El digital dels que votaran #SíSí. N. 3937. Dimecres, 21 de febrer de 2018 04:30 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Fran Rivera toreja amb una filla de cinc mesos al braç, i penja la foto a Instagram

El fill del famós torero ‘Paquirri’ ha aixecat una forta polseguera quan ha penjat a Instagram una foto torejant mentre sosté amb un braç la seva segona filla de cinc mesos.

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El torero es justifica dient que el seu pare també ho va fer amb ell i nega que sigui una temeritat. Segons ell, la seva filla està més segura que mai als seus braços.

Fran Rivera exposat la seva filla a greus perills
Fran Rivera exposat la seva filla a greus perills


Segueix la tradició familiar
Segueix la tradició familiar

Comparteix
   


Etiquetes

Fran Rivera, fill del famós torero espanyol ‘Paquirri’, ha penjat a instagram una fotografia torejant amb la seva filla de cinc mesos en braços. Davant la forta polseguera de crítiques que ha aixecat, el torero espanyol s’ha posat gallet i ha dit que ell és “torero per la gràcia de Déu” i que hi dedica “365 dies l’any”. Amb fanfarroneria, l’Espanya castissa s’expulsa totes les crítiques l’hi arriben. Fins i tot el Defensor del Poble Andalús ha mostrat el seu “total rebuig” a aquesta acció, i ha anunciat que estudiarà si emprèn algun tipus d’actuació al respecte, al considerar que l’infant és exposat a un clar perill. Segueix sens dubte la tradició familiar!!!





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
Synera fletxa Barcelona
26 de gener de 2016, 12.16 h

MARCA ESPANYA


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Ai Senyor! fletxa Barcelona
26 de gener de 2016, 11.08 h

Utilitzar les criatures per propaganda deu estar penat. Els Fran i Podemos no ho deuen saber, pobrets innocents...


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
26 de gener de 2016, 08.51 h

Perquè els toreros no tasten en pròpia pell la tortura que ells apliquen als pobres animals?

Segur que s´acabaria la barbàrie ben aviat,


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat.
25 de gener de 2016, 23.49 h





Llegint notícies com aquesta, no sé què em passa a les neurones, que em sento transportat a un país de brètols papanates , i em venen ganes de dir:




QUE LA PANTOHA LE ESCHE GUINDAS AR PAVO . . .


QUE CHIO L'ESCHARÉ A LA PAAVAAAAAAAAAAAAAA


ASUKITAA CANELA Y CLAVOOOOOOOOOOOO




amen.




Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat.
25 de gener de 2016, 23.46 h





No sé si es cert. però he sentit a dir que l'individu en qüestió, el tal Fran Rivera, va comentar:



-Conyio, toma, eteeeee . . . puè claro, si una diputáa se ba ar congreso cong su nene de teta, polké no bis a podé chio toreá cong mi chikiyia en braso, chió qe soy muuuuuuuuuuuuuuuu ombre !!! Haber si me dejang en pas los piriodista, qe song uno destrustore, CONYIO CHIAA !!



Potser si? Potser no? A mi que em registrin.





Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
25 de gener de 2016, 23.03 h

A CAT MAI PODRÀN FER AIXÒ. TOROS I TOREROS VAN QUEDAR LEGALMENT DESTERRATS.

FORA I PUNT!

AQUI LA MARCA ESPANYA NO PRIVA


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
25 de gener de 2016, 22.28 h

"Ahí tus huevos capao!"

Quina vergonya! Mai canviaran.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Synera fletxa Barcelona
25 de gener de 2016, 20.23 h

AQUÍ VAM PROHIBIR ELS TOROS I MAI, ABSOLUTAMENT MAI, HO PODRÀ FER

QUE HO FACI A LA VILLA DEVANT DEL SEU REI

ADIEU!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
25 de gener de 2016, 20.22 h

MARCA ESPANYA

Tot un pare!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Claravalls fletxa claravalls
25 de gener de 2016, 20.19 h

I que ens importa?.Al millor que te els toros és quan el brau li fot les banyes pel cul.
com si se la vol cascar amb dos pedres. Aquest homo hispanos som uns autèntics cavernícoles.Sou patètics.
Catalunya no és ni serà mai España.||★||