El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Divendres, 15 de desembre de 2017 09:30 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Llanos de Luna denuncia un municipi per haver gastat el 0,006% del pressupost en l’AMI

Dosrius (Maresme) rep un recurs de la Delegació del govern, que no atura la seva activitat perseguidora

Comentaris 89  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Guifré Jordan @enGuifre - La Delegació del Govern espanyol a Catalunya continua denunciant municipis catalans a tort i a dret fins arribar als 335 processos judicials segons dades de l’AMI actualitzades ahir al seu web. La dada, però, queda desfasada per moments, ja que aquest migdia el municipi de Dosrius (Maresme) ha anunciat que ha rebut una carta de Llanos de Luna informant-los de la interposició d’un recurs contenciós-administratiu contra el pagament de la quota de l’Ajuntament a l’Associació de Municipis per la Independència el 2015. Un càrrec que tampoc ha deixat les arques municipals buides. 

Ajuntament de Dosrius
Ajuntament de Dosrius

Comparteix
   


Etiquetes

L'alcalde diu que "el recurs de la Delegación del Gobierno és absurd, contradictori i atempta contra l'autonomia local"

De fet, segons fonts del consistori maresmenc, la quota fixada per l’AMI és de 750 euros, però com que Dosrius s’hi va adherir al segon semestre de l’any, només van pagar-ne 375, la meitat. O el que és el mateix: un 0,0066% del total del pressupost de l’any passat, 5.604.998 euros. L’alcalde del municipi, Marc Bosch (ERC), ha expressat que “el recurs de la Delegación del Gobierno és absurd, contradictori i atempta clarament contra l’autonomia local”. Dosrius es va adherir a l’AMI després de les eleccions municipals de l’any passat gràcies a que PSC i PP ja no sumen majoria absoluta i una coalició encapçalada per Esquerra governa la ciutat. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#89
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de març de 2016, 21.31 h






#85
#87 HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . .



QUE DIVERTIT VEURE COM ES "PREOCUPEN PER NOSALTRES" ELS POBRETS PANCASTELLANISTES TARDOFRANQUISTES ! ! ! !






Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#88
supernatural fletxa natural del super
18 de març de 2016, 16.33 h

#87 drogat borratxo


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#87
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
18 de març de 2016, 15.36 h

#86 MARCA REGION CATALANA
Oriol Pujol, dispuesto a ir a prisión a cambio de eludir el juicio
Según TV-3, el exsecretario general de CDC ultima un pacto para evitar también que su mujer vaya a juicio por el 'caso ITV'
http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/oriol-pujol-acepta-prision-por-caso-itv-4986438

EL PUJOLET QUIERE EVITAR VIDEOS DEL JUICIO Y QUE CONOZCAMOS EL ALCANCE DE SU CORRUPCION. LO DESTACABLE ES QUE ,A PESAR DE LO QUE DIJO, ES MAS CULPABLE QUE BARRABAS.


Y CONOCEREIS LA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#86
17 de març de 2016, 11.53 h

#78

Fascistas Vic. SI ALGÚ SOBRE AQUÍ (I DE LLARG) ETS TU. VINGUEN, CARRETERA I MANTA I CAP A DESPEÑAPERROS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#85
17 de març de 2016, 11.52 h

Em es summament antipática. Es estirada i la típica fatxa que està dintre del grup dels ACONSEGUIDORS.

FORA, AQUÍ NO HI FA RES. SOLS GASTO I DE FLORERO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#84
Synera fletxa Barcelona
17 de març de 2016, 08.17 h

NON GRATA


NON GRATA


NON GRATA


NON GRATA


NON GRATA


NON GRATA


NON GRATA


NON GRATA


NON GRATA


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


TORNA AL POBLE


QUI ET PAGA PEDRALBES?


QUI ET PAGA PEDRALBES?


QUI ET PAGA PEDRALBES?


QUI ET PAGA PEDRALBES?


QUI ET PAGA PEDRALBES?


QUI ET PAGA PEDRALBES?


QUI ET PAGA PEDRALBES?


QUI ET PAGA PEDRALBES?


QUI ET PAGA PEDRALBES... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#83
joan fletxa tarragona
16 de març de 2016, 22.56 h

Continuem dins d´Espanya per la nostra pròpia corrupció.Els nostres partits polítics,durant aquests últims anys no han sabut fer la regeneració que la societat volia.Al contrari.alguns dirigents destacats ens han volgut enganyar


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#82
Synera fletxa Barcelona
16 de març de 2016, 20.25 h

#81 NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#81
Synera fletxa Barcelona
16 de març de 2016, 20.24 h

PERSONA NON GRATA



I PERDEDORA. NO GUANYARÀ!



FORA DE CAT!



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



QUÈ FOTS A PEDRALBES?



CAT DONA PER MOLT, OI?



PERSONA NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



NON GRATA



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#80
16 de març de 2016, 20.20 h



#6 #7 #8 #10 #12 #13 #18 #20 #24 #29 #30 #34 #36 #42 #45 #47 #49 #51 #54 #58 #78 = MIGUEL ROMUALDO


Miguel Romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !