directe ! a La República. N. 4085. Dimecres, 18 de juliol de 2018 10:33 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ganivetada de Manuela Carmena a Pablo Iglesias hores abans d’investir Sánchez

L'alcaldessa de Madrid crida Podemos a donar suport a la investidura de Pedro Sánchez per fer possible el govern "de canvi"

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

L'alcaldessa del canvi, Manuela Carmena, que va concórrer a les eleccions encapçalant la candidatura Ahora Madrid, formada per Podemos i Ganemos Madrid, ha demanat aquest dijous a Podemos que doni suport a la investidura de Pedro Sánchez com a president del govern espanyol.  Segons informa l’ACN, l’alcaldessa considera que  "Com a ciutadana i també com a alcaldessa crec que no és bo que estiguem sense govern", i "seria bonic que hi hagués suport a qui en aquest moment està sol·licitant la investidura". La pregunta és: què dirà Ada Colau?

Comparteix
   


Etiquetes
El sí a un govern PSOE-Ciudadanos permetria un govern de progrés 

Carmena considera que un "sí" a la investidura de Sánchez permetria "un govern de progrés" i de "canvi", mentre que "el pitjor que ens podria passar a la ciutadania és que calgui repetir" les eleccions. L’alcaldessa ha fet aquestes declaracions durant un acte de presentació de les activitats promogudes pel seu ajuntament en motiu del Dia de la Dona.
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU fletxa EL VALLES ORIENTAL ..UN DE SOL NO PAS DOS
4 de març de 2016, 10.20 h

CIUTADANS SI ES UN TIMO Son falsos i inutils no serveixen ni per fer Govern amb el P.S.O.E. lo unic esque tots dos fan el Ridicul en Mayuscules ja que ningu vol sumar amb els dos ESQUERRA I DRETA Junts con a Catalunya a JUNTS PEL SI Tambe tenin LA DRETA I ELS D´ESQUERRA Junts fen Politicas Anti-socials No fen res de bo per LES GUARDERIAS PÚBLICAS si hu fan son per Error ala hora de Votar ARA Resulta que per FORÇA Tornaran ajudar a las GUARDERIAS PUBLICAS ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
MIGUEL ROMUALDO COMPROMETE A TECNOTAPI fletxa BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! BOICOT A TECNOTAPI ! ! !
3 de març de 2016, 20.19 h


#8
#11

TECNOTAPI NO REACCIONA ANTE ESTE COMENTARIO, NI SE QUERELLA CONTRA MIGUEL ROMUALDO , LUEGO:


BOICOT A TECNOTAPI !!!!

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
MIGUEL ROMUALDO COMPROMETE A TECNOTAPI fletxa BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! BOICOT A TECNOTAPI ! ! !
3 de març de 2016, 20.19 h


#8
#11

TECNOTAPI NO REACCIONA ANTE ESTE COMENTARIO, NI SE QUERELLA CONTRA MIGUEL ROMUALDO , LUEGO:


BOICOT A TECNOTAPI !!!!

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
MIGUEL ROMUALDO COMPROMETE A TECNOTAPI fletxa BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! BOICOT A TECNOTAPI ! ! !
3 de març de 2016, 20.19 h


#8
#11

TECNOTAPI NO REACCIONA ANTE ESTE COMENTARIO, NI SE QUERELLA CONTRA MIGUEL ROMUALDO , LUEGO:


BOICOT A TECNOTAPI !!!!

Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo


30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
3 de març de 2016, 18.51 h

#9 En diciembre de 2013 la Rahola se inventó una sentencia de La Haya sobre un supuesto respaldo a la independencia unilateral de Kosovo. El documento era falso, pero encajaba muy bien en su falso discurso. El nacionalismo adoptó Kosovo como espejo de secesión.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
3 de març de 2016, 18.48 h

#8 Los populismos son siempre un timo. El separatismo catalán es un populismo como una catedral y un timo de dimensiones estratosféricas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Synera fletxa Barcelona
3 de març de 2016, 18.36 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a di... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
3 de març de 2016, 17.52 h

Lo avisa Valentí Puig Los populismos son recetas fáciles, pero falsas, para vivir mejor. Te prometen el oro y el moro, Catadisney en nuestro caso, y te dicen además que lo vas a conseguir sin esfuerzo, porque los culpables de que estés como estás son siempre los otros, los malos, Madrit…Es mentira, pero la gente pica. Total, se dicen muchos, no tenemos nada que perder. Y si fuera verdad… ¡qué chollo!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
3 de març de 2016, 17.21 h

Aquesta ja ha tocat moqueta i ja restableix monuments franquistes i li fa el joc als socialfeixistes. Sabiem que es vendrien, el que no ens figuravem es que es vendrien tan barat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
3 de març de 2016, 16.43 h

Els partits d'esquerres poden guanyar si es junten amb ER i DiL.

Hauran de reconeixer la llibertat total. Es a dir, el dret a decidir del pobles, especialment a CAT. Escatimar-la no és d'esquerres, sinó faixisme del PO o C's.

La resta, es fer volar coloms, perdua de temps. CAT marca l'Ordre del Dia i el Tempo.

Game over!