directe ! a La República. N. 4055. Dilluns, 18 de juny de 2018 09:59 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Regidor del PP de Palafolls: “La gentussa de les JERC ens vol arrossegar a una nova Guerra Civil”

Les joventuts republicanes, qualificades de "xusma", "horda de salvatges" i "batasunos catalans"

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Guifré Jordan @enGuifre - El regidor del PP al municipi de Palafolls (Maresme), Òscar Bermán, ha volgut crear alarma arreu de l’Estat per un suposat clima “prebèl·lic” que es viu a Catalunya. En aquest sentit, ha dit en unes declaracions a Alerta Digital que “la gentussa de les JERC ens vol arrossegar a una nova contesa civil”. El diari digital ‘ultra’ d’àmbit estatal les ha recollit en un article que, segons el comptador de visites del seu web, compta amb més de 340.000 clics en un dia.

Bermán havia demanat el tancament temporal de facultats per ser adoctrinadores

La reacció de Bermán és l’últim episodi d’una picabaralla amb les joventuts d’ERC del poble maresmenc, que va començar amb unes altres paraules de l’edil del PP fa vuit dies en què reclamava depurar les facultats a les universitats: “Proposo el tancament temporal de totes les facultats de Sociologia i Ciències Polítiques per ser fàbriques de marxistes i punts de trobada de professors, molts d’ells associats, obstinats a adoctrinar els joves estudiants en el sectarisme i l’odi”.

El xoc entre els populars i les joventuts del municipi maresmenc agafa volada a Espanya 

La inèdita opinió d’Òscar Bermán, que ha agafat volada a Espanya perquè va fer fortuna en digitals d’arreu de l’Estat, ha trobat una resposta aquest cap de setmana en les JERC de Palafolls. Els joves republicans han col·locat una pancarta a la passera del municipi on s’hi llegeix: “Bermán, no ens avergonyeixis”. Segons fonts republicanes de Palafolls a directe!cat, és de dimensions reduïdes i també s’ha fet córrer per les xarxes una imatge amb les seves declaracions, una foto seva i un eslògan de les joventuts d’ERC.

Les JERC, qualificades de "xusma", "horda de salvatges" i "batasunos catalans"

A banda de provocar la ira del regidor, l’acció també ha incitat a l’exageració d’Alerta Digital, que ha afirmat: “En lloc de refutar les asseveracions de Bermán mitjançant la confrontació dialèctica, aquesta horda de salvatges, escudada en les sigles de JERC, han inundat Catalunya amb cartells amb el rostre de l’edil popular”. També els ha qualificat de “‘batasunos’ catalans” i, a banda, de “xusma”, en paraules de Bermán. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#25
Emili fletxa Terrassa
16 de febrer de 2016, 20.03 h

#22 ARA ET PRESENTES DIENT AIXÒ: DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
ARA T'AGRADA CREURE'T UN CATALÀ MÉS ? NO TENS PROU CATEGORIA ESSENT ESPANYOL O QUÈ?
Jo em comformo essent català i no necessito ser res més.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Emili fletxa Terrassa
16 de febrer de 2016, 19.49 h

#22 ESTAMOS EN ELLO (en la nostra INDEPENDÈNCIA)
I VOSOTROS, YA TENEIS DESTINO EN LO UNIVERSAL? O AÚN NO !.
AQUESTES COSES VAN MOLT A POC A POC OI?.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Pep fletxa el Vendrell
16 de febrer de 2016, 18.24 h

#19 Una pregunta guapa estudias o trabajas ? yo creo que te aburres y mira has encontrado una manera como otra de distraerte, pues perfecto sigue sigue,,,,,que nadie te hace el más puto caso jajajaja......


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
16 de febrer de 2016, 18.18 h

#21

TARDARA PERO TENDREMOS UNA GRAN COALICION QUE NO DARA LA MAS MINIMA OPCION A LOS SEPARATISTAS COMO TU


SOIS YA VOSOTROS INDEPENDIENTES?



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Emili fletxa Terrassa
16 de febrer de 2016, 15.26 h

#19 Hola repelente. . . . como va el gobierno de tu españa,? Mejorando?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
BEJOTA fletxa bcn
16 de febrer de 2016, 14.40 h

Seat traslada de Barcelona a Madrid parte de su actividad en recambios
elEconomista 8:20 - 15/02/201617 comentarios
Tweet ■El comité de empresa denuncia que afectará al empleo en Martorell

La actividad de Seat en Martorell sigue decayendo. Después de que Volkswagen haya decidido cambiar la producción del Q3 por la del A1, que requiere de un menor número de horas de trabajo, los sindicatos denuncian que la compañía pretende ahora mover parte de la actividad del almacén de recambios q... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
16 de febrer de 2016, 11.43 h

#15

cuidado con los pasos de cebra que los carga el cni


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Emili fletxa Terrassa
16 de febrer de 2016, 11.14 h

No es podria jutjar aquest tal Berman per enaltiment de la violència?
Per molt menys, per dir alguna cosa, l'Otegui encara el tenen "guardat".
Però clar, els que poden "guardar", ja els deu agradar el que diu.
No diuen també que la Justícia és igual per a tots ?!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
16 de febrer de 2016, 10.29 h

EL PP, COM HEREU DIRECTE DEL FRANQUISME SE'LS VEU EL PLOMALL, NOMÉS ALCEN LA VEU, AMB ESGÜELLS DE CLAVEGUERES, / NI CAS!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Synera fletxa Barcelona
16 de febrer de 2016, 08.34 h

BERMAN O BORMANN?