El digital dels que votaran #SíSí. N. 3869. Divendres, 15 de desembre de 2017 01:32 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Mas-Colell: “Els analistes internacionals saben que Catalunya té dificultats perquè Madrid vol que en tingui”

L’exconseller d’economia assegura que el Govern de Catalunya és de resistència

Comentaris 24  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

L’exconseller d’Economia,Andreu Mas-Colell, en una entrevista a El matí de Catalunya Ràdio, ha explicat que el govern de Catalunya és de resistència i té “pocs instruments enfrontat amb un altre govern –el de Madrid-, que en té molts", i que per resistir el Govern s’ha recolzat amb la gent. En aquest senit, ha afirmat que en liquiditat, “som presoners del govern de Madrid i ells també ho són nostres: la garanteixen o suspenen l'autonomia”, i ha conclós que els analistes internacionals entenen la situació: Catalunya té dificultats perquè Madrid vol que en tingui”. 
Foto. Catalunya Ràdio
Foto. Catalunya Ràdio

Comparteix
   


Etiquetes
Mas-Colell també ha parlat de la hisenda pròpia i s’ha mostrat convençut que quan el Govern demani als contribuents de pagar els impostos a Catalunya hi haurà garanties plenes. Per altra banda ha recordat que  "Si Catalunya hagués tingut hisenda pròpia també hauríem evitat el col·lapse bancari amb els diners dels contribuents".

Sobre el procés català, l’exconseller considera que “ens hauríem de treure de sobre un factor distorsionador, el compte enrere dels 18 mesos” i ha assegurat que a mesura que avanci la legislatura aquest factor distorsionador anirà en augment.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
Jaume fletxa Barcelona
30 de març de 2016, 20.13 h

#23. BJ, ETS UN RUC

Mira noi, ets un ruc. Et repeteixes com l'all i no dius més que mentides. Et mires el que et convé i el que no et convé no ho mires i si ho mires no ho poses.

Agur BJ!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
BEJOTA fletxa bcn
30 de març de 2016, 19.56 h

#22

N.B.EM LIMITO A COPIAR I ENGAXAR EL QUE'S PUBLICAT .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Jaume fletxa Barcelona
16 de març de 2016, 18.29 h

MAS-COLELL ENCERTA. EL BJ I ELS ALTRES RUCS DEL BLOG PIXEN FORA DE TEST

La gent intel.ligent (BJ i Aragoneses abstenir-se) no entén que essent Catalunya la regió més productiva d'España, la que més exporta, la que té més indústria i més turisme, la que té el 60% de les empreses de TIC, la que té més despesa en VISA d'España, i la que té els ports i aeroports més competitius i amb més beneficis de l'Estat, sigui la que tingui un Govern (la Generalitat) amb més dificultats de f... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
MIGUEL ROMUALDO COMPROMETE Y PERJUDICA A TECNOTAPI fletxa TECNOTAPI tecnotapi TECNOTAPI tecnotapi TECNOTAPI tecnotapi TECNOTAPI tecnotapi TECNOTAPI
15 de març de 2016, 22.37 h



#19

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ! ! ! !

NNNNNNOOOOOOOOOOOOO . . . . EEEEEEHH . . . QUE YO NUNCA HE PERJUDICADO A TECNOTAPI


LO JURO POR TUS MUERTOS !!!! LO JURO POR TODO LO JURABLE ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


YO AMO A TECNOTAP! ! . . . YO ADORO A TECNOTAPIIIIII ! ! ! ! !


PIDO PERDÓN A TECNOTAPI ! !! PERDON !!


T E C N O T A P I ! TE AMOO ! ! ! !


T E C N O T A P I

TECNOTAPI

tecnotapi

tecnot

tecn

tec

te

t

.
.
.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
MIGUEL ROMUALDO COMPROMETE Y PERJUDICA A TECNOTAPI fletxa TECNOTAPI tecnotapi TECNOTAPI tecnotapi TECNOTAPI tecnotapi TECNOTAPI tecnotapi TECNOTAPI
15 de març de 2016, 22.36 h



#19TODO MADRID SABE QUE LA EPIDEMIA DE SIFILIS ES CULPA DEL PUTÓN ASQUEROSO DE TU MADRE, MICAELA ROMUALDA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Rufián fletxa Madrid
15 de març de 2016, 21.31 h

Todo ERC sabe que la culpa es de Madrid. No hay que pensar más.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Synera fletxa Barcelona
15 de març de 2016, 20.00 h

CAT UNA DE LES MILLORS ZONES D'EUROPA PER A INVERTIR.

IMAGINEU AMB LA INDEPENDÈNCIA!

COM HA DICTAMINAT EL COL·LECTIU DE CATEDRÀTICS WILSON AMB LA INDEPENDÈNCIA CAT PUJA AL NIVEL D'HOLANDA.

QUI NO VOL AIXÒ? UN BOIG!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
BEJOTA fletxa bcn
15 de març de 2016, 19.49 h

El gigante WPP traslada su sede de Barcelona a Madrid■Más de 3.000 empresas se van de Cataluña desde el inicio del desafío secesionista
■Pau Guardans traslada a Madrid varias sociedades
■La matriz de Agbar se va de Barcelona a Madrid


N.B. ACOSTUMO A DIR QUE'LS TRECAPATRIES SÓN DE DOS TIPUS:IGNORANTS O MENTIDERS COM VOSTÈ ,PROFESSOR MAS-COLELL.LI HAURIA DE FER VERGONYA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 17
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Synera fletxa Barcelona
15 de març de 2016, 18.15 h

DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a dife... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
15 de març de 2016, 17.48 h


Son las 17,42. Des-de las 11,17 del matí, que he denunciat la falta de atenció de Vodafone, a aquestes hores estem igual. No ja manera de contactà amb una persona que parli català . He fet 7 peticions. . . .