El digital dels que votaran #SíSí. N. 3942. Diumenge, 25 de febrer de 2018 22:19 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Àudio] Ràdio Flaixbac parla amb Rajoy fent-se passar per Puigdemont

La Moncloa dóna una imatge de control nul, mentre que la Generalitat detecta la broma quan el programa intenta fer el mateix a l’altra banda

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Ràdio Flaixbac ha aconseguit parlar amb Mariano Rajoy per telèfon fent veure que era Carles Puigdemont qui trucava interessat a fer un primer contacte amb el president del govern espanyol. L’emissora musical catalana ha aguantat la conversa amb el líder popular durant un minut, en què arriben a quedar en què Rajoy el trucarà dilluns vinent per concertar una reunió “a 24 o 48 hores”, perquè està “molt lliure”. L'àudio es pot recuperar en el vídeo de Youtube adjunt a aquesta peça. 

Rajoy: "Esto no es serio"

Quan el presentador del programa ‘El matí i la mare que el va parir’ de Ràdio Flaixbac, Carles Pérez, indica a Rajoy que es tracta d’una broma telefònica, ell reacciona dient: “Esto no es serio”, cosa que ja és viral a Twitter amb el 'hashtag' #estonoesserio. No obstant, guarda les formes en tot moment i no diu cap exabrupte ni parlant amb el fals Puigdemont, ni quan es destapa la broma, així que fins i tot el president popular surt reforçat de l’episodi. Sí que revela que no sap com quedarà la seva investidura. 

La Generalitat, més seriosa que La Moncloa

Amb tot, la sorprenent facilitat amb què l’emissora ha parlat amb el cap de l’executiu espanyol en funcions deixa palès un control nul a l’hora de donar validesa a les trucades per part de La Moncloa. Els autors de l’engany han explicat després que han intentat fer el mateix muntatge a l’altra banda, és a dir, parlar amb Carles Puigdemont fent-se passar per Mariano Rajoy, però el departament de Presidència de la Generalitat ha detectat la broma. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
22 de gener de 2016, 21.07 h

#16 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de gener de 2016, 17.24 h

#15 Turró (CDC Sant Hipòlit): "Lamentamos nuestra estupidez"

El regidor de la formación asegura que tras "volver a leer nuestra moción se nos pusieron los pelos de punta"

Convergència Democràtica de Catalunya en el municipio de Sant Hipòlit recula. El regidor de la formación, Joan Turró, se ha disculpado en Catalunya Ràdio por haber presentado una moción en la que proponían quitar el sueldo a todos los funcionarios adscritos a este Ayuntamiento que se manifestaran públicamente y ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
22 de gener de 2016, 17.16 h

#13.Osti tu, sembla que el Mari-anno es quedarà en blanc, i l´august Rivereta de Ciudad-Anos no sucarà de cap manera !!
L´espectacle apaÑol ja comença a tenir nivell per un Óscar !! Calefacció, butaca i crispetes a dojo, que això no ha fet més que començar...
Feixistes apaÑols, a fer la má !! ¡¡*¡¡


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
22 de gener de 2016, 15.57 h

#13 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de gener de 2016, 12.52 h

#10 Turró (CDC Sant Hipòlit): "Lamentamos nuestra estupidez"

El regidor de la formación asegura que tras "volver a leer nuestra moción se nos pusieron los pelos de punta"

Convergència Democràtica de Catalunya en el municipio de Sant Hipòlit recula. El regidor de la formación, Joan Turró, se ha disculpado en Catalunya Ràdio por haber presentado una moción en la que proponían quitar el sueldo a todos los funcionarios adscritos a este Ayuntamiento que se manifestaran públicamente y ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
APAÑAMELAPELA fletxa República Catalana II☆II
21 de gener de 2016, 19.43 h

#8

Vull dir el Platero, el burrot del digital, el "tonto del cul" del digital
El Nobel de Burrologia.


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
APAÑAMELAPELA fletxa República Catalana II☆II
21 de gener de 2016, 19.39 h

#8

Que paleto es el Mariassno, com el vacilen jo jo jo
es nota que es espanyata, més burro que el Platero que ja es dir.



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
21 de gener de 2016, 18.08 h

#8. Marca ApaÑa és la marca de l´Aragoneses, l´Intoxicador i Manipulador de notícies d´aquest digital.
Si el teu president Mari-anno té l´agenda tant buida (fa mots encreuats de l´ABC ?), per què no dona el primer pas per a un futur diàleg ?, o és que la caspa no li deixa veure els números del telèfon ? Quin cas tant bo per a marcar paquet d´orgull apaÑol !! ... Comenta-ho Aragoneses, comenta-ho,... Tot el món està pendent de tu....


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
21 de gener de 2016, 17.38 h

#8 idiota paranoic


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de gener de 2016, 17.04 h

#7

Vuestra paranoia NO tiene limites.