El digital dels que votaran #SíSí. N. 3335. Dilluns, 27 de juny de 2016 02:20 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dilluns, 28 de març de 2016 10:55 h

Homs carrega contra la CUP: “Cada setmana hem de votar que estem convençuts?”

Acusa els anticapilatistes d’actuar de manera partidista i de buscar "discussions ridícules entre independentistes" en comptes de treballar pel procés sobiranista.

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

En una entrevista d'Europa Press, el líder de DL al Congrés i vicesecretari general d'Estratègia de CDC ha criticat l’actitud de la CUP per haver presentat la moció al Parlament en què demanen que la Cambra es reafirmi en la resolució independentista del 9N anul·lada pel TC i que aquest dimarts la mesa del Parlament haurà de decidir si es tramita. "Sóc crític amb això. Quan la CUP fa això, busca convèncer gent que no està convençuda o busca posar en contradiccions als que ja estem convençuts? A què respon això? Quin sentit estratègic té? Cada setmana hem de votar que estem convençuts? Em sembla que frega la ridícul", diu Homs.  
foto arxiu ACN
foto arxiu ACN

Comparteix
   

"Hi ha gent que tens la sensació que era més feliç quan simplement reivindicava la independència, no com ara, que estem fent la independència"

Segons l’exconseller, la moció és una estratègia de la CUP per "buscar un rèdit partidista i per marcar distància", i considera la CUP podria no creure en l'aposta independentista. "Això només es pot fer des del convenciment que això no va enlloc i, com no va enlloc, comencen a marcar distàncies per carregar-li el mort a l'altre" si el procés no fructifica. En aquest sentit, Homs demana a la CUP que se centri en eixamplar la base del sobiranisme.

Homs defensa que CDC és nítidament independentista

El també vicesecretari general d’Estratègia de CDC nega que el partit hagi reculat en la seva definició com a força independentista, i recorda que CDC  va demanar el doble 'sí' el 9-N de 2014: "Si això no és ser independentista, que baixi la Verge i m'ho expliqui", argumenta Homs.

Aposta per mantenir el nom de Convergència

En l’entrevista, Homs es descarta com a futur secretari general de CDC: "Ajudaré en tot el que pugui, no em desentenc. Crec en el que s'està fent, però una cosa és que no em desentengui i una altra que em postuli. No em postulo, em descarto ", ha deixat clar Homs, que es mostra obert a que en la renovació del partit el nom pugui canviar, tot i que aposta perquè es mantingui la paraula 'Convergència'.
 



Notícies relacionades
lectures 3217 lectures Comentaris 27 comentaris

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
Ai Senyor! fletxa Barcelona
29 de març de 2016, 18.46 h

Sr. Homs i tutti quanti com Vté: A banda la CUP, que sempre farà bé si s'afegeix en la feina de mantenir clar l'objectiu, Invito a llegir aquest parell de textos:
http://www.independentistes.cat/2016/03/fa-6-mesos-del-27s.html
http://www.fco.cat/?wysija-page=1&controller=email&action=view&email_id=665&wysijap=subscriptions&user_id=1700


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Ai Senyor! fletxa Barcelona
29 de març de 2016, 18.37 h

Sr. Homs: quan el seu partit diu que en poden ser membres els que en un referèndum votessin NO, reneixen totes les sospites del seu enbolcallar-se en un núvol gris pel que fa a la independència. Parlar només de sobiranisme...
Si afexim els "distingos" entre sobiranisme, autodeterminació, dret a decidir, etc. que fan els no independentistes, com ara el flamant secretari general de la UGT espanyola..., doncs cal més claredat que mai. I no caiguin en el joc de "divide i venceràs" en que el... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Synera fletxa Barcelona
29 de març de 2016, 09.18 h

Per què les inversions estrangeres van a parar a CAT, amb procés inclós, i no a la resta de l'Estat?

Per ser Estat Espanyol o per ser CAT?

La resposta és ben simple, no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
28 de març de 2016, 22.32 h


#20 Te comunico, Aragoneses, que la REGIÓN de Europa Occidental con más miseria y más analfabetismo és la REGIÓN llamada españa. Y la marca más desprestigiada que se conoce hoy en dia es la marca del puticlú donde se prostituye el putón asqueroso de tu mamá.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
28 de març de 2016, 19.14 h

#20


MENJATITES


Aquest any, lliga, copa bourbons i champions
Dissabte reial podrit per la pedra i a 13 punts
Mentres la Cristiana menjant xoriç marroquí al Marroc.



TODO POR LA TÀPIA

VIVA ESPATRAÑA



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Synera fletxa Barcelona
28 de març de 2016, 18.48 h

LES INVERSIONS ESTRANGERES A CAT S'INCREMENTEN EN MÉS D'UN 50%.

CAT LIDERA LA INVERSIÓ EXTRANJERA A LA PENÍNSULA

ÉS NATURAL


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
sidral monumental fletxa sidral sideral
28 de març de 2016, 18.32 h

#20 "los vamos a chorrear"
imbecil
estupid
idiota
borratxo


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa ADIOS MASS ADIOS . VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
28 de març de 2016, 18.30 h

#19 MARCA REGION CATALAMA

EL BARÇA YA PRESUME DE LA LIGA AUN NO GANADA Y ESCONDE LA VENTAJA DEL PSG EN LA LIGA FRANCESA

ESOS SON LOS VALORES QUE EL MUNDO VE JUNTO A LAS EVASIONES FISCALES DE MESI,MASCHERANO,, LAS MULTAS Y SANCIONES DE LA FIFA, LOS PRESIS EN LOS JZGADOS,ETC.ETC. SI ES VERDAD , ES MES QUE UN CLUB ES UNA SOCIEDAD MAFIOSA.

El Barcelona cuenta mal y ningunea a la Liga francesa
La cuenta oficial de Twitter del club azulgrana comete un tremendo error al intentar presumir de dista... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
KACÉ fletxa madrit
28 de març de 2016, 17.16 h



14 Comentaris En els últims 10 dies l'estupidesa crònica d'en Bejota-Jotabé ha superat inclús la seva pesades repetitiva.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
JOTABE fletxa bcn
28 de març de 2016, 16.08 h

En marzo se trasladan casi 40 empresas.
La gestora del Heron City de Barcelona hace las maletas y se va a Madrid.