El digital dels que votaran #SíSí. N. 3937. Dimarts, 20 de febrer de 2018 08:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa

(Vídeo)"Lo meu riu" l'Ebre ja té himne de guerra

Un tema amb força i sentiment fet per Joan Rovira, de Camarles

Comentaris 28  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

La cançó s'acompanya d'un espectacular videoclip amb precioses imatges aèries de diferents indrets i pobles per on passa el riu. Des de l'entrada a Catalunya per la franja d'Aragó fins a la desembocadura. Imatges realitzades amb "drone", coloristes i plenes de vida d'un riu que representa la cultura i la forma de vida de la gent de les Terres de l'Ebre.


joan rovira, lo meu riu, ebre
Lo meu riu de Joan Rovira

Comparteix
   


Etiquetes

L’aprovació del Pla Hidrològic de la Conca de l’Ebre el passat dia 8 de gener, obre la porta de nou als transvasaments del riu Ebre cap al centre de la península. Està sobre la taula un transvasament des del nord de l’Ebre cap al Duero, amb l’objectiu d’omplir els pantans del centre peninsular i garantir un cabal d’aigua estable al Tajo-Segura. Joan Rovira, que va néixer a les faldes de l'Ebre, concretament a Camarles, ha fet una cançó d'homenatge al Riu Ebre.

En només un dia, el vídeo va camí de les 14.000 visites.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#28
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL ..UN DE SOL NO PAS DOS
6 de febrer de 2016, 08.50 h

Tots els Himnes son macus menys el de Espanya , el del Real Madrid i el del Espanyol ,,,EL de Espanya no te LLetra con si te el nostra el Català ELS SEGADORS ......UN PAIS UNA SOLA LLENGUA OFICIALA CATALUNYA LA CATALANA Ques la seva ,,.. LA CASTELLANA Es Imposada a la Força ....ARA CON EN LA DICTADURA ENS Imposen el Castellà LLengua Espanyola a la Força PER FAMILIAS CASTELLANES QUE VIUEN A CATALUNYA ...CALDRIA PUBLIQUESIN ELS SEUS NOMS I UN VIUEN AQUESTA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
pengyu fletxa tarragona
5 de febrer de 2016, 21.49 h

Defenderemos las comarcas del Ebro, con mùsica, poesia canciones, cultura, dialogo, democracia, manifestaciones de protesta con votos electorales, pero si no nos escuchan,en madrid. Entonces nos segregaremos de españa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL ..UN DE SOL NO PAS DOS
5 de febrer de 2016, 20.33 h

ESPERU PUBLIQUEU EL HIMNE AL RIU L´ EBRE , Per poguer apendral esperu sigui una bona Canço amb paraules de LLuita de protesta de Esperança ......


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25

Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
5 de febrer de 2016, 18.16 h


Be, li dic lo de la pròstata, per que es un símptoma molt clar, tindres que aixecar-se a aquestes hores per fer pipi i tocar els collons als demés.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL ..UN DE SOL NO PAS DOS
5 de febrer de 2016, 14.57 h

MADRID No seria MADRID Si no rebes els diners que li arriben de Catalunya DELS CATALANS I CATALANES Andalusia i Extremadura no podrien viure tanbe sense rebre diners de Catalunya no siguis Jilipollas ni tonto , ESPANYA Sense Catalunya seria con GRECIA Ben pobre i miserable prena de LLADRES I CORRUPTES ...... Espanya sense Catalunya no seria ningu ..NI ROJA NI RIOJA Compreu VINS CATALANS Compreu productes catalans


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
5 de febrer de 2016, 14.44 h

#1
#2
#3 i..........

Que estàs malament de la pròstata que et llevas a fer pipi a aquestes hores ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
5 de febrer de 2016, 14.39 h

#18

Aragoneses, y por hablar de cualquier cosa, que es lo que haces tú, hoy podemos hablar del cementerio de la Almudena de Madrid.

Está en tal estado, es decir de abandono, que necesitan 24.millones de E. para ponerlo en condiciones.

Y ASÍ PODEMOS IR HABLANDO DE LO QUE SEA, ¿NO , BONICO ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
5 de febrer de 2016, 12.40 h



Aquest que va PERDUT, per aquestes pàgines, aviam si rellisca i SURT DEL ORDENADOR.

PERÒ, POSA UNA PAPERERA SOTA, NO SIGUI QUE ET FOTIS UN BONY AL CAP, QUE JA EL TENS PROU ESPATLLAT.