El digital dels que votaran #SíSí. N. 3396. Divendres, 26 d'agost de 2016 21:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa Última actualització Dijous, 18 de febrer de 2016 17:20 h

Tercer descarrilament d'un tren de Renfe a Catalunya en tres mesos

Surt de la via un comboi de mercaderies a Riudecanyes i afecta a la R15 de Rodalies

Comentaris 37  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Tot just ara fa un parell de dies us comentàvem que aquest hauria de ser l'autèntic vídeo dels 75 anys de Renfe: retards, avaries, manca d'inversions i descarrilaments. De fet, anem a descarrilament per mes: al gener un comboi de mercaderies entre Flix i Móra d'Ebre va sortir de la via, també al desembre passat va passar a un tren entre Móra la Nova i Ascó (Tarragona) i just avui a la mateixa província ha descarrilat un tren de mercaderies a Riudecanyes i afecta la R15 de Rodalies.
renfe, estacio, riudecanyes
Estació de Riudecanyes de Renfe

Comparteix
   


Etiquetes
El descarrilament d'un tren de mercaderies avui a Riudecanyes (Tarragona) ha provocat la interrupció de la circulació de la R15 de Rodalies en aquest tram, de manera que Renfe ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre les estacions de Reus i Marçà-Falset (Tarragona). Segons un comunicat de Renfe, l'incident s'ha produït a les 15.15 hores i ha interromput la línia de Rodalies entre Barcelona i Riba-roja d'Ebre (Tarragona).




Notícies relacionades
lectures 12419 lectures Comentaris 37 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#37
tu tan camon fletxa tu tan camon
22 de febrer de 2016, 21.09 h

#36 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de febrer de 2016, 15.41 h

#35

QUERIDO NAZI

MUY LARGO NOS LO FIAIS

DE MOMENTO HACE 500 AÑOS QUE OS ESTAN DANDO POR EL CULO


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
JUSEP fletxa VALENCIA
20 de febrer de 2016, 04.43 h

#30 QUE MAL LO VAS A PASAR EN UN FUTURO NO MUY LEJANO....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
Rosa fletxa Barcelona
19 de febrer de 2016, 00.24 h

aquest tren és d'acs florentino, de la companyia continental rail del grup acs del florentino...Molt a Pensar!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
APAÑAMELAPELA fletxa República Catalana II☆II
18 de febrer de 2016, 22.40 h

#31

Tu no le pelarias el melon, le pelarias el nabo MENJATITES



FUCK OFF 5PA1N



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
18 de febrer de 2016, 20.34 h

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ! ! ! !


NO . . . . EEHH . . QUE YO NUNCA HE PERJUDICADO A TECNOTAPI ! ! ! ! ! !


LO JURO POR TUS MUERTOS ! LO JURO , CREEDME ! !


YO AMO A TECNOTAP! ADORO A TECNOTAPI !


PIDO PERDÓN A TECNOTAPI, PERDON !!


T E C N O T A P I ! TE AMO ! !


T E C N O T A P I

TECNOTAPI

tecnotapi

tecnot

tecn

tec

te

t

.
.
.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
18 de febrer de 2016, 20.33 h

#29

Este puigmelon ha creado el cargo
De peluquero mayor del Reino
( hay que reconocer que el que le
Pele el melón a puigmelon tiene
Que hacer horas extras )
Si le hicieran un sombrero de paja
Los burros tendrían que comer
Garbanzos. …..


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
18 de febrer de 2016, 20.30 h

#29

EL PALETO PUIGDEMONT Para ser solo un bachiller y tener esa cara de tontoalastres, menuda cueva de Ali-Baba que està montando en la Generalitat este pajaro. Ni los Pujolones llegaron tan lejos. Aqui, en Caspaluña, para triunfar en politica, poco cerebro (Puigmelon), aldeanismo en estado puro (Tarda, Homs, Bosch, Rufian), poca verguenza (La famiglia) y tener un master superior en adoctrinamiento de borregos(TV3%, Rac1, Ara-Avui, Punt, L.V.) Ah, y seguir las consignas de Piquè.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
to be or not to be fletxa not to be or to be
18 de febrer de 2016, 20.29 h

#27 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
18 de febrer de 2016, 20.28 h


ATENCIÓN ! VENDO COLCHAS DEL NEPTUNA A PRECIOS TIRADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS ! ! !

(no las he robado, lo juro por tu alma)



#15 #18 #19 #22 #23 #24 #27 = Miguel Romualdo alias Micaela Romualda



Miguel Romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !