El digital dels que votaran #SíSí. N. 3608. Dimarts, 28 de març de 2017 21:46 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Comunicació doble fletxa Última actualització Dijous, 11 de febrer de 2016 05:00 h

902.160 gràcies! Rècord absolut de visites dels 9 anys de directe!cat

Les dades de gener són les millors de la seva història amb més 1.715.000 visites i més de 4 milions de pagines vistes que ens consoliden com a sisè mitjà en català i entre els 50 primers de l’estat

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Un cop més moltes gràcies als lectors i col·laboradors que ens han permès mantenir-nos entre els principals mitjans de comunicació en català i convertir les dades de gener en les millors de la història d’aquests 9 anys de directe!cat. Les capçaleres del grup Naciódigital (2.944.336) mantenen i consoliden el primer lloc seguit del diari ARA (2.508.428), manté el tercer lloc el grup VIlaweb (1.764.809), seguit pel grup El Món (1.493.595) en quarta posició i que supera a El Punt/Avui (1.126.764) en cinquè lloc. En sisena posició directe!cat (902.160), en setena posició El Periódico (625.883), seguit pel DelCamp (504.755) i tanquen en novena posició el Diari de Girona (476.212) i en desena posició el Racó Català (389.722).

Dades OJD gener 2016. Mitjans únicament digitals
Dades OJD gener 2016. Mitjans únicament digitals


Dades OJD gener 2016
Dades OJD gener 2016


Dades OJD gener 2016. Tots els mitjans
Dades OJD gener 2016. Tots els mitjans

Comparteix
   


Etiquetes

Bon resultat dels digitals agermanats amb el directe!cat

Els companys de la Veu del PV amb 139.994 visites úniques, seguit de l’AraGirona.cat (79.731), el DBalears(58.833), La Clau (49.187), Ara Granollers (31.843), Contrapunt.cat (24.715) i l’Ara Vallès (14.116).

El directe!cat en el lloc 41 d’audiència entre els mitjans de tot l’estat

Superant entre altres als mitjans de comunicació unionistes com Crònica Global (877.905) o Economia digital.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL ..UN DE SOL NO PAS DOS
11 de febrer de 2016, 22.45 h

FELICITAR ALS DIARIS Digitals QUE SORTEN EN CATALÀ ALA XARXA SOCIAL No Guanyen nomes els Aqui qui GUANYA DE VERITAT ES LA LLENGUA CATALANA Aqui Guanya Catalunya per lo tan TOTS Poden sentir nostra Aquesta Victoria per que en mica en mica i colaboren amb las nostres Opinions ben escriptas o no pero en Volutat de colaborar i dir la nostra JO Crec no ens tindrien que deixar Provocar per algun que hu volen fer passar de els SI Ja hu ser avegades costa molt n... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QuimX fletxa Barcelona
11 de febrer de 2016, 09.54 h

La més efusiva enhorabona, la feina ben feta i la constància insubornable van trobant la seva recompensa. Només una extranyesa que sempre em donen aquestes dades: Em sorprèn molt el lideratge (des de fa temps) de Nació digital, un digital del que en sóc lector ocasional i pel qual la meva simpatia més gran, però que no considero que tingui la incidència que segons les xifres d'audiència té. Em moc en diferents ambients socials i polítics de consum d'informació en català i crec que... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
11 de febrer de 2016, 09.25 h



Felicitacions per a Directe!cat, i que podem seguir gaudint durant anys d'un fòrum on no cal registrar-se com en altres digitals d'inspiració més autoritarista, per no dir POLICIAL .

La llibertat d'expressió sempre resulta posiitiva: allò que fa mal no sol ser el que es diu, sinó el que es calla.



Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Marta fletxa Barcelona
11 de febrer de 2016, 09.19 h

Bona feina i enhorabona per les dades


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
11 de febrer de 2016, 09.11 h



#2 Per què serà que aquests pobres desgraciats pancastellanistes, sempre, quan insulten, s'estan mirant al mirall ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
11 de febrer de 2016, 08.34 h

#1 No olvides , friki , que tú has escrito la mitad ...
! Que pena !