El digital dels que votaran #SíSí. N. 3816. Diumenge, 22 d'octubre de 2017 12:15 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Millorar l’encaix de Catalunya a Espanya...

El jutge del Suprem Sebastián Moralo és partidari de reformar la Constitució per evitar el dret a decidir, la por de les classes dirigents espanyoles a la democràcia

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El jutge del Tribunal Suprem Sebastián Moralo, en una entrevista al programa “El suplement”, s’ha mostrat partidari de reformar la Constitució per permetre un millor encaix de Catalunya a Espanya. Moralo dóna suport així a la tesi del nou president del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Jesús Barrientos, que creu que determinats conflictes els haurien de resoldre els polítics abans que els jutges. Tot i que la seva opinió és personal, Sebastián Moralo ha dit que creu que “hi ha una solució intermèdia, que és modificar la llei i la Constitució i buscar la ubicació que Catalunya es mereix per dret propi a l’estat espanyol”.


Comparteix
   


Etiquetes
Els representants judicials crítics amb la poca presència institucional catalana a l’acte de possessió del nou president del TSJC


Sebastián Moralo, que va apadrinar Jesús Barrientos en la seva presa de possessió, ha criticat la falta de presència institucional a l’acte de divendres, ja que no hi van assistir ni el president de la Generalitat, ni la presidenta del Parlament ni l’alcaldessa de Barcelona. Per Moralo, “les autoritats públiques representen tots els ciutadans de Catalunya, no només els que han votat la seva opció política”. No entenen que la justícia espanyola actua contra la democràcia a Catalunya.

 
 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
in-ter-ga-lac-tic-tac-tic-tac-tic-tac fletxa la trempera matinera de la tarda
1 de març de 2016, 12.13 h

#31 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de març de 2016, 10.41 h

#30

QUERIDO NAZI (lo de tonto ya es evidente),

TOR significa The Onion Route , ergo, es EXACTAMENTE lo mismo.




Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
29 de febrer de 2016, 17.32 h



#14 Aragoneses, o Cagarroneses o com et diguis o et diguin: a més d'ignorar que Tor Browser és millor que Onion Route perquè n'es una evolució, a més recorda que qui tenia por del CNI ja fa anys era Ciudad-anos , el partit dels nens estúpids com tu.



Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL ..UN DE SOL NO PAS DOS
29 de febrer de 2016, 10.38 h

ADEU ESPANYA I ADEU REAL MADRID A LA LLiga Espanyola no la mereixeu Guanyar per ser tan Dolents jugan ES Demostre que sense ajuda gran dels Arbitres no sabeu guanyar he ADEU ESPANYA CATALUNYA Ja no vol saber res de bosaltres POCASOLTES ESPANYOLS Que sou el CANCER Que mata la LLengua Catalana LA Bostra LLengua Castellana es Enemiga total de la Catalana .


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
29 de febrer de 2016, 08.48 h

Ja no hi ha res a fer. Han perdut la credibilitat. Menteixen, roben i agredeixen.
Què podem pensar que es reformin? Si han tingut tot el temps del món per encaixar Catalunya, ara ho faran a corre-cuita? Menteixen per al seu interès. Si ho acceptem, llavors sí que serà grossa la plantofada!
Serem els seus esclaus.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Synera fletxa Barcelona
28 de febrer de 2016, 19.02 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a dife... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
28 de febrer de 2016, 18.36 h

(veient que no s'acaba d'obrir bé el #25 , el repeteixo)

#23 Ay, pobreta, estava llegint per una altra finestra una informació molt interessant sobre la dialèctica de l'esperit absolut, i m'havia oblidat totalment de tu, reineta Cagarronesita.

Volia dir-te que, si no saps què és un servidor proxy (sempre que tu acuses altra gent d'alguna cosa, TOTS SABEM CLARAMENT que és a tu mateix a qui et dirigeixes en realitat) . . . si no saps què és, t'aconsello, reineta que llegeixis algun d'... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
28 de febrer de 2016, 18.34 h



#23 Ay, pobreta, estava llegint per una altra finestra una informació molt interessant sobre la dialèctica de l'esperit absolut, i m'havia oblidat totalment de tu, reineta Cagarronesita.

Volia dir-te que, si no saps què és un servidor proxy (sempre que tu acuses altra gent d'alguna cosa, TOTS SABEM CLARAMENT que és a tu mateix a qui et dirigeixes en realitat) . . . si no saps què és, t'aconsello, reineta que llegeixis algun d'aquests enllaços:

. Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
28 de febrer de 2016, 18.19 h







#19 ATENCIÓ ! ! ! ! !


ALERTA ! ! ! ! !


POSAT EN GUÀRDIA , CAGARRONESITA ! ! ! ! !


HE SENTIT A DIR QUE HI HA UN PILÓ DE . . . N A Z I S .! ! ! ! . . . A SOTA DEL TEU LLIT ! ! ! ! ! ! !


huah huAH HUAH HUAAH HUUAAHH HHUUAAHHH HHUUUAAAHH ! ! ! ! ! ! ! ! ! !



(pobret, quan el veig tan tanoca, tan tòtila, de vegades fins i tot em fa pena prendre-li el pèl , ridiculitzar-lo i humiliar-lo, sobre tot veient com és capaç de ridiculitzar-se ell tot solet . . . )






Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
28 de febrer de 2016, 18.12 h

#22

QUERIDOS NAZIS

NO DEBERIA DECIROSLO PERO COMO ME DAIS PENA EN EL FONDO OS LO DIRE

LA INTERNET PROFUNDA ES PARA PROFESIONALES, LOS PAYASOS COMO VOSOTROS PODEIS SALIR MUY PERO QUE MUY PERJUDICADOS POR SU USO

SI QUEREIS ANONIMATO USAR UN SERVIDOR PROXY Y NO OS COMPLIQUEIS LA VIDA