El digital dels que votaran #SíSí. N. 3790. Dimarts, 26 de setembre de 2017 14:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

[Vídeo] "És l’hora de presumir de ser valencians"

La Generalitat valenciana publica un espot per reforçar i enaltir l'identiat "perduda" dels valencians

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

"Quan va ser l'última volta que et vas sentir orgullós de ser valencià?" Aquesta és la pregunta que es fa la Generalitat Valenciana que, a través d'un emotiu vídeo, vol reforçar i enaltir la identitat perduda dels valencians i que aquests tornin a sentir orgull de la seva terra i els seus orígens. El vídeo deixa clar que els governs populars dels darrers anys han perjudicat la imatge valenciana i han intentat dinamitar el sentiment valencianista.


Imatge del vídeo Orgull de ser valencians
Imatge del vídeo Orgull de ser valencians

Comparteix
   


Etiquetes
La generalitat Valenciana té clar que als seus ciutadans els cal una injecció vital d'energia positiva perquè "qui perd els orígens, perd la seua identitat". En aquests sentit, amb aquest víedo, el govern valencià vol aconseguir canviar els temes de conversa: "Som una terra fèrtil. En idees. En talent. I és el moment de posar-ho en valor".
 
Després de tants anys de governs popular, "ara toca refer-nos, reconstruir-nos, recordar què ens fa poderosos, què ens fa únics i dignes d'admirar".

Reforçar l'autoestima dels valencians;

La Generalitat valenciana vol recordar que "els valencians en sabem molt, de cremar els mals records i renovar l’esperit. És l’hora de presumir de ser valencians. De deixar-nos de complexos i fer el que sabem fer. Celebrar-nos".
 
També especifica que totes les persones i col·lectius que apareixen a la campanya s’han implicat en el rodatge "de manera voluntària i són la millor mostra de l’energia que mou el país".




COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
Raül Pérez Poza fletxa Sant Llorenç de la Muga
3 de maig de 2016, 15.33 h

Des de l'Alt Empordà crec que cal animar als valencians a mirar cap a Europa i deixin de conformar-se en ser la platja de Madrid.

El futur és València-Barcelona-Tolosa-Paris, o bé València-Saragossa-Tolosa-Marsella-Berlin o Roma.
Lisboa-Madrid-València només pot ser un complement per al futur de València.

Raül


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
3 de maig de 2016, 11.10 h

SER CATALÀ ES PARLAR EN CATALÀ ...SI A LA LLENGUA CATALANA SIGUI OFICIAL .. NO que hu sigui la Castellana ques la que elimina i extermina la Catalana les dues LLenguas a la vegada no es poden Defensdar de cap manera sense estar BEN BOIG o tenir intencio de acabar amb la LLengua Catalana a la llarga TE UNA VIDA MES CURTA LA LLENGUA CATALANA Que no pas EL PROCÉS ja me podreu entendra que vui dir amb aixo he no falten més explicacions


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
3 de maig de 2016, 11.06 h

CENTENS I DECENES D'ANYS DAVALL ELS FONS DE RÈPTILS, VA CREAR EL NACIONALISME IMPERIALISTA ESPANYOL, LA BATALLA DE VALÈNCIA, PORTADA A UN EXTREM SANGUINARI / LA RENAIXENÇA VALENCIANA, ÉS UN CAMÍ CAP A LA DEMOCRÀCIA VERA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
3 de maig de 2016, 11.00 h

ORGULLOSOS DE SER CATALANS .. No son ni Volem SER CASTELLANS NI ESPANYOLS Es de Jilipollas PARLAR EN CASTELLÀ Saben que cuan el fas perjudicas extermines la teva Identitat SER CATALÀ I PARLAR EN CASTELLÀ ES SER IDIOTA I UN CATALÀ RENEGAT ..... .. ..La LLengua Catalana te dos grans Enemics EL GOVERN ESPANYOL I EL GOVERN CATALÀ .. Cap dels dos la vol defensar


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
3 de maig de 2016, 10.41 h

Catalunya tambe se ENFONSA EN LA CORRUPCIÓ Qui no volgui Veura aixo es Ciego per que hu vol ser No ja més Cec quel que no vol veure la realitat Catalunya te uns Partits Politics i Politics MOLT MOLT Corruptes tambe amb aixo si son ben iguals als Partits Politics i politics Espanyols els Catalans .....EL GOVERN ESPANYOL Defensa amb Valentia la seva LLengua Castellana i nomes la castellana EL GOVERN CATALÀ Tindria que fer al mateix DEFENSAR NOMES LA LLENGUA CATALANA I Cap altr... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
3 de maig de 2016, 10.35 h

ORGULLOSOS DE SER CATALANS Volen a Catalunya ques lo que son No SON CASTELLANS NI ESPANYOLS Que se dongui conta el puta Govern Català Que Defensin nomes la LLengua Catalana es la unica que tenen que Defensar i Protejir cosa no fan fa anys JO ESTIC ORGULLOS DE CATALUNYA I DE SER CATALÀ ....... Sentu VERGONYA DE TENIR UN GOVERN CATALÀ Tan i tan COBVARD Que parla molt de Independencia pero res de Protejir la IDENTITAT CATALANA N o fa res per Protejir la LLengua Catalana a C... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa CATALUNYA TRIOMFANT TORNARÀ A SER RICA I PLENA MENTRE ESPANYA S'ENFONSARÀ EN LA CORRUPCIÓ I LA INCOMPETÈNCIA. || || ★ || ||
3 de maig de 2016, 10.19 h



#11 Digues-me, reineta, Cagarritoneses: per què poses una referència al meu comentari #10 i després resulta que et refereixes a "un nazi que diu ser de Figures" ??!!!

Veiam: això de nazi, ja ho entenc, és el teu leit motiv de quan has tastat mitja copeta d'ANÍS EL MONO, i perds el món de vista.

Però això de que "diu ser de Figures ", això no ho acabo d'entendre: quin dels teus amics nazis de Falange Espanola o de la Benemérita et diu que "és de Figures" ??


És més : que reco... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
3 de maig de 2016, 10.11 h

Felicitar al nou Govern del Pais Valencia que torna EL ORGULL DE SER VALENCIANS a la seva gent , que tornen a recuperar la LLengua Catalana .Tan maltractada i desaparaguda cuan i mandaben els Corruptes Politics del P.P. .. FELICITAT VALENCIANS Podeu tornar sentiros ORGULLOSOS DE SER VALENCIANS .. Cosa no poden fer encara als Catalans a Catalunya ja quel nostra Govern Català no saben si son Catalans o Castellans . NO SE SENTEN ORGULLOSOS DE SER NOMES CATALANS .. Jo si... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
3 de maig de 2016, 05.26 h



#11 Tu sí que ets una "FIGURA" , Cagarooneses, diria que ets una "TRISTA FIGURA", amb la teva estúpida insistència de veure nazis per tot arreu menys allà on n'hi ha, que és als teus ambients de FRANQUISTA HISPANA.



Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
no way out fletxa no way in
2 de maig de 2016, 20.34 h

#11 filldeputa