA CASTA CASPOSA INDEPENDENTISTA QUE HA GOBERNADO CATALUÑA DURANTE MAS DE 30 AÑOS.

"MAS" DE LO MISMO.