El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 20:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Jordi Sànchez diu que si és necessari, “desobeirem”

El president de l'ANC creu que s'han de tornar a aprovar les lleis que el TC tomba

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Jordi Sànchez no dubta que les institucions catalanes hauran de desobeir a l’Estat si és necessari per combatre les decisions que el govern espanyol en funcions pren, com ara la possible suspensió de la llei antidesnonaments al TC. “Caldrà trobar mesures clares per part del Govern i els ajuntaments, i si això passa per desobeir, desobeirem”. En aquest sentit, el president de l’ANC proposa en una entrevista a Catalunya Ràdio que Generalitat i els consistoris garanteixin tot allò que la llei 24/2015 preveu i, en general, també posa la taula tornar a aprovar al Parlament les lleis que l’Alt Tribunal tombi. 

"La partida es jugara en els propers 12-15 mesos"

La cara visible de l’Assemblea Nacional Catalana, que no ha concretat si es postularà a president de nou però sí que ha revelat que tornarà a presentar-se com a membre del secretariat, ha explicat que durant aquesta Diada, l’entitat exigirà als partits polítics “culminar el procés”. Segons Sànchez, “no hi ha més marge per dilatar el procés”. Demana “l’exercici democràtic dels ciutadans a les urnes” i, si l’Estat no ho garanteix, s’ha de “posar la directa”, cosa que ha dit que no necessàriament passaria per organitzar un nou 9N. El president de l’ANC posa el curs polític que ve com a clau, ja que creu que “la partida” es jugarà en els propers 12-15 mesos. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
LLUIS fletxa bcn
12 de juny de 2016, 11.54 h

9-N .Llamada potencialmente a votar es de 6.228.531 personas. Teniendo en cuenta este censo, orientativo, habría votado un 37,02%.

Este es el escrutinio:
· -Sí-Sí: (1.861.753 votos).
N.B. CONTINUEU PENSAN QUE LA GENT ÉS XIMPLE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
4 de maig de 2016, 18.03 h

-les lleis que el TC anuŀla. NO "tomba"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
4 de maig de 2016, 08.11 h


Ja tinc ganes de desobeir i no donar els meus diners a l'agència tributària espanyola sinó a la catalana. Això d'alimentar el meu enemic no m'agrada .


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
MIGUEL ROMUALDO PERJUDICA A TECNOTAPI fletxa BOICOT A TECNOTAPI ! ! !
3 de maig de 2016, 20.31 h




#9 Alguns exemples de com Miguel Romualdo de TECNOTAPI insultava Catalunya anomenant-la “mierda histórica pinchá en un palo”:


comentaris 1, 5,7,8 i 11 de http://www.directe.cat/noticia/368898/escocia-decideix-avui-el-seu-futur-amb-tota-normalitat


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&continua!&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
MIGUEL ROMUALDO PERJUDICA A TECNOTAPI fletxa BOICOT A TECNBOTAPI ! ! !
3 de maig de 2016, 20.29 h




#11 Alguns exemples de com Miguel Romualdo de TECNOTAPI insultava Catalunya anomenant-la “mierda histórica pinchá en un palo”:


comentaris 1, 5,7,8 i 11 de http://www.directe.cat/noticia/368898/escocia-decideix-avui-el-seu-futur-amb-tota-normalitat

comentaris 2, 7,18 i 22 de Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
MIGUEL ROMUALDO PERJUDICA A TECNOTAPI fletxa BOICOT A TECNBOTAPI ! ! !
3 de maig de 2016, 20.27 h




B O I C O T . . .A .. .T E C N O T A P I ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


#2 #5 #8 = MIGUEL ROMUALDO, LA GALLINETA COBARDE



|Miguel Romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:


BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !



Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mie... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
MIGUEL ROMUALDO PERJUDICA A TECNOTAPI fletxa BOICOT A TECNBOTAPI ! ! !
3 de maig de 2016, 20.24 h



#9 Micaela Romualda, ja pots parlar tu de valentia, tots hem vist com et "rajaves" quan aquell de Figueres va recollir els teus fanfarrons desafiaments de covard mentider.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
MIGUEL ROMUALDO PERJUDICA A TECNOTAPI fletxa BOICOT A TECNBOTAPI ! ! !
3 de maig de 2016, 20.22 h



#9 B O I C O T . . .A .. .T E C N O T A P I ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


#9= MIGUEL ROMUALDO, = MICAELA ROMUALDA


|Miguel Romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:


BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !



Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :



CAGAluña histórica mierda pi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
3 de maig de 2016, 17.08 h



Jordi Sànchez diu que si és necessari, “desobeirem”

jajajajaja!,, pues a ver si es verdad, QUE LLEVAN 4 AÑOS CON LA MISMA CANTINELA Y LUEGO SON UNOS RAJADOS ...COMO HAN SIDO SIEMPRE LOS NAZZZZIONALISTAS SEPARATISTAS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Synera fletxa Barcelona
3 de maig de 2016, 16.33 h

EL CONGRÉS USA ACLAREIX EN UN INFORME QUE ACOMPLIRAN AQUEST DICTAMEN EN CAS DE INDEPENDÈNCIA DE CAT. QUE LA VOLUNTAT DELS CATALANAS ESTÀ PER DAMUNT DE LA CONSTITUCIÓ:


DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un es... Llegir més