El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 13:04 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Jordi Sànchez, reelegit president de l'ANC en segona votació

El secretariat nacional desbloqueja la votació amb 40 vots a favor del fins ara president i 35 per a la candidata més votada a les eleccions, Liz Castro

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

ACN Ripoll .- Jordi Sànchez repeteix com a president de l'ANC per dos anys més. El Secretariat Nacional de l'entitat sobiranista ho ha decidit així en una jornada de deliberació maratoniana: de fet, Sànchez ha assolit el càrrec de nou en segona volta per davant de l'editora Liz Castro. S'ha desencallat finalment per 40 vots a favor de Sànchez i 35 a favor de Castro; en la primera votació cap dels dos ha superat el llindar dels dos terços, és a dir, 50 vots a favor. Sànchez assumeix la presidència de l'Assemblea a partir d'ara, després de setmanes marcades per la polèmica interna al voltant de les candidatures i del debat sobre un possible control partidista de l'entitat. 






Comparteix
   


Etiquetes

Ara toca unitat per damunt de tot, no tant sols votaven 25, tenien dret a vot els 77 membres del secretariat elegits

Sense mòbils i en secretisme, els membres del Secretariat s'han reunit a les 10 del matí: els últims de marxar-ne, Sànchez i Liz Castro, la candidata més votada el 14 de maig i que havia fet un pas endavant per disputar la presidència a l'actual líder. A la reunió d'aquest dissabte, a Ripoll, també s'ha acordat que Natàlia Esteve assumeixi la vicepresidència; Eulàlia Subirà la secretaria; i Marcel Padrós repeteix com a tresorer de l'Assemblea.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
Synera fletxa Barcelona
22 de maig de 2016, 18.22 h

Fases de Gandhi

1) Ignoren

2) Riuen

3) Ataquen

4) Guanyes

Idem de idem de ibidem al procés català


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE TODOS LOS ESPAÑOLES, en todos los españoles estamos incluidos (obviamente) TODOS los catalanes. ADIOS MASS ADIOS
22 de maig de 2016, 12.13 h



nuevo pucherazo como ya paso con la cup


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Ai Senyor! fletxa Barcelona
22 de maig de 2016, 11.20 h

Es de esperar, després d'una notícies centrades en les persones, que poguem escoltar amb claredat una declaració del nou secretariat sobre concrecions d'actualitat en objectius i accions consegüents...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa CATALUNYA TRIOMFANT TORNARÀ A SER RICA I PLENA MENTRE ESPANYA S'ENFONSARÀ EN LA CORRUPCIÓ I LA INCOMPETÈNCIA. || || ★ || ||
22 de maig de 2016, 09.41 h







Aquest estat espanyol, HEREU DIRECTE DEL FRANQUISME, tant per la seva MONARQUIA IMPOSADA MANU MILITARI PEL GENERAL COLPISTA I FEIXISTA FRANCO, com per la seva CONSTITUCION REDACTADA I VOTADA SOTA EL XANTATGE DE L'EXÈRCIT, LA POLICIA I ELS JUTGES FRANQUISTES I ELS RESTANTS "PODERS FÀCTICS" FRANQUISTES. . .







Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Synera fletxa Barcelona
22 de maig de 2016, 08.29 h

#26
El Congrés USA i l'Alt Dictamen del TIJ

En la compareixença al congrés, Williams va assegurar que si Catalunya proclamava la independència cercaria ‘el reconeixement internacional d’acord amb la voluntat del seu poble i no pas d’acord amb les disposicions de la constitució espanyola’. Invocà tot seguit la sentència de la Cort Internacional sobre Kossove i recordà que no hi havia cap precepte de la llei internacional que pogués prohibir una declaració unilateral d’indep... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
22 de maig de 2016, 07.52 h

#26 SYNERA LA NAZI


PERO QUERIDA NAZI , NO TE CANSAS DE REPETIR SIEMPRE LA MISMA MENTIRA??????????????


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Synera fletxa Barcelona
22 de maig de 2016, 00.41 h

EL CONGRÉS USA ACLAREIX EN UN INFORME QUE ACOMPLIRAN AQUEST DICTAMEN EN CAS DE INDEPENDÈNCIA DE CAT. QUE LA VOLUNTAT DELS CATALANAS ESTÀ PER DAMUNT DE LA CONSTITUCIÓ:


DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
ets una caca fletxa ets una caca
21 de maig de 2016, 23.04 h

#24 cagarro pudent


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
21 de maig de 2016, 21.05 h

TONTO UTIL DEL NAZZIONALISMO-SEPARATISTA


Luis Enrique ” con las esteladas se ha llegado a la lógica aplastante ”
” hay que respetar la libertad de expresión de todas las personas ”

La semana que viene nos dirá que opina sobre multar a comercios que rotulan en Español .

También comentará lo que le parece la inmersión lingüística.

Y también nos comentara lo que opina del caso pujolone nos hablará también de lo que opina sobre la Sanidad Pública en Cataluña. ..




Luis... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
21 de maig de 2016, 21.01 h

#22

Otegui reconoce que “yo he sido militante de ETA”. Dicen que participó en otros secuestros, como el de Javier Rupérez. Recientemente ha pasado una temporadita en la cárcel por intentar reconstruir la ilegalizada Batasuna, el partido que en las instituciones daba voz a los que ponían bombas.

El etarra jamás ha pedido perdón por sus crímenes y se quiere reconvertir en el mandela batasuno.

Els polítics nacionalistes catalans han convidat l’etarra Otegui per continuar la peda... Llegir més