El digital dels que votaran #SíSí. N. 3393. Dimarts, 23 d'agost de 2016 22:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 4 de març de 2016 11:55 h

Financial Times situa Catalunya com a millor regió del sud d’Europa pels inversors

Barcelona també ocupa un lloc destacat en els rànquings de les ciutats

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

Guifré Jordan @enGuifre- Catalunya serà la millor regió del sud d’Europa per fer-hi inversions durant el 2016 i 2017. Com a mínim això diu el Financial Times en l’últim número de la revista fDi Magazine, en què ofereix diferents rànquings de ciutats i regions on Barcelona i Catalunya surten molt ben parades. De fet, la projecció de la prestigiosa publicació serveix per desmentir de nou l’argument unionista que les empreses fugen del país per la incertesa del procés. 

Catalunya és el quart lloc del continent amb una millor estratègia per a captar inversors

Catalunya supera en el rànquing de regions del sud d’Europa a Istanbul, Madrid, la Llombardia i el País Basc, per aquest ordre. Encara està lluny, però, de les grans d’Europa: Rin del Nord-Westfàlia torna a ser la primera del continent, seguida per Île-de-France, el sud-est d’Anglaterra i Baden-Württemberg. El Principat ocupa el lloc 23, entre Brabant (Holanda) i Flandes. Destaca, però, com a setè territori més ‘business-friendly’ del continent i quart amb una millor estratègia per a captar inversions, sobretot gràcies a Barcelona, en una classificació encapçalada per Escòcia.

Barcelona, la tercera ciutat del sud d'Europa

De fet, la revista també ofereix anàlisis de ciutats on invertir pel període 2016-2017 i la ciutat comtal és la primera en estratègia. En destaquen la construcció de la Línia 9 de metro, el web i els esforços de l’Ajuntament per formar el personal perquè pugui oferir els millors serveis als inversors. La publicació de Financial Times posa Barcelona en el cinquè lloc del continent en ciutat ‘business-friendly’ i en el desè en connectivitat. En conjunt, és la tercera població del sud d’Europa on invertir. 





Notícies relacionades
lectures 56591 lectures Comentaris 21 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
8 de març de 2016, 15.26 h









#20 NOTA BENE :


. . . . . . . . . . . PATAIOTES PATATAIOTETON KAI PANTA PAPANATAIOTES ! ! ! ! ! ! ! ! !




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! !








Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
BEJOTA fletxa bcn
5 de març de 2016, 10.25 h

EMPRESAS AL DÍA
se va a la capital para "optimizar procesos"
La matriz 'catalana' de Infojobs y Fotocasa se lleva su sede a Madrid

N.B. QUANT ENS HA COSTAT AQUESTA PUBLICACIÓ ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de març de 2016, 20.16 h






#18 TORNA-HI ! ! ! !




POBRE bejot, ja sé que tu no tens la culpa de ser tan ruc com ets, pobret, ni de ser el "tonto oficial de Directe!", i que no tens prou capacitat mental per adonar-te'n dels ESCANDALOSOS RIDÍCULS que fas contínuament, però, punyetes!! tingues la discreció de no repetir les teves tonterietes de nano mig subnormal una vegada i una altra, com una COTORRA HISTÈRICA.




Au, VA, POBRET, VES A SOPAR I DEIXA ELS TEMES DE LA POLÍTICA A LA GENT NORMAL.







Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
BEJOTA fletxa bcn
4 de març de 2016, 19.42 h

SE VA DE BARCELONA A MADRID
Grohe 'cierra el grifo' en Barcelona y traslada su filial española a Madrid.

N.B. QUANT ENS HA COSTAT AQUESTA PUBLICACIÓ ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de març de 2016, 18.53 h



Tot economista amb dos ulls a la cara se n'adona que, malgrat l'existència al sud d'Europa de regions molt desenvolupades i riques, com la Côte d'Azur (per al turisme!) o la Lombardia (indústria, disseny, etc. . . ) , és Catalunya la que presenta majors espectatives de futur.


I això per una raó ben senzilla: si després de tantes DÈCADES (per no dir SEGLES) d 'ESPOLI i d'intents estatals de descapitalització , deslocalització i tota mena d'agressions + o - dissimulades, Catalunya h... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de març de 2016, 18.38 h







Aquest pobre nano, el Cagarritoneses que a #4 demostra no saber comptar 18 mesos# des del passat novembre, . . . que ja és ser analfabet o, millor , ANUMÈRIC, a més a més té una raríssima relació amb les biblioteques ( #6 ).

En un comentari en que jo vaig esmentar no recordo què de la meva biblioteca, ell, pobret va demostrar una delatora INCREDULITAT a que hi hagi gent que tenim bones biblioteques en part heretades, en part ampliades per nosaltres, i ho va pretendre expressar,... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de març de 2016, 18.27 h







#3 POBRE I GROTESC bejota:



"Nota Bene" . . . : i a tu què recony t'importa quan ha costat ni quan ha deixat de costar, cretí impertinent i maleducat? que t'has fet inspector d'Hisenda?



No, què dic ara jo, ni unes oposicions tan fàcils series capaç de treure , tu, ignorant i obtús com ets, POBRE i grotesc bejota






Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de març de 2016, 18.25 h




#4 Si finalment escoltessis els meus desinteressats i savis consells, Cagarritoneses, i abandonessis definitivament la teva copeta diària d'ANÍS EL MONO, hi sortiries guanyant com a mínim dues coses:

1.- no veuries nazis per tot arreu, com una histèrica drogada i paranoica

2.- no tornaries a caure en el ridícul de pensar que ja han passat DIVUIT MESOS des del novembre.

Insisteixo, reineta : DEIXA L'ANÍS EL MONO ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !




Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
4 de març de 2016, 18.18 h

#5


MENJATITES BEJOTA VIBRADOR D'OR 2016

Has llegit el Financial Times ?
Catalunya el millor pais pels inversors
Ta enterao anal-escoria espanyata ?
Que et donguin españata inferior



FUCK OFF 5PA1N, QUIN FASTIC



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
4 de març de 2016, 17.52 h

CAT dispara l'increment de patents, essent la primera de l'Estat. La segona, Madrit, només roman amb casi un 50% menys que el Princat, com sempre pioner.

La independència promet.

El Financial Tomes no falla!