El digital dels que votaran #SíSí. N. 3790. Dimarts, 26 de setembre de 2017 14:37 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa

Triomfa a la xarxa un vídeo que explica d'on surt el blaverisme i el seu odi a Catalunya

El document explica la història del País Valencià en cinc minuts

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

Són temps de falles al País Valencià. Són les primeres, també, amb un canvi de color polític a les institucions. S'ha demostrat, doncs, que sense el PP al poder, els blavers i el seu anticatalanisme han minvat. Però... d'on surten els blavers? Per què van sorgir? Qui són exactament? Quines idees tenen? Per què es va canviar la senyera durant la transició? Un vídeo que està triomfant a Internet (suma més de 130.000 visites entre Facebook i Youtube en només una setmana) explica la història del País Valencià en només 5 minuts.


blavera, camps, rajoy
Comparteix
   


Etiquetes
Qui som els valencians? Amb aquesta pregunta comença la petita lliçó d'història, en tan sols 5 minuts, que explica com neix el País Valencià i com es troba avui dia. Des de la seva creació amb barreja de pobles com els Ibers, els Romans, els Àrabs i els Jueus fins a l'actualitat i els problemes de finançament envers l'Estat espanyol, passant per la Guerra de Successió, la creació de l'estat nació espanyol al segle XIX i la transició dels anys 70.
 
El vídeo és interessant per a tots aquells habitants dels Països Catalans i, sobretot, per aquells que neguen la vinculació del País Valencià amb Catalunya i Balears.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de març de 2016, 19.55 h






#20 HUAH HUAH HUAH HUAH . . .MIRA QUE CAL SER IL.LÚS, MICAELA, DE PENSAR QUE ALGÚ LLEGIRÀ LES MARICONADETES QUE HAS PENJAT AQUÚI ! ! ! !




ELS QUE ESTARAN CONTENTS SÓN ELS DE DIRECTE!, QUE QUANTS MÉS COMENTARIS TENEN, MÉS ÈXIT EDITORIAL, INDEPENDENTMENT DE LES CARALLADES QUE ALGUNS PALLUSSOS COM TU PODEU PENJAR PEL PROCEDIMENT DEL COPY&PASTE



Mira, Micaela, tonteta desequilibrada, si cliques aquí veuràs a quabrtes webs (a quina més feixista) hi surt lo que tu has copiat, c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Rufián fletxa Madrid
15 de març de 2016, 21.30 h

5 MENTIRAS DEL NACIONALISMO CATALÁN SOBRE VALENCIA

1.El Reino de Valencia, antes que el Principado de Cataluña

En el imaginario nacionalista que sustenta el desafío secesionista, se suele dar por válido que la Comunidad Valenciana (o «País Valenciano», en la terminología nacionalista) debería formar parte de unos imaginarios países catalanes en base a un glorioso pasado común. Con Cataluña como impulsor de dicha unidad, evidentemente.

Sin embargo, nada más lejos de la realidad. ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Vicenç fletxa Badalona
15 de març de 2016, 19.49 h

#16 Llegeix el Financial Times i veuràs la por que tenen els estrangers per invertir a CAT


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de març de 2016, 18.14 h




#16 Ara et creus que ets psiquiatra, POBRE bejota?


De debò et sents capacitat per diagnosticar paranoies, tu, que ets . . . com ets ? ?


Ah!" ja! . . . oblidava que vares "estudiar a Deusto " (comentari 21 de http://www.directe.cat/noticia/484658/bildu-proposa-otegi-com-a-candidat-a-lehendakari )


HUAH HUAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHUUUAAAHHH ! ! ! ! !



. . . ELL ! ! ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Catalana fletxa Barcelona
15 de març de 2016, 14.17 h

#16
De l'ODI que et sua pels porus, coseta curta de cervell. Del teu i dels ninots, indignes fins i tot de ser indultats, com tu.
Tal faràs, tal trobaràs.
Tatua-t'ho al cervell, animaló.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
BEJOTA fletxa bcn
15 de març de 2016, 12.38 h

La «incertidumbre política», gran escollo para los negocios en Cataluña
El informe anual de la consultora KPMG recoge las principales preocupaciones de los empresarios catalanes


N.B. ODI? DE QUIN ODI PARLAU? RECORDO QUE LA PARANOIA ÉS UNA GREU MALALTIA MENTAL.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Salva fletxa Països Catalans
15 de març de 2016, 11.19 h

Els valencians seran el què ells vulguin ser, faltaria més... jo me'ls miro i me'ls miraré sempre com a germans... han patit una sobredosi d'influències molt important i crec que necessiten pair-ho i recuperar el sentit comú per a reconeixer-se...

Visquin els Països Catalans lliures i sobirans!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Synera fletxa Barcelona
15 de març de 2016, 08.30 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a dife... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de març de 2016, 21.41 h




A mi, cada vegada que la "troupée" PPancastellanista ve a exhibir-nos les seves INCREÏBLES LIMITACIONS PRÒPIES DE SUBNORMALETS SEMI-ANALFABETS, em fan riure tant que acaba fent-me mal la mandíbula.





HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUUAAH HUUAAAHH HHUUUUAAAHH ! ! ! ! !




Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de març de 2016, 21.37 h






#3 I la tòtila del digital, que és ten analfabeta que no se n' "entera" de que la seva cita és més falsa que la honradesa del Rajoi ! ! ! !


Però tu tranquil, POBRE bejota, perquè tu ja saps que . . .


PATAIOTES PATATAIOTETON KAI PANTA PAPANATAIOTES ! ! ! ! ! !



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! !