El digital dels que votaran #SíSí. N. 3539. Dimarts, 17 de gener de 2017 11:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dilluns, 15 de febrer de 2016 13:05 h

El president d’Els Verds europeus carrega contra el procés des de la seu d’ICV

Diu que el procés de 'desconnexió' de Catalunya"No és gaire seriós, vist des de fora"

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El president del grup Els Verds al Parlament Europeu, el belga Philippe Lamberts ha reflexionat sobre diversos aspectes de la realitat política catalana en una compareixença de premsa que ha ofert aquest dilluns a la seu d'Iniciativa per Catalunya-Verds (ICV), a Barcelona. Sobre el procés de 'desconnexió' que es vol impulsar des del Govern en un termini de divuit mesos, Lamberts considera que es tracta d'una maniobra "electoral" que "no és gaire seriós, vist des de fora". També valora que "tàcticament" no ha estat gaire encertat que s'hagi denominat la conselleria encapçalada per Raül Romeva –antic eurodiputat per ICV-, amb el nom d''Afers Exteriors'. 
L'eurodiputat per ICV, Ernest Urtasun, ha matisat Philippe  pel que fa a la denominació de la conselleria d'Afers Exteriors del Govern: "Té dret a dir-se així i és el que reflecteix l'Estatut", ha assenyalat.


lectures 5671 lectures Comentaris 11 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Arnau fletxa Morvedre
16 de febrer de 2016, 11.45 h

És molt més senzill: quin greu problema tenen a Bèlgica ja fa temps ?; els desitjos dels flamencs de separar-se i deixar els valons (francòfons) sense les excessives aportacions fiscals. I a quina comunitat pertany el Sr. Lamberts ?: a la francòfona.............quan vegis les barbes del teu veí pelar, posa les teues a remullar....i desacredita qualssevol procés semblant al que estàs patint.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
mario fletxa barna
16 de febrer de 2016, 09.47 h

El Sr Lamberts encara no sap que no és una estratègia electoral, és el mandat d'una ciutadania que primer a SIGUT PROTA i ha portat als polítics vers un procés imparable que ha d'acabar en un nou ESTAT CATALÀ QUE ES DIU REPÚBLICA! AH! i OLÉ!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
15 de febrer de 2016, 18.25 h

ICV, franquisme vivient, UNIDAD SAGRADA DE ESPAÑA, i avall.
Que rancis aquest neo.nazis d'ICV ESPAÑA UNA DICTADURA MISERABLE DEL ATADO Y BIEN ATADO


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Josep C&C fletxa Girona
15 de febrer de 2016, 16.32 h

Bejota, Estas parlant del PP, PSOE i Ciutadans, no? No han guanyat res a Catalunya! RES!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
BEJOTA fletxa bcn
15 de febrer de 2016, 15.22 h

E. 27-S.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.510.713

VOTANTS: 4.115807

Separatistes: 1.949241

Separatistes: 35% DEL CENS (47,8% DEL VOTS)

N.B.JA VAN CINC ELECCIONS PERDUDES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
15 de febrer de 2016, 15.04 h

ueridos nazis,

¿no eran estos mercenarios de la zanahoria rallada vuestros aliados en el parlamento europeo a vuestras payasadas separatistas?


TENGO UNA BICICLETA Y NO DUDARE EN USARL


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Olotí fletxa Olot
15 de febrer de 2016, 14.50 h

ESTAN VERDS, QUESTS NOIS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
15 de febrer de 2016, 14.07 h

Ja els hi demostrarem nosaltres, els seriosos que som.
I s'hauran d'empassar una a una totes les cagades que han dit. .
Els espanyolistes, no tant sols se les empassaran, sinó que hauran d'aguantar que siguem un país lliure pels segles dels segles amén.


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
15 de febrer de 2016, 13.57 h

És un Verd francòfon, unionista i monàrquic segur que els Verds flamencs no pensen iguals. Amb el temps madurarà....


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
15 de febrer de 2016, 13.56 h

Una opinió més, però molt fluixa, per no dir insubstancial i irrelevant.

Aviat es sabrà l'origen (desinformació, diners, mediatització...?)

Els Parlaments son sobirants perquè representen al poble.

I el poble va decircir clarament que volia dos cops (un extraoficialment i l'altre oficial)