El digital dels que votaran #SíSí. N. 3340. Divendres, 1 de juliol de 2016 08:07 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dimecres, 20 de gener de 2016 21:10 h

Alfred Bosch frena les aspiracions de Colau

Alerta a l’alcaldessa de Barcelona que no té sentit parlar de pactes de govern sense discutir abans les polítiques que es volen aplicar a la ciutat

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El president del grup municipal d'ERC a Barcelona, Alfred Bosch, ha emplaçat al govern municipal a posar sobre la taula el debat dels pressupostos abans de parlar de pactes d’estabilitat. “Sense conèixer el model de ciutat de l’actual govern municipal no és possible plantejar-se anar més enllà, per tant, anem pam per pam”, ha dit Bosch en el marc de la conferència ‘Per una Barcelona justa i de talent’ organitzada per la Cambra de Comerç a la Llotja de Barcelona. 

Comparteix
   


Etiquetes
Sense por a governar, però amb un projecte de ciutat

Bosch ha recordat que als republicans no els fa "por" agafar responsabilitats, i ha posat com exemple la Taula sobre l'abordatge del Top Manta, liderada pel republicà Jordi Coronas. “Ens hem posat al capdavant d'una qüestió molt delicada i ens estem deixant la pell per trobar-hi una solució”, ha dit. Bosch ha explicat que els republicans “sí que tenim un projecte de ciutat que es basa en la prosperitat econòmica, la igualtat social, la convivència ciutadana i el talent”. “Si aconseguim generar riquesa, la podrem repartir; si no ho fem, només repartirem misèria”, ha assegurat.

Una moratòria de turisme universal és desafortunada

El líder d’ERC ha parlat d’altres qüestions com ara el turisme, l’urbanisme, el comerç o el transport públic. Pel que fa la moratòria turística, Bosch ha dit que “no té sentit fer una mesura universal per tots els districtes quan hi ha barris que agrairien l’arribada dels beneficis del turisme”. D’altra banda, el republicà ha fet una defensa aferrissada de l’espai públic, “cal guanyar els carrers de Barcelona per la seva gent”.

Defensa dels comerços emblemàtics

Ja en el torn de preguntes dels assistents, Bosch s’ha compromès a seguir defensant els comerços emblemàtics i ha recordat que ERC ha introduït a les ordenances fiscals una sèrie de mesures per protegir-los. Finalment, el president del grup municipal d’ERC ha insistit en la urgència de la finalització de les obres de la L9 i la L10 del metro. “Connectar tota la ciutat en metro no és un caprici, és una mesura eminentment social”.


lectures 9366 lectures Comentaris 15 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
pengyu fletxa tarragona
21 de gener de 2016, 22.50 h

Bosch, vull que em diguis si la Colau cobre 2.200 euros al mes, al Ajuntament consta que el mateix que Trias, si es axi elle i el Collboni dimissiò


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Emili fletxa Terrassa
21 de gener de 2016, 13.02 h

Alfred, pel cas dels "top manta" només cal aplicar les lleis que pesen
sobre tota l'artesania o merçats ambulants en forma de fires i firetes.
Perquè els artesans que fan una fira (o la volen fer),
han de demanar permís i justificar que són autònoms?
Doncs això, per que crec que tots hem de ser iguals.
Si volen vendre, que es facin autònoms i tinguin els permisos en regla.
Oi que és fàcil?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ENS FA FÀSTIC UN ESTAT ON LA NOSTRA ANTIQUÍSSIMA LLENGUA NO ÉS L'OFICIAL DE TOT L'ESTAT.
21 de gener de 2016, 12.58 h






#12 HUAH HUAH HUAH ! ! ! !


POBRE CRETÍ ! ! ! !


TORNA A ESCRIURE LA MATEIXA ANALFABETADA, POBRE CAGARRITONESES ! ! ! !



l' ARAGONESES. CAGARRITONESES escriu "pruses" i "coros . . . què podem esperar d'un pobre analfabet a qui el seu benemèrit pare ha preferit fanatitzar que no pas enviar a l'escola a que aprengui a escriure decentment ?



No m'estranya que faci faltes tan garrOfals (per les garrofes que es mereix menjar) , sobre tot recordant que escrivia " ACIENDA" sense hac (com... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de gener de 2016, 12.06 h

#10 FRANCIA A PUNTO DE DAR APOYO AL PRUSES Y DAR LA INDE A LA CATALUÑA DEL NORTE

El gobierno de Córcega define a Francia como “un país amigo”
En su primera recepción en París, el presidente de la región y el de la Asamblea irritan al gobierno central con reivindicaciones como la cooficialidad del corso

En un comunicado, el jefe del Gobierno, Manuel Valls, aseguró que la cooficialidad del coros como lengua que reclaman nacionalistas e independentistas “privaría de sus derechos a ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
21 de gener de 2016, 11.11 h

ALFRED BOSCH, FA MOLT BÉ, DE VIGILAR A L'ADA COLAU, ELLA I TOT EL SEU GRUP, HA DEMOSTRAT ESTÀ IMMERGIT DINS EL SANGUINARI NACIONALISME ESPANYOL


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
21 de gener de 2016, 10.58 h

CAL RETIRAR ELS NOMS DE TOTS ELS BORBONS DE LA CAPITAL CATALANA I DE LA RESTA DE LA NACIÓ. NO SON DIGNES DE TENIR-LOS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
21 de gener de 2016, 09.19 h

Com es que ERC no demana que el corrupte Collboni sigui expulsat de Regidor?
Com es que a l'Ajuntament de Barcelona el corrupte Collboni cobra dels impostos dels barcelonins?
Collboni, la vergonya humana , la indignitat, el Barcenitas de l'Ajuntament de BCN.

PAGUEM IBI PER FORRAR AL DELINQUENT COLLBONI, quin Ajuntament més miserable i de lladres socials


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ENS FA FÀSTIC UN ESTAT ON LA NOSTRA ANTIQUÍSSIMA LLENGUA NO ÉS L'OFICIAL DE TOT L'ESTAT.
21 de gener de 2016, 09.17 h




#5 l' ARAGONESES. CAGARRITONESES escriu "pruses" i "coros" . . . què podem esperar d'un pobre analfabet a qui el seu benemèrit pare ha preferit fanatitzar que no pas enviar a l'escola a que aprengui a escriure decentment ?



No m'estranya que faci faltes tan garrOfals (per les garrofes que es mereix menjar) , sobre tot recordant que escrivia " ACIENDA" sense hac (comentari 19 de http:/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ENS FA FÀSTIC UN ESTAT ON LA NOSTRA ANTIQUÍSSIMA LLENGUA NO ÉS L'OFICIAL DE TOT L'ESTAT.
21 de gener de 2016, 09.15 h





#5 Ves a saber què et penses que vol dir "pruses" i "coros" : d'un xicotet semianalfabet com tu, CAGARRITONESES, en podem esperar qualsevol cosa !


"pruses" , "coros" , diu l'ignorantàs ! !


"coros" et refereixes a "COROS Y DANZAS" del teu idolatrat dictador Franco, el generalet de la veu aflautada ?


Aquests nanos saben molt de "darle de betún al tricornio paterno", però d'escriure . . .


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! !




Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
21 de gener de 2016, 09.14 h

Ara toca retirar tots els no s borbònics dels carrers de BCN. No son dignes ni partenyen a la nostre cultura.