El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 14:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La indemnització a Florentino pel Castor, sota la lupa europea

La CECOT impulsa la investigació per aclarir si es tracta d’una ajuda indeguda de l’Estat

Comentaris 55  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Els 1.350 milions d’euros que Florentino Pérez es va embutxacar per compte de la indemnització pel cessament de l’activitat del projecte Castor estan a l’aire. La Comissió Europea investigarà els diners que ja ha rebut l’empresari espanyol i que tots els consumidors de gas de l’Estat hauran de pagar a la seva factura fins el 2045, segons ha confirmat el president de la CECOT, Antoni Abad. Així, un dels casos de malbaratament de diners públics que duen el segell de la ‘Marca España’ més greus dels últims anys, ja està sota la lupa europea. 


Comparteix
   


Etiquetes

La CECOT impulsa la investigació

De fet, la patronal catalana, juntament amb el Centre Metal·lúrgic i el Consell Intertèxtil Espanyol, ha recordat que les tres organitzacions van interposar la reclamació l'estiu del 2015 i que han rebut una notificació de la CE on se'ls explica que s'ha requerit informació al govern espanyol sobre la concessió, cosa que per a la patronal indica que veuen "indicis" que l'actuació no hagi estat l'adequada.

El govern espanyol ha de respondre al requeriment europeu

Ara la pilota està a la teulada de l’executiu espanyol en funcions, que ha d’enviar la informació requerida per la Unió Europea abans de mitjans de febrer. Després d’aquest tràmit, la Comissió pot demanar documentació addicional per aclarir el cas. La CECOT ho ha denunciat el cas ja que considera que ni l’Estat ni ACS, la constructora del també resident del Reial Madrid, van tenir en compte cap informe sísmic abans de començar els treballs d’explotació.  





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#55
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ENS FA FÀSTIC UN ESTAT ON LA NOSTRA ANTIQUÍSSIMA LLENGUA NO ÉS L'OFICIAL DE TOT L'ESTAT.
24 de gener de 2016, 17.26 h



La indemnització a Florentino Perez per la plataforma Castor hauria de portar a la PRESÓ al cap de govern i a tots els ministres implicats en la decisió.



Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#54
Voltaire fletxa Paradís
22 de gener de 2016, 18.37 h

Ara nomès falta que aturin el PLAN HIDROLÒGICO NAZIONAL que vol fer desaparèixer el delta de l'Ebre tan solds per fer mal a Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#53
fideli fletxa rdnes
22 de gener de 2016, 16.06 h

Castor: un robatori més a cara descoberta....


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
22 de gener de 2016, 15.51 h

#51 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de gener de 2016, 12.49 h

Turró (CDC Sant Hipòlit): "Lamentamos nuestra estupidez"

El regidor de la formación asegura que tras "volver a leer nuestra moción se nos pusieron los pelos de punta"

Convergència Democràtica de Catalunya en el municipio de Sant Hipòlit recula. El regidor de la formación, Joan Turró, se ha disculpado en Catalunya Ràdio por haber presentado una moción en la que proponían quitar el sueldo a todos los funcionarios adscritos a este Ayuntamiento que se manifestaran públicamente y pol... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
MIGUEL ROMUALDO pide BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!!!!!!!! fletxa TECNOTAPI . TECNOTAPI . TECNOTAPI TECNOTAPI
21 de gener de 2016, 21.18 h


TECNOTAPI INSULTA A CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!


YO, MIGUEL ROMULDO , PIDO A TODOS LOS CSTALANES : BOICOT A TECNOTAPI


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#49
MIGUEL ROMUALDO pide BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!!!!!!!! fletxa TECNOTAPI . TECNOTAPI . TECNOTAPI TECNOTAPI
21 de gener de 2016, 21.07 h


TECNOTAPI INSULTA A CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!


YO, MIGUEL ROMULDO , PIDO A TODOS LOS CSTALANES : BOICOT A TECNOTAPI


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
21 de gener de 2016, 20.39 h



Florentino, com m'agradaria que els teus bruts negocis, t'anessin de malament com al real. Has sigut un protegit dels governs i t'has aliat amb tot quisqui.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
MIGUEL ROMUALDO pide BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!!!!!!!! fletxa TECNOTAPI . TECNOTAPI . TECNOTAPI TECNOTAPI
21 de gener de 2016, 20.32 h


TECNOTAPI INSULTA A CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!


YO, MIGUEL ROMULDO , PIDO A TODOS LOS CSTALANES : BOICOT A TECNOTAPI


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
^^^[“clancvlārĭvs”]^^^ fletxa ^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^[^^^]^^^
21 de gener de 2016, 20.32 h

#10...

Estos sepaRatas

se creen que ya estamos

en "su" dictadura...

(=la que nos quieren imponer).