El digital dels que votaran #SíSí. N. 3700. Dimecres, 28 de juny de 2017 05:32 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dissabte, 12 de març de 2016 19:55 h

El govern Colau s’estavella contra els “Top Manta”

Els venedors ambulants es rebel·len contra la gestió de l’Ajuntament de Barcelona i munten un mercat al carrer i assenyalen que se senten enganyats pel consistori

Comentaris 46  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- Un 'mercat rebel' enmig de les Rambles per denunciar la precarietat de les seves condicions i, especialment, la postura del govern municipal de Barcelona en Comú, el qual considera que els han "enganyat". És la resposta dels centenars de 'manters' que han participat aquest dissabte a la tarda a una acció de protesta convocada per l'anomenat Sindicat Popular de Venedors Ambulants de Barcelona. Arran de les conclusions extretes aquesta setmana per la Taula de Ciutat -formada per entitats que representen el col·lectiu, federacions de comerciants i també els grups polítics municipals excepte PP i Ciutadans-, els també coneguts com 'top manta'." 


Comparteix
   


Etiquetes

Els “Top Manta”, exemple d’un govern municipal en minoria i sense rumb

Estem aquí buscant-nos la vida, no estem venent drogues, aquí tothom treballa", ha reivindicat Khalifa un dels manters concentrats. Per la seva part, Àurea Martín, de l'entitat Tras la Manta, ha mostrat la seva sorpresa que les entitats participants a la taula no van ser avisades de la presentació de les conclusions. Després de concentrar-se, a les set de la tarda s'ha iniciat una marxa reivindicativa que ha baixat per les rambles fins arribar a la plaça de Sant Jaume.

Els 'top manta' es rebel·len a les Rambles decebuts per la gestió de l'Ajuntament de Barcelona

Els venedors ambulants munten un mercat al carrer i assenyalen que se senten enganyats pel consistori

ACN Barcelona .- Un 'mercat rebel' enmig de les Rambles per denunciar la precarietat de les seves condicions,i, especialment, la postura del govern municipal de Barcelona en Comú, el qual considera que els ha "enganyat". És la resposta dels centenars de 'manters' que han participat aquest dissabte a la tarda en una acció de protesta convocada per l'anomenat Sindicat Popular de Venedors Ambulants de Barcelona. Arran de les conclusions extretes aquesta setmana per la Taula de Ciutat -formada per entitats que representen el col·lectiu, federacions de comerciants i també els grups polítics municipals excepte PP i Ciutadans-, per abordar la qüestió dels també coneguts com 'top manta'."Estem aquí buscant-nos la vida, no estem venent drogues, aquí tothom treballa", ha reivindicat Khalifa, un dels manters concentrats. Per la seva part, Àurea Martín, de l'entitat Tras la Manta, ha mostrat la seva sorpresa que les entitats participants a la taula no van ser avisades de la presentació de les conclusions aquest dimecres. Després de concentrar-se, a les set de la tarda s'ha iniciat una marxa reivindicativa que ha baixat per les Rambles i ha arribat a la plaça de Sant Jaume.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#46
Synera fletxa Barcelona
13 de març de 2016, 21.24 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a dife... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
pengyu fletxa Tarragona
13 de març de 2016, 21.09 h

La sra. Colau trabaja por Barcelona mas que ningun alcalde de la historia de Barcelona por solo 2.200 euros. Respetemos su decisiòn de pasar de los top manta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'esta
13 de març de 2016, 13.38 h





LA CANÇÓ QUE TOTHOM CANTA,


QUAN DESITJA FER SARAU:


LA COLAU TÉ UNA MANTA,


TÉ UNA MANTA LA COLAU


QUE A MOLTS TRANSEÜNTS ESPANTA


PERÒ AGRADA A ALGUN BABAU.




DONCS L'IMMIGRANT QUE L'AGUANTA,


LA MANTA QUE A TERRA JAU


ERA UN , ARA SÓN ALLAU:


QUATRE MIL TRES CENTS QUARANTA


I NO ENS DEIXARAN EN PAU !!





Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
Emili fletxa Terrassa
13 de març de 2016, 13.08 h

ELS DE FORA ENCARA ENS ENSENYARAN A ÉSSER IL·LEGALS PER QUE LES COSES FUNCIONIN.
OI QUE TENIM UNA LEGALITAT ESTABLERTA? DONCS QUE L'APLIQUIN O LA CANVÏIN ! ! ! !


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de març de 2016, 11.40 h






#39 Micaeleta Romualdeta, de l'única cosa que "vas sobrao" és d'IGNORÀNCIA ANALFABETA.




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! ! !





Però si acceptes la meva invitació i em vens a veure a Figueres, reineta, APRENDRAS COSES QUE NI TAN SOLS T'IMAGINES ! ! ! !




Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Synera fletxa Barcelona
13 de març de 2016, 11.38 h

#40 Ens ho deuen tot, excepte la civilització. Desprès de tants anys lluitant per que la tinguessin encara no ho han entès. Per això hem desistit DEFINITIVAMENT. Clar, són els hereus d'Al Andalús, qüestió que volen esborrar fent veure que són "espanyols", quelcom original, inventat, "nouveau", una bombolla, una mena de tapadera per amagar (per què?) el seu brillant passat islàmic.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40

Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
13 de març de 2016, 10.38 h



JUNQUERAS EL ECONOMISTA :Escolta, que em vull separar d’Espanya, però dóna’m 7500 milions d’euros
ES QUE VOY DE SOBRAOOOOOOOEN EL NOU PAIS!!!!!!!!!!!!!!!!1


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
Synera fletxa Barcelona
13 de març de 2016, 10.35 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independènci
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval
sempre la voluntat democràtica d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a dife... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
13 de març de 2016, 10.31 h

#36

El jubilat aragoneses, ja esta aquí tocant el nassos i repetint i repetint. P E S A T !!