El digital dels que votaran #SíSí. N. 3429. Dimecres, 28 de setembre de 2016 07:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 18 de març de 2016 19:35 h

Albiol diu que la Generalitat no tindrà els 1.400 MEUR si se'ls ha de gastar en ''festes independentistes"

El líder del PPC diu que es demostra que el sector privat tira endavant malgrat ''les dificultats que posa la Generalitat amb falta d'estabilitat política''

Comentaris 28  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

ACN Mollerussa .- El president del grup parlamentari del PPC, Xavier Garcia Albiol, ha avisat al vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, que si el que pretén la Generalitat amb les ''famosos'' 1.400 milions d'euros és que l'Estat els pagui per gastar-ho ''en les seves festes independentistes'', no hi haurà suport ni tindrà la col·laboració del govern d'Espanya. Albiol ho ha dit en relació a la reunió que manté aquest divendres a la tarda Junqueras amb el ministre d'Hisenda en funcions, Cristóbal Montoro. El líder popular ha visitat la 144a Fira de Sant Josep de Mollerussa i ha destacat que el certamen demostra que el sector privat tira endavant ''malgrat les dificultats que posa la Generalitat amb falta d'estabilitat política''.
Xavier Garcia Albiol ha dit que després de la reunió d'aquest divendres a la tarda amb el ministre Montoro, el vicepresident Junqueras digui la veritat ''d'una vegada per totes'' i deixi de buscar ''victimisme i culpa a tercers a 600 quilòmetres de distància'' per començar a gestionar l'economia de Catalunya. Segons Albiol, el govern d'Espanya ''ha dit per activa i per passiva'', i avui insistirà, que tot el que signifiqui ajudar a les Pimes, els autònoms, als farmacèutics i als emprenedors a Catalunya té garantit els suficients recursos econòmics.
 




Notícies relacionades
lectures 5217 lectures Comentaris 28 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#28
BEJOTA fletxa bcn
29 de març de 2016, 13.17 h

En marzo se trasladan casi 40 empresas. La gestora del Heron City de Barcelona hace las maletas y se va a Madrid. ?13 Comentarios En los últimos diez días, el número de compañías que se ha mudado a la capital española cuadruplica el de las que desembarca en la Ciudad Condal.


N.B.# 27 ,S'HAN VENUT 700.000 CAVES MENYS QUE'L ANY PASSAT...ET RECORDO QUE DE LLEIDA CAP L'OEST N'HI HAN 40 MILIONS DE POTENCIALS CLIENTS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Raül Pérez Poza fletxa Sant Llorenç de la Muga
20 de març de 2016, 12.48 h

Si no ens volen donar els diners que són nostres doncs nosaltres no comprarem productes fabricats a Espanya.

Si ens amenacen, responem amb contudència.

Raül


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Synera fletxa Barcelona
19 de març de 2016, 18.00 h

Profesor Cotarelo dixit:



"Una cosa es clara -y no soy un spoiler de mi propia conferencia- el futuro de España y de Cataluña será muy diferente por la sencilla razón de que el presente ya lo es. Hace años que lo es. No querer verlo es parte de la extraña maldición que pesa sobre España, incapaz de saber lo que le pasa que, como decía Ortega, es justamente lo que le pasa".



Conferències sobre el futur d'ambdues. Ahir a Lleida. Avui a Olot.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
JORDI fletxa bcn
19 de març de 2016, 17.40 h

Ser compi yogui o barriobajero, bronques, groller o mal educats.

Veient el galliner en què s’ha instal•lat l’investitdura del president del govern espanyol és lògic que ens preguntem fins on ha arribat la capacitat de diàleg i de pacte en la política espanyola.

O els polítics espanyols pacten o el proper 26 de juny de 2016 hi haurà eleccions.

http://jordicolomines.blogspot.com.es/2016/03/els-compi-yoquis-de-la-politica.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24

Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
JOTABE fletxa bcn
19 de març de 2016, 16.01 h

ECONOMIA, Avui a les 09:14h.

Bacardí tanca

La multinacional trasllada la producció de Mollet a Itàlia


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Synera fletxa Barcelona
19 de març de 2016, 12.48 h

Pigs & Piggies Last Supper.

Els pigs i piggies han desmantellat l'Estat caspanyol, aquest que creien tan UNO. L'han plumat com a una gallina vella i ara hauran de beure totes les taces de l'amarg brevatge cuinat. Una mena d'últim sopar d'acomiadament de CAT.

Després, amb els ulls desorbitats i ballant la conga de Calixto aniran directes a la tomba com a morts vivents. Desapareixeran, corruptes, amb els vestits regalats apedaçats. Fi de la comèdia.

Bon profit per la "bazòfia" pigs i p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
19 de març de 2016, 10.30 h

#2

Fascistas Vic.

!! QUINA LLÀSTIMA QUE TINC TENDINITIS EN EL BRAS !! I JO SI NO HI VAIG SI NO PUC ALÇAR-LO , FEN EL SÍMBOL FEIXISTA QUE TAN T'AGRADA.

PERÒ AMB ESPERIT SEGU QUE HI SERÈ, ENRECORDAR ME DE LA MARE QUE OS VA P..................


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
19 de març de 2016, 09.54 h

#2

Escolta fascistas Vic : gracies, gracies, gracies......... no hi penso faltà. !! FALTARIA MES !!

i SOMIARÉ FINS QUE ARRIBI EL DÍA. NO VIURÉ.

I que m'aconselles, llogo un uniforme militar ? Si puc, també, miraré si em deixen la cabra de la legió , mes que res per fer mes ambient.

També penso comprar 4 quilos de banderes rojiguarras i no m'oblidaré de passar-lo . FALTARIA PLUS !!