directe ! a La República. N. 4054. Dilluns, 18 de juny de 2018 04:09 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Les penques de Rivera: excusa la repiulada d’odi de Mejías contra Rufián i Tardà atacant ERC

"Si li ensenyo a Bosch el meu compte i el que em diuen alguns dels seus amics podríem estar fins demà", diu el líder de Ciudadanos

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El president de Ciudadanos, Albert Rivera, ha sortit al pas de la polèmica generada per la repiulada de la portaveu del grup municipal de Barcelona de Ciudadanos, Carina Mejías, a uns usuaris de Twitter que proposaven "degollar" Joan Tardà i Gabriel Rufián, titllant el fet “d’error com tants d’altres que es poden cometre a les xarxes socials”. Rivera ha aprofitat la relliscada de Mejías  per assegurar que ell ha rebut "amenaces" de gent d'ERC, fins al punt de rebre una bala a casa seva. " Si li ensenyo a Bosch el meu compte i el que em diuen alguns dels seus amics podríem estar fins demà", ha apuntat en declaracions a Catalunya Ràdio. 

Comparteix
   

Rivera ha destacat que fets com aquests són "el dia a dia de les xarxes socials", que ell bloqueja gent cada dia per aquests motiu  i que el seu equip denuncia molts casos d'aquest tipus. Rivera ha rebutjat "posar en el mateix sac" tota la gent d'un partit "perquè un senyor amenaci o comenti a Twitter no sé què". "Em semblaria injust pels seus votants o pels meus", ha afegit en referència a les "amenaces" que ell ha rebut "de gent d'ERC" i dels comentaris que li fan "amics del senyor Bosch".



COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
10 de maig de 2016, 05.48 h

Els de Dretes tan la Española CIUTADANS I P.P. o la Catalana CONVERGENCIA abans C.I.U. ...Me agraden per que son Politics que estan amb LA GENT DEL CAMP .. SI estan amb la GENT DE CAMPS DE GOLF ha ha ha no estan amb LA GENT DEL CAMP Català ..


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
9 de maig de 2016, 19.59 h

L'Audiència arxiva per segon cop la xiulada a l'himne espanyol de la final de Copa.

El jutge Andreu considera que els delictes d'"injúries al rei i d'ultratges a la nació" no poden ser comesos per persones jurídiques.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
9 de maig de 2016, 17.56 h

#8


Comeme el nabo españata cobarde con huevos de gallina


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
9 de maig de 2016, 16.21 h

EL CONGRÉS USA ACLAREIX EN UN INFORME QUE ACOMPLIRAN AQUEST DICTAMEN EN CAS DE INDEPENDÈNCIA DE CAT. QUE LA VOLUNTAT DELS CATALANAS ESTÀ PER DAMUNT DE LA CONSTITUCIÓ:


DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
9 de maig de 2016, 16.02 h

LES PENQUES NO Home cuan mes la caguin abans de les Eleccions molt millor , esperen aixo els faixi perdre vots ,, cuan més malament hu poguin fer millor per nosaltres Menys els votaran ALBERT RIVERA .. .. TAL FARAS TAL TE TROBARAS No bas tenir PROU DE FER EL RIDICUL PACTA Amb EL P.S.O.E. amb PEDRO SANCHEZ Que ara seguiu fen el Ridicul els de CIUTADANS . Es normal PODEMOS Poguin treura més vots que bosaltres no fan tan EL PALLASSO Con bosaltres ... CIUTADANS = FEIXIS... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
9 de maig de 2016, 15.40 h




B O I C O T . . .A .. .T E C N O T A P I ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


#6 #7 #8 = MIGUEL ROMUALDO, LA GALLINETA HISTERICA, FRANQUISTA Y ANALFABETA



|Miguel Romualdo implica la empresa tecnotapi en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:


BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !



Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :
... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
9 de maig de 2016, 15.37 h












#6 #7 #8 = MIGUEL ROMUALDO, LA FRANQUISTA HISTERICA, ANALFABETA Y COBARDE





MIGUEL ROMUALDO IMPLICA A TECNOTAPI EN INSULTOS A CATALUNYA

MIGUEL ROMUALDO, "MICAELA" INSULTA A CATALUNYA

SÍ, MIGUEL ROMUALDO DE TECNOTAPI

MIGUEL ROMUALDO , SÍ .

T E C N O T A P I 

TECNOTAPI

tecnotapi

tecnot

tecn

tec

te

t

.
.

.











Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
9 de maig de 2016, 15.17 h

#7... SEPARATAS !!!

Qué pasa con...

lo de "muerte al Borbón" (=TARDÀ=ERC)...?

lo de los carnavales de Solsona (="MATEMOS a los ESPAÑOLES" !!!) ?

los fusilamientos delante de la casa de concejales del PP de CATALUNYA?

...

¡¡¡ HIPÓCRITAS, donde las dan las toman !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
9 de maig de 2016, 14.48 h

#6 ...Va dimitir el "sr." David Fernández (= CUP) quan va organitzar un "escrache" a la casa del sr. Rivera?

Algú es va esquinçar les vestidures quan li van enviar una foto i una diana al front, amb una bala, al sr. Rivera?

Tu, separatista, et sentistes alarmat per grandària assetjament a algú que pensa de manera diferent a tu?

Per ventura en DEMOCRÀCIA no es pot donar una conferència unionista a la Universitat de BCN?

Hipòcrites, on les donen les prenen !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
9 de maig de 2016, 14.24 h

¿Dimitió el sr. David Fernández (=CUP ) cuando organizó un escrache en la casa del sr. Rivera ?

¿Alguien se rasgó las vestiduras cuando le enviaron una foto y una diana en la frente, con una bala, al sr.Rivera?

¿Tú, separatista, te sentistes alarmado por tamaño acoso a alguien que piensa de manera distinta a ti?

¿Acaso en DEMOCRACIA no se puede dar una conferencia unionista en la Universidad de BCN?

¡¡¡ HIPÓCRITAS, donde las dan las toman !!!