El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 11:00 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Joan Laporta dóna una lliçó a Bartomeu

L’expresident del FCB apel·la a la dignitat nacional de Bartomeu perquè reaccioni davant l’agressió del govern espanyol amb la prohibició de les estelades a la final de la copa del Rei

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

L’expresident del FCB, Joan Laporta, ha fet un seguit de piulades des de Bulgària, on es troba convidat per Hristo Stoitchkov que organitza un sentit homenatge al Johan Cruyff: “Penso que si ens limiten la nostra llibertat d'expressió prohibint l'estelada a la final de Copa, i atès que tant l'alcaldessa de Barcelona  com el president de la Generalitat ja han anunciat que no hi assistiran per dignitat nacional, el president del Barça tampoc no hi hauria d'anar en senyal de protesta i com a mostra de solidaritat o bé anar-hi i veure el partit des de la graderia al costat de tots els socis i seguidors del Barça”.
L’expresident del Barça recorda també en dues piulades que l'estelada és un símbol que representa un anhel i una reivindicació democràtica, legítima, legal i no violenta i que tots els seguidors del Barça que així ho creuen tenen el dret d'exhibir-la, i el Club el deure de defensar-los.

Stoichkov: "A mi qui em prohibirà portar una bandera amb una estrella?"

L'exfutbolista del FC Barcelona Hristo Stoichkov s'ha mostrat totalment contrari a la prohibició de les estelades a la final de la Copa del Rei que es disputarà aquest diumenge a Madrid. En una entrevista al programa 'Al primer toque' d'Onda Cero emesa aquest dijous a la nit ha etzibat: "A mi qui em prohibirà portar una bandera amb una estrella? El govern? Volem fer discriminació? No podem parlar? No podem portar camisetes? I per què hi ha banderes amb un toro?". El búlgar ha assegurat que aquesta "no és una polèmica" i ha deixat anar: "A vosaltres us agrada escopir i pensar que està plovent. A mi no, a mi quan m'escupen, escupen dues vegades".
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
pengyu fletxa tarragona
21 de maig de 2016, 22.33 h

Betomeu es un titelle. Laporta for President.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Ai Senyor! fletxa Barcelona
21 de maig de 2016, 09.30 h

I a més prou copes de mans de Borbons


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
20 de maig de 2016, 15.41 h

DONCS SI, EL president BARTOMEU, ÉS TALMENT UN TITELLA DE L'ESPANYOLISME MÉS TRONAT, La Vanguardia i El Periódico ,SEGUR, QUE LI FARAN COSTAT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Synera fletxa Barcelona
20 de maig de 2016, 12.05 h

ELS TOROS DESAPAREIXERAN. NI "FIESTA NACIONAL NI PUNYETES" UN ATRÁS HISTÒRIC

Quan CAT els va prohibir la catalonofòbia es va deslligar a tot l'Estat. Ens odien. Morts de ràbia i enveja van argumentar, com sempre, vejanades. Contra la raó mai guanyaran

ARA QUE DIRAN, hm?:

"El Consejo de Gobierno de la Junta de Castilla y León ha aprobado un decreto ley que prohíbe matar reses de lidia en espectáculos taurinos populares"


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
20 de maig de 2016, 12.05 h

ELS TOROS DESAPAREIXERAN. NI "FIESTA NACIONAL NI PUNYETES" UN ATRÁS HISTÒRIC

Quan CAT els va prohibir la catalonofòbia es va deslligar a tot l'Estat. Ens odien. Morts de ràbia i enveja van argumentar, com sempre, vejanades. Contra la raó mai guanyaran

ARA QUE DIRAN, hm?:

"El Consejo de Gobierno de la Junta de Castilla y León ha aprobado un decreto ley que prohíbe matar reses de lidia en espectáculos taurinos populares"


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
20 de maig de 2016, 11.19 h

2 ) Synera ...EL BARÇA Els nostres jugadors si han de JUGAR LA FINAL DE LA COPA DEL REI .. Lo Cortes no quita lo Valiente els han de Jugar te que SER BARTOMEU Ser Valent i tindra collons el President del BARÇA Dir no anire al MADRID Mentres tinguen AQUESTA PROHIBICIO INJUSTA I INJUSTIFICA POC LEGAL .. La ALCALDESSA DE MADRID NO anira a la Final per culpa del atac a LA LLIBERTAT D´ESPRESSIÓ . Si hiba a BARTOMEU fen la PROHIBICIÓ Fara un Gran Ridicul demostrara... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
20 de maig de 2016, 11.02 h



QUE EL MACARRA ESTE DA LECCIONES DE QUE????????????????'


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
20 de maig de 2016, 10.47 h

JOAN LAPORTA tu mai falles els Culers i als Catalans tu si sabrias que fer ara NO ANAR A LA FINAL DE LA COPA DEL REI ,, BARTOMEU President del BARÇA Si i hibas feras UN GRAN RIDICUL .. Ja que no i sera ni LA ALCALDESSA DE MADRID Aixo ja u diu tot de la Grabetat de aquesta PROHIBICIÓ ANTI-CONSTITUCIONAL . ILEGAL ABUS DE PODER DEL P.P. .. EL Govern Espanyol fa aixo per que ningu parli de EL RIDICUL DEL P.P. No poguer fer GOVERN EL 20-D passat he no es ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
david fletxa pineda
20 de maig de 2016, 10.31 h

benvolgut jan,recorda que el president del barça actual,votat pels imbecils socis del barça,era qui us portava els cafès en les vostres reunions de junta directiva,és el perfecta titella posat per la vanguardia i tota la caverna apañolista de catalunya.quins temps aquells on el millor president de l'historia del barça,es a dir tú,ens representava amb tota la dignitat posible.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
20 de maig de 2016, 09.53 h

El Barça no hauria de jugar.

Aquesta fora la lliçó.

Cap català, cap europeo ha de tolerar la limitació de llibertats, les imposicions arbitràries propies de tiranies.

No jugar és la jugada.

Plantar la copa i prou!