El digital dels que votaran #SíSí. N. 3500. Divendres, 9 de desembre de 2016 22:16 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Diumenge, 7 de febrer de 2016 15:05 h

Unes 50.000 persones clamen contra el pla hidrològic de l’ #Ebre

Amposta, capital del Montsià acull la manifestació més massiva de la història de les Terres de l’Ebre

Comentaris 42  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

ACN Amposta .- Amposta ha viscut aquest diumenge la manifestació més massiva de les Terres de l’Ebre contra la política hidrològica del govern espanyol. Segons ha confirmat l’Ajuntament, unes 50.000 persones han inundat els carrers de la capital del Montsià per mostrar el seu rebuig al pla hidrològic de la Conca de l’Ebre. La convocatòria de la Plataforma en Defensa de l’Ebre (PDE) ha atret una riuada de ciutadans del territori però nombrosos manifestants provinents d’arreu de Catalunya -convocats també per l’Assemblea Nacional Catalana, Òmnium i entitats socials i ecologistes- o de l’Aragó. 










Comparteix
   


Etiquetes

Clam contra el pla hidrològic

El moviment social contra el transvasament ha demanat a la Comissió Europea la retirada de la llei aprovada pel govern espanyol del PP en funcions. En aquesta línia, la PDE ha reclamat també al Govern i les institucions catalanes que es mantinguin fermes en el suport a aquesta lluita.

Galeria de fotos en aquest enllaç





Notícies relacionades
lectures 5480 lectures Comentaris 42 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#42
Irene fletxa BARCELONA
8 de febrer de 2016, 16.24 h

LO RIU ES VIDA! LO RIU ES VIDA! LO RIU ES VIDA! :)))


VCSI //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
TECNOTAPI - TECNOTAPI - TECNOTAPI - Miguel Romualdo - TECNOTAPI fletxa Miguel Romualdo, yo, el homnbre que logró que toda Catalunya le hiciera BOICOT A TECNOTAPI
8 de febrer de 2016, 12.47 h

#30
#31
#32
#33
#35
#36
#37
#38
#39 COMO SE NOTA QUE NO TRABAJAS GUARRA PELMAZA, A PESAR DE SER TAN JOVENCITO. SEGURO QUE LE OFRECES TU CULO A LOS CAMIONEROS, Y ASÍ HACES ALGUN DINERO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
para cinismo e hiipocresia la española fletxa para cinismo e hipocresía la española
8 de febrer de 2016, 12.41 h

#39

El Parlamento europeo ordena investigar las 'puertas giratorias' en el sector energético


El Parlamento europeo ha ordenado investigar la presencia de exministros en los consejos de administración de las grandes empresas energéticas. Una práctica popularmente conocida como “puertas giratorias”.
Esta decisión es consecuencia de una enmienda presentada por el eurodiputado de CDC, Ramon Tremosa, que será incluida en el informe sobre la política europea de Competencia que publica ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
8 de febrer de 2016, 10.51 h

#38

A LOS HIPOCRITAS Y CINICOS POLITICOS SEPA-RATAS QUE FUERON A TORTOSA HACERSE LA FOTO volem recordar unes cosetes:



el Ebro nace en Cantabria, pasa por El Pilar y desemboca al sur de Tarragona. Que si el delirio secesionista del nacionalismo se hiciera realidad, Aragón no tendría impedimento para convertir los Monegros en un vergel. Estos separatistas…¿son tontos?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
8 de febrer de 2016, 10.48 h

#37

A LOS HIPOCRITAS Y CINICOS POLITICOS SEPA-RATAS QUE FUERON A TORTOSA HACERSE LA FOTO volem recordar unes cosetes:



– Que la majoria de catalans no som separatistes, que la cubana ens esgarrifa i que plantar cubanes a una manifestació ens ajuda a decidir de quin costat ens posem.

Que haciéndoos separatistas os habéis puesto en contra a la mayoría de catalanes INCLUIDOS LOS REGANTES DE LERIDA .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
8 de febrer de 2016, 10.44 h

#35

A LOS HIPOCRITAS Y CINICOS POLITICOS SEPA-RATAS QUE FUERON A TORTOSA HACERSE LA FOTO volem recordar unes cosetes:



– Que cuando hablen de “mafia del agua” se acuerden del nacionalismo. El canal Segarra-Garrigues, la mayor obra pública ejecutada por la Generalitat (€1.102 millones) sirvió de tapadera para pagar comisiones a CDC. Que el Subdirector de Infraestructuras de la Generalitat, Josep Antoni Rosell, participó en la adjudicación de las obras, después pasó a dirigir la... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
8 de febrer de 2016, 10.38 h

#34

JAJAJAJA PAROLE, PAROLE, PAROLE...............................

POR CIERTO HAS PEDIDO YA CITA PARA IR A VISITAR A TU GRAN LIDER ARTUR MASS A CAN BRIANS???????????

JAJAJAJAJA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
8 de febrer de 2016, 10.37 h

#33

A LOS HIPOCRITAS Y CINICOS POLITICOS SEPA-RATAS QUE FUERON A TORTOSA HACERSE LA FOTO volem recordar unes cosetes:

-Que de “per Catalunya”, res de res. Los regantes de Lérida, del Segarra-Garrigues, son favorables al PHN y acusan a la Generalitat de “querer satisfacer únicamente a la gente del Delta”

POR LO VISTO LOS DE LERIDA SON CATALANES DE SEGUNDA PARA LOS SEPARATISTAS.

– Que els regants del Canal de la Dreta de l´Ebre també aplaudeixen el nou PHN


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
8 de febrer de 2016, 10.33 h

#28

Fascistas Vic:

TE CONFUNDES, SON TUS ANTECESORES !! Y TE LO DICE CLARAMENTE MI NICK, SUBTENIENTE DE HITLER !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
8 de febrer de 2016, 10.33 h

#32

A LOS HIPOCRITAS Y CINICOS POLITICOS SEPA-RATAS QUE FUERON A TORTOSA HACERSE LA FOTO volem recordar unes cosetes:

– Que CiU pactó el PHN con el PP en 2001

– Que el 18 de mayo de 2008 se manifestaron 20.000 personas en Amposta contra el minitrasvase del Ebro al área de Barcelona. Que el Tripartito ERC-ICV-PSC (todos ayer en la manifestación) ya había comprado las tuberías y abierto las zanjas. Que la situación era tal que el consejero comunista de ICV Saura le suplicó oficialm... Llegir més