El digital dels que votaran #SíSí. N. 3394. Dijous, 25 d'agost de 2016 04:38 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dimarts, 1 de març de 2016 11:05 h

Urdangarin, darrere de les pujades constants en les factures del telèfon?

El digital El Español revela que Telefónica va pagar 1,4 milions d'euros al gendre de Juan Carlos només el 2010 quan ell havia assegurat al jutge que en cobrava 350.000 anuals

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Per què la factura del telèfon sempre puja, encara que la companyia prometi un preu ‘per sempre’? És un misteri, però el digital El Español ha desvelat un dels possibles motius: Telefónica va pagar 1,4 milions d’euros a Iñaki Urdangarin només el 2010 per la feina de representar la companyia als Estats Units i l’Amèrica Llatina. El marit de Cristina de Borbó va ostentar el càrrec durant quatre anys, així que la quantitat total que podria haver arriba als 5,6 milions. 

Tenia experiència Urdangarin en el sector de les telecomunicacions?

Urdangarin, la infanta i els seus fills van mudar-se a Nova York quan van sortir a la llum les primeres investigacions judicials del Palma Arena. Allà Telefónica el va nomenar conseller i president de la Comissió d’Assumptes Públics de la companyia a Llatinoamèrica i els Estats Units. Una decisió sorprenent, tenint en compte la nul·la experiència o formació que tenia en el món de les telecomunicacions. Mesos després, els rumors sobre les activitats irregulars del cunyat de l’actual Rei començaven a aparèixer, però Telefónica el va aguantar fins el 2012.

Se'ls mereixia, els 1,4 milions? 

De moment no ha transcendit la quantitat total que es va embutxacar. Ell va dir al jutge Castro que els seus ingressos pujaven a uns 350.000 euros a l’any però segons els documents que El Español publica avui, va mentir perquè en només un any va guanyar 1,4 milions. Merescuts? Se suposa que havia de fer lobby i obrir portes de la companyia al continent americà, però les iniciatives impulsades per ell a Telefónica van ser escasses i fallides.

Qui hi havia darrere de la seva contractació? 

I per què el van contractar i mantenir durant anys? La Casa Reial volia que el gendre de Juan Carlos tingués una feina fixa i deixés de ser intermediari per a diversos empresaris entre les administracions, cosa que havia estat fent a l’Institut Nóos, tal com ha explicat la pròpia companyia de telecomunicacions. Això demostra que el monarca ja feia temps que era conscient dels negocis tèrbols d’Urdangarin, però els va voler aturar quan va veure que podien arribar a la justícia. 





Notícies relacionades
lectures 7892 lectures Comentaris 7 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
2 de març de 2016, 19.43 h

Empalma un fet corrupte amb un altre...
Aposta firmava "L´EMPALMAD0"


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
1 de març de 2016, 17.16 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a di... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
1 de març de 2016, 16.54 h

#3


MENJATITES VIBRADOR D'OR


Dels 1,4 mil.lions que cobrava l'Urdanga de Movistar, quin percentatge s' emportava el Bourbon ?
Vaja, vaja els bourbons, van arribar pobres quan els va contractar franco.
Ara mil.lionaris a costa del poble



FUCK OFF 5PA1N, QUIN FASTIC



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Catalana fletxa Barcelona
1 de març de 2016, 14.40 h

#3
Ho veieu, com en són de necessaris els preservatius???
Amb ells la humanitat s'hauria estalviat infectes personatges desgraciats com els protagonistes d'aquesta notícia
o com l'inútil "aragonesesytalytalytal i viva pipo sexto".


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de març de 2016, 14.19 h

Tweet de Albert Rivera

Otegi fue condenado por la Justicia por pertenencia a banda armada. Encarcelado pos sus ideas esta @leopoldolopez.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
1 de març de 2016, 12.45 h

Aquests gangsters de família reial cobraven dels àrabs que promouen, a través del wahabisme, la gerra santa per destruir les democràcies occidentals. Bonic!

Aquests son i segueixen ser els nostres CAPS d'Estat? Vaja! Haurien de ser expulsats d'Europa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Olotí fletxa Olot
1 de març de 2016, 12.04 h

Urdangarin, Marichalar, Colrina, % del petroli comprat a l'Arabia Saudí, armes venudes als àrabs
Seguim?

Per que van còrrer tant Rajoy i Rubalcaba aforant al borbó?
Que en sap el "preparado" de tot això?