El digital dels que votaran #SíSí. N. 3603. Dijous, 23 de març de 2017 21:10 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dimarts, 16 de febrer de 2016 19:10 h

Joan Tardà: “Pedro Sánchez ens ha deixat clar que mai, mai, mai acceptarà un referèndum a Catalunya”

El diputat d’ERC, acompanyat de Gabriel Rufián i Santi Vidal, ha dit que la reunió amb el PSOE ha servit per constatar que “tenim suficient estabilitat per desenvolupar el nostre full de ruta”

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Si hi havia alguna possibilitat que ERC s’abstingués a la investidura que proposa Pedro Sánchez (PSOE), avui ha quedat clar que eren il·lusions òptiques. El diputat Joan Tardà, que ha pres en aquesta legislatura –de moment efímera- el paper de cap de files, ha dit que “A Pedro Sánchez ni li hem demanat res, ni ens ha ofert res. Les línies paral·leles no es troben”.

 


Comparteix
   


Etiquetes

Contundent en la seva compareixença davant els mitjans, Joan Tardà, Rufián i Vidal, han certificat que Pedro Sánchez aboca l’Estat a una nova comtesa electoral, després de la seva negativa a cedir res a Catalunya, una qüestió que ja li passa factura i que segurament enterrarà qualsevol opció en unes noves eleccions.

Tardà ha estat molt clar en la compareixença de premsa posterior a la trobada amb el líder del PSOE i la catalana Batet. “El 18 ocasions hem demanat un referèndum i hem fracassat. Si Podemos ho aconsegueix a la primera, chapeau!” Tardà ha assenyalat que la postura d’ERC és la mateixa que la del 20D, i que el partit serà fidel al mandat del poble de Catalunya expressat a les urnes el 27 de setembre passat. El veterà diputat ha reblat que amb Espanya no hi ha res a fer: “Pedro Sánchez ens ha deixat clar que mai, mai, mai acceptarà un referèndum a Catalunya”.

 





COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL ..UN DE SOL NO PAS DOS
17 de febrer de 2016, 10.18 h

PER lo tan ara E.R.C. no a de VOTAR a cap candidato a ser President Espanyol LO Millor seria sortir del CONGRES DELS DIPUTATS Cuan faixin la Votació per Triar President Anar a pendra el aire fer un Cigarro afora . Al costas de aquellos Leones de Pedra que alla tenen .. QUE Su faixin sols Donar Suport a PEDRO SANCHEZ O RAJOY POR Parte de E.R.C. seria Traicionar a Catalunya i els Catalans Y Recordu que unaltra LIDER DEL P.S.O.E. Y PRESIDENT DEL GOVERNS ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
17 de febrer de 2016, 09.48 h

-mai NO acceptarà CAP referèndum
-tenim prou estabilitat per... No "tenim suficient"


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
17 de febrer de 2016, 09.04 h

#15 Así q tu pretendes q una empresa pida disculpas porque uno de sus empleados dice que sois unos garrulos ?
Hala , paleto , no compres mas a tecnotapi , que seguro que los arruinas ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
MIGUEL ROMUALDO CONTRA TECNOTAPI fletxa UN EMPLEADO DE TECNOTAPI, MIGUEL ROMUALDO, INSULTÓ GRAVEMENTE A CATALINYA. - BOICOT A TECNOTAPI ! !
16 de febrer de 2016, 22.06 h



#3 #4 #6 #7#7 = MIGUEL ROMUALDO



miguel romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jor... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
MIGUEL ROMUALDO CONTRA TECNOTAPI fletxa UN EMPLEADO DE TECNOTAPI, MIGUEL ROMUALDO, INSULTÓ GRAVEMENTE A CATALINYA. - BOICOT A TECNOTAPI ! !
16 de febrer de 2016, 22.05 h



#3 #4 #6 #7#7 = MIGUEL ROMUALDO



miguel romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jor... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
MIGUEL ROMUALDO CONTRA TECNOTAPI fletxa UN EMPLEADO DE TECNOTAPI, MIGUEL ROMUALDO, INSULTÓ GRAVEMENTE A CATALINYA. - BOICOT A TECNOTAPI ! !
16 de febrer de 2016, 22.03 h



#3 #4 #6 #7#7 = MIGUWEL ROMUALDO



miguel romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
MIGUEL ROMUALDO CONTRA TECNOTAPI fletxa UN EMPLEADO DE TECNOTAPI, MIGUEL ROMUALDO, INSULTÓ GRAVEMENTE A CATALINYA. - BOICOT A TECNOTAPI ! !
16 de febrer de 2016, 22.03 h



#3 #4 #6 #7#7 = MIGUWEL ROMUALDO



miguel romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
MIGUEL ROMUALDO CONTRA TECNOTAPI fletxa UN EMPLEADO DE TECNOTAPI, MIGUEL ROMUALDO, INSULTÓ GRAVEMENTE A CATALINYA. - BOICOT A TECNOTAPI ! !
16 de febrer de 2016, 22.01 h



#3 #4 #6 #7#7 = MIGUWEL ROMUALDO



miguel romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
MIGUEL ROMUALDO CONTRA TECNOTAPI fletxa UN EMPLEADO DE TECNOTAPI, MIGUEL ROMUALDO, INSULTÓ GRAVEMENTE A CATALINYA. - BOICOT A TECNOTAPI ! !
16 de febrer de 2016, 21.59 h



#3 #4 #6 #7#7 = MIGUWEL ROMUALDO



miguel romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Fulano de Tal y Cual fletxa Mecagoent Upadre Santi
16 de febrer de 2016, 21.57 h




#8 A que tres rufianes te refieres Santi? A los que podrian ser tu padre porque se tiraron a tu madre exactanmente siete meses qantes de que tu nacieras sietemesino? O a los tres bujarras que te enviciaron y te convirtieron en mariquita a basa de dsarte por detrás cada noche los tres uno detrás del otro??

Has de aprender a ser más explícito, nena !