El digital dels que votaran #SíSí. N. 3696. Diumenge, 25 de juny de 2017 02:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dilluns, 8 de febrer de 2016 12:50 h

Fachin: "amb majoria absoluta de Podemos tindríem referèndum"

Amb aquesta declaració el diputat de CSQP certifica la mort de la tercera via

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El diputat al parlament de Catalunya per Catalunya Sí Que Es Pot, Albano Dante Fachin, durant una entrevista a LaXarxa, ha confirmat la impossibilitat de dur a terme una sortida pactada amb l'estat espanyol sobre el procés català perquè ho ha condicionat a què Podemos tingui majoria absoluta. No cal ser politòleg ni un expert analista per arribar a la conclusió que això pot trigar anys a passar.
albano dante fachin, csqep
Albano Dante a LaXarxa

Comparteix
   


Etiquetes
El parlamentari Albano Dante Fachin ha assegurat que la millor solució per afrontar el futur de Catalunya és poder votar i decidir: "La millor manera de fer front a la situació que viu Catalunya és un referèndum". Això sí, ha acceptat que és complicat perquè Podemos no té majoria absoluta al Congreso de los Diputados.
 
Sobre la pregunta si el referèndum ha de ser una línia vermella entre la negociació de Podemos i PSOE ha fugit d'estudi i, emulant els grans oradors argentins, i després de dir que és un tema que qui vulgui governar ha de voler resoldre, ha intentat donar la volta a la qüestió: "Ara... Qui vulgui fer creure que les solucions als problemes que tenim són tan senzilles com dir 'vota'm el 27 de setembre i d'aquí a 18 mesos serem independents', això és mentir a la gent. "




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
PereelDigne fletxa Granollers
9 de febrer de 2016, 16.26 h

I quan Podemos tindrà majoria absoluta?
Deixeu d'enganyar!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
mario fletxa barna
9 de febrer de 2016, 10.32 h

Escriviu molt però no dieu quin referèndum es faria, encara no ho han dit, només dir la paraula màgica en els seus discursos varen canviar el sentit dels vots de molts catalans enganyats sibilinament. No és cert i és clarivident que són uns demagogs patològics.

A LA MERDA, CLAR I CATALÀ! No estan a madrit?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
JoanMarti fletxa VCJ'S
9 de febrer de 2016, 08.17 h

No t'ho creus ni tu, ets un fachin


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL ..UN DE SOL NO PAS DOS
8 de febrer de 2016, 21.53 h

ELS DE PODEM Encara segueixen amb LA MENTIDA DEL REFERENDUM ,, Una vegada cuela Dues esperu que NO ,, Aixo si es ENGANYAR CON A TONTOS ALS CATALANS I CATALANES .. EL REFERENDUM No hufara cap President Espanyokl ni de PODEMOS NI PABLO IGLESIAS Avui diu una cosa i dema en diu unaltra he no es de FIA Con no huson CAP QUE VOLGUI SER pRESIDENT DE eSPANYA LO MILLOR ES PASAR DE ELS MANDAR-LOS LEJOS .. NOhus fieu mes de PODEM NI DE ADA COLAU Son traidors a ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Espavilat! fletxa Torello
8 de febrer de 2016, 20.54 h

Espavilat! Si nosaltres tinguéssim majoria absoluta ja seríem independents!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
8 de febrer de 2016, 20.08 h

I si la meva tia tingues collons seria el meu oncle. I si no fuera por Emiliana nos quedariamos con las ganas de tomar cafe.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Carles Viñals Casado fletxa Sant Vicent del Raspeig
8 de febrer de 2016, 19.15 h


Si Espanya hagués vençut els Estats Units en la guerra del 98, Cuba, Puerto Rico i Filipines serien encara espanyoles. I si la meva àvia hagués tingut dallonses hauria estat el meu avi.

La majoría absoluta del QWERTY per a qualsevol segle d'aquests. Si pensàveu obtenir-la el 20 D sou tan somiatruires com els qui us van votar.

I no penseu que ni per un segon ens féreu creure que us trencaríeu la cara a la Carrera de San Jerónimo en benefici de Catalunya. Cada país té la seva quot... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
8 de febrer de 2016, 18.25 h

I pactant no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
8 de febrer de 2016, 18.19 h

Fachin: "amb majoria absoluta de Podemos tindríem referèndum".

Ier .- Referèndum per a què?
2on.- Ni amb majoria absoluta ho podríeu fer.
3er .- Dels absolutistes no em crec res!
4rt .- A Catalunya ja l'hem fet i anem fent camí cap a ser estat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
8 de febrer de 2016, 17.41 h



Fachin, em semble que somies truites. Aquest cants de sirenes, ni escoltar-los , per que això no serìa mai aixì.