El digital dels que votaran #SíSí. N. 3339. Dijous, 30 de juny de 2016 14:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa Última actualització Dilluns, 11 de gener de 2016 13:05 h

La regidora musulmana de Badalona casa una parella gai

Un acte normal en un país modern i plural però que ha provocat reaccions a la xarxa

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Fàtima Taleb, membre de l'equip de govern de l'Ajuntament de Badalona i que forma part de la coalició "Guanyem Badalona en Comú", ha protagonitzat una fotografia que ha causat sorpresa a les xarxes socials. A la imatge s'hi pot veure a Taleb després de casar una parella homosexual al consistori badaloní. La fotografia no ha tardat a fer-se viral i ha rebut tot tipus de comentaris.
Fàtima Taleb després de casar una parella gai
Fàtima Taleb després de casar una parella gai

Comparteix
   


Etiquetes
Segurament, l'exalcalde de Badalona, Xaviar García Albiol, poc s'imaginava que a la seva Badalona que ell volia netejar, podria donar-se un fet com el que va passar el passat 9 de gener.

La regidora musulmana de l'Ajuntament de Badalona, ​​Fátima Taleb, ha estat protagonista d'una fotografia difosa en les xarxes socials per haver casat a una parella homosexual. El fet ha estat qualificat per alguns usuaris de Twitter com "increïble" i un exemple de "l'obertura de l'esperit de tolerància". La notícia que una dona que professa la religió islàmica no hagi dubtat a presidir la celebració d'un matrimoni homosexual ha causat sorpresa a les xarxes socials.
 
Encara falta molt camí per a la normalització

També, com era d'esperar, no totes les reaccions i comentaris a Twitter han estat positius. Alguns criticaven que la religió que professa Fàtima Taleb, no permetria casar persones del mateix sexe. També ha rebut crítiques com "si és tan moderna, per què no es treu el bel?" o fins i tot algun atac verbal de gent musulmana com "quina llàstima que aquesta persona digui que és musulmana".



lectures 9470 lectures Comentaris 13 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
Tarraco fletxa Tarragona
12 de gener de 2016, 10.07 h

#9 Potser els catalans el que busquen en les seves futures dones és educació, llestesa, intel.ligència, tendresa,esperit de treball...que està clar que moltes dones catalanes ho tenen en un grau màxim: Però en totes les cultures n'hi han moltes que també ho posseeixen,per sort. Pel que fa a tu, una mica més d'educació no t'aniria gens malament.!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Tarraco fletxa Tarragona
12 de gener de 2016, 10.06 h

#9 Potser els catalans el que busquen en les seves futures dones és educació, llestesa, intel.ligència, tendresa,esperit de treball...que està clar que moltes dones catalanes ho tenen en un grau màxim: Però en totes les cultures n'hi han moltes que també ho posseeixen,per sort. Pel que fa a tu, una mica més d'educació no t'aniria gens malament.!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Musulman fletxa Barcelona
12 de gener de 2016, 03.19 h

El islam es inocente del comportamiento de esta mujer, en el Islam esta totalmente prohibida la homosexualidad, es un pecado mayor, en el cristianismo tambien y judaismo. Dios castigo al pueblo de Lot con lluvia de piedras ardiendo y lo arrasó tal y como cuenta la biblia y el Coran, esta mujer le dio verguenza evitar la foto, por miedo a que digan que es una RETRASADA, seguramnete no esta de acuerdo con que un hombre se case con otro y que un pene penetre un ano, deberia ser orgullosa de ser m... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
11 de gener de 2016, 23.57 h

#9 Si las castellanas son com la Ines Arrimadas prefereixo lligar amb una ameba; en son més llestes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
o Rei fletxa Jauja
11 de gener de 2016, 21.47 h

Rumanas y moras. Las nuevas mujeres de los catalanes. Una auténtica sociedad mestiza. ¿Para qué ligar con una castellana si hacértelo con una rumana es más patriótico, verdad, president?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
o Rei fletxa Jauja
11 de gener de 2016, 21.44 h

Badalona.... en fín....

Todos sabemos que esto en Vic no pasa!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Miquel fletxa Mollerussa
11 de gener de 2016, 19.38 h

Felicitats a la regidora de Badalona; ja era hora de que tinguéssim una certa normalitat en les institucions píbliques catalanes, com és l'Ajuntament de l'escobriaire Garcái Albiol, que ho volia netejar tot ( tot el que no fos PP, és clar).Que n'aprengui!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
bar bituric fletxa bar tolo
11 de gener de 2016, 19.16 h

#5 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVE FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
11 de gener de 2016, 18.39 h

GRACIAS QUE SU MAJESTAD HA SANCIONADO LA INVESTIDURA DEL MH CARLOS POKEMON , ASI PODRA SER PUBLICADA EN ELBOE TENER VALIDAD LEGAL.

SIN ESA SANCION POR PARTE DEL MAXIMO REPRESENTANTE DEL ESTADO, EL POKEMON NO "EVOLUCIONARIA".


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
11 de gener de 2016, 17.23 h

EL MELTING POT CATALÀ ES AIXÒ: DIVERSITAT, RESPECTE I LLIBERTAT