directe ! a La República. N. 4002. Dijous, 26 d'abril de 2018 21:12 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El president Puigdemont rep el seu homòleg italià, Matteo Renzi, a Reus per visitar els familiars de les víctimes de l'accident

Com en qualsevol país normal, els dos presidents visiten la zona on es va estavellar ahir l’autocar, sense haver de demanar permís a cap altra administració

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Carles Puigdemont s’ha desplaçat fins a Reus on ha arribat el primer ministre italià, Matteo Renzi, per visitar junt amb Puigdemont el Parador de Tortosa on hi ha els familiars de les tretze joves estudiants d’Erasmus d’entre 19 i 25 anys que van perdre la vida ahir en l’accident d’autocar.

 

Carles Puigdemont es desplaça a Reus on rep el 'premier' italià Matteo Renzi
Carles Puigdemont es desplaça a Reus on rep el 'premier' italià Matteo Renzi

Comparteix
   


Etiquetes

Els dos mandataris visitaran junts els familiars de les víctimes, al Parador de Tortosa, així com diversos hospitals on estan ingressats els ferits per interessar-se per la seva evolució. El president Puigdemont ha actuat així com un Cap d’Estat d’un país normal, i aquesta naturalitat  de ben segur que causarà reticències a Madrid.

 





COMENTARIS fletxa taronja

item
#22

Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
22 de març de 2016, 18.59 h




#7 #13 #16 #17 HAY QUE VER QUE CORTOS DE LUCES SOIS LOS ESPAÑOLITOS. LOS CATALANES TE LO HAN EXPLICADO DIEZ VECES Y TU SIN ENTERARTE DE NADA !

A ver cuando nosotros los euskaldunes también nos independizamos y entre los catalanes y nosotros os vamos dejando en la ruina. A lo mejor el hambre os despabila, aunque lo veo difícil.



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
22 de març de 2016, 18.52 h




#18 Veiam, Aragoneses, intentaré explicar-t'ho d'una manera tan senzilla que fins i tot un cretí com tu, que fregues la subnormalitat, ho puguis entendre.


Quan els Presidents de DUES NACIONS europees es troben per parlar de temes que els nens atontadets com tu no podeu entendre, no és bo que tu forcis les quatre neurones mig tísiques que et queden, per intentar entendre-ho.


Conforma't pensant que tampoc no ho pot entendre en Rajoy, que malgrat ser tonto, té molts més anys que tu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
22 de març de 2016, 18.46 h



#17
#13
#18 Dinos, Aragoneses, a ver, en #13 a qué "paletazos " te refieres tu? Tal vez a los que se tiran a tu madre cuando practica el "noble" oficio de la prostitución de carretera ? O a los zagales de tu pueblo que cuando iban cachondos te sodomizaban?

No nos dejes con la duda, Aragoneses, por favor te lo pido.



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de març de 2016, 16.09 h

rajoy es homonimo a renzi

el Pokemon e homonimo a . . . . . . ¿quien cojones conoce los presidentes de Toscana, Padua o Piamonte?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
22 de març de 2016, 13.55 h

#22 los acomplejados sois vosotros , paletazos , que tenéis que esperar a que suceda una desgracia como esta para que el presidente de algún país os de la mano
El.otro tontorrón del " astut " estuvo mendigando un apretón de manos de toda Europa y todos le mandaron a la mierda
Sois paletos


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
22 de març de 2016, 13.52 h

#21 sabes lo que es una " y " , pedazo de analfabeto ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
22 de març de 2016, 12.17 h



#16 Potser em confons amb aquell client de la teva mere, que després de tirar-se-la a ella et sodomitzava a tu?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
22 de març de 2016, 10.29 h


Fascistas Vic, el teu president (seguin la seva línia de espantat i covard) no es comunica amb el nostre President, per donar el condol del accident.. !! TOT UN GRAN ESTADISTA I CAVALLER !!. LA PUTA D'OROS. !!