El digital dels que votaran #SíSí. N. 3579. Dilluns, 27 de febrer de 2017 10:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dijous, 24 de març de 2016 19:20 h

Jorge Fernández Díaz sobre els atacs a Brussel·les: "No hay mal que por bien no venga"

Ficada de pota del ministre d'Interior espanyol

Comentaris 65  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El ministre d'Interior espanyol, el popular Jorge Fernández Díaz, no ha estat gens afortunat aquesta mateixa tarda quan s'ha dirigit als mitjans de comunicació just abans d'iniciar una reunió amb els seus homòlegs europeus. Concretament ha sentenciat: "Espero que podamos aplicar el dicho de que no hay mal que por bien no venga", en referència a una futura actuació policial comú europea antiterrorista.
Un cop més, en una reunió a Brussel·les, els ministres de l'Interior de la UE han promès aquest dijous després de l'atemptat terrorista a Brussel·les que cooperaran més i compartiran més informació d'intel·ligència. El ministre L'espanyol, Jorge Fernández Díaz, creu que aquest cop sí que es durà a terme una política de seguretat comú i ha estat totalment desafortunat usant les següents paraules:

 "Espero que podamos aplicar el dicho de que no hay mal que por bien no venga".



Notícies relacionades
lectures 8121 lectures Comentaris 65 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#65
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
25 de març de 2016, 17.15 h









#61 OOOOOOOOOOOooooooooooooooiiiiiiiiiiixxxxxxxxxx. . . . "puesto a caldo" diu la mariconeta covarda que es caga de por quan hauria de donar la cara:





puesto "a caldo" de què? caldo DE GALLINA ??






HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . P A L U R D A A A A A ! ! ! !









Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#64
Synera fletxa Barcelona
25 de març de 2016, 11.29 h

EL CONGRÉS USA ACLAREIX EN UN INFORME QUE ACOMPLIRAN AQUEST DICTAMEN EN CAS DE INDEPENDÈNCIA DE CAT. QUE LA VOLUNTAT DELS CATALANAS ESTÀ PER DAMUNT DE LA CONSTITUCIÓ:


DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#63
mario fletxa barna
25 de març de 2016, 10.36 h

Després de veure que dóna tant contestar als españoles, jo aconsellaria per infinitèssima vegada que ningú els contestés, si més no la frase" així ...així ...així contesta madrit" és prou definitiva.
No hi ha res més clarificador que les respostes d'un ministre de l'Interior que es retrata tan bé en una sola frase...
i és Catòlic Apostòlic i Romà, Què no diria si no ho fos...! Vergonya aliena, ni això entenen!

POBRES ESPAÑOLES QUE NO DESPERTEN NI PER CASUALITAT!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#62
KKDLVK fletxa Vic
25 de març de 2016, 10.34 h

HOLA GAMARUS DE VIC:
LEGI QUE?
VOLDRAS DIR: GORDUS BORRATXOS, FARLOPEROS PEDERASTRES I BANYUTS COM TU. HO DIC AMB CONEIXEMENT JA QUE QUE CONEIXIA A LA TEVA MARE.
PER CERT SI VOLS SABER QIE ERA EL TEU PARE CONTESTA AQUEST MISSATGE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#61
25 de març de 2016, 10.06 h

#60

"ACABARIAN MALAMENT"

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¡


POBRE DESGRACIAT......TE REFIERES COMO EN EL 34 QUE SALISTEIS HUYENDO DISFRAZADOS DE MUJER POR LAS ALCANTARILLAS?????????????????????????'




POT SER PORQUE SABEIS MUY BIEN LO QUE OS HUBIERA PASADO SI HUBIERAIS APARECIDO POR ALLI.

LOS LEGIONARIOS OS HABRIAN PUESTO A CALDO.................JAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PERO NO TE PREOCUPES TIENES UNA SEGUNDA OPRTUNIDAD EN PALAFOLL... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#60
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
25 de març de 2016, 10.06 h







#57 Just una cosa més, gallineta covarda, espantadissa ,histèrica, feixista i mariconeta:





NO PARLIS DE LEGIONARIS PER REFERIR-TE A QUATRE VELLS DESDENTATS NOSTÀLGICS que es dediquen a JUGAR A SOLDATS desfilant com criatures i a fer el RIDÍCUL EN PÚBLIC,





Els legionaris de debò se sentiran INSULTATS !!!!






Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#59
25 de març de 2016, 10.03 h

#56

"ACABARIAN MALAMENT"

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¡


POBRE DESGRACIAT......TE REFIERES COMO EN EL 34 QUE SALISTEIS HUYENDO DISFRAZADOS DE MUJER POR LAS ALCANTARILLAS?????????????????????????'




POT SER PORQUE SABEIS MUY BIEN LO QUE OS HUBIERA PASADO SI HUBIERAIS APARECIDO POR ALLI.

LOS LEGIONARIOS OS HABRIAN PUESTO A CALDO.................JAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PERO NO TE PREOCUPES TIENES UNA SEGUNDA OPRTUNIDAD EN PALAFOLL... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#58
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
25 de març de 2016, 10.02 h







No us ho deia? . . . a aquesta hora i #54 ja va drogat ! . . . què es deu pensar que va passar l'any 34, aquesta gallineta analfabeta?




No parlis de fugir, reineta, que tu, amb totes les excuses que t'inventes per no donar la cara, ÉS EL FEIXISTA MÉS COVARD DE TOTS ELS FEIXISTES COVARDS QUE HE CONEGUT.




Apa jo me'n vaig a caminar i córrer una mica. Tu et podries dedicar a estudiar la història dels "caroliGNOS" i dels visigots que "no eren gots".




HUAH HUAH HUAH HUAH . . . ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#57
25 de març de 2016, 09.58 h

#56

"ACABARIAN MALAMENT"

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¡


POBRE DESGRACIAT......TE REFIERES COMO EN EL 34 QUE SALISTEIS HUYENDO DISFRAZADOS DE MUJER POR LAS ALCANTARILLAS?????????????????????????'




POT SER PORQUE SABEIS MUY BIEN LO QUE OS HUBIERA PASADO SI HUBIERAIS APARECIDO POR ALLI.

LOS LEGIONARIOS OS HABRIAN PUESTO A CALDO.................JAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PERO NO TE PREOCUPES TIENES UNA SEGUNDA OPRTUNIDAD EN PALAFOLL... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#56
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
25 de març de 2016, 09.56 h








Es fa molt difícil d'entendre com un estat com l'espanyol pot generar una XUSMA ignorant i covarda com la dels pancastellanistes que corren per aquí.




Què hi deuen posar , a les MORCILLAS , "CHARCHICHAS" (que deia un veí meu) , CHORIZOS i CECINAS, que els destrueixi tant les neurones?




O és només cosa de l'ANÍS EL MONO ?