El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 21:46 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L’intent de coacció d’Asens a una advocada esclata als nassos de Colau

El cap de Guardia Urbana demana a l’alcaldessa que investigui el cas i prengui decisions

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha demanat a la premsa ”prudència i calma” i ha assegurat que li falta informació per parlar sobre l’actuació del tinent d’alcalde Jaume Asens, que segons publica ‘La Vanguardia’ va trucar l’advocada de l’agent ferit per un manter la setmana passada i va ordenar-li  amb un to “autoritari i vorejant la coacció” que no demanés presó per al detingut  i que es retirés de la causa. Colau ha atribuït a la”rumorologia” l’escàndol protagonitzar per Asens sense tenir en compte el que ha manifestat l’advocada de l’agent als mitjans. Per la seva banda, el cap de la Guardia Urbana, Evelio Vázquez, ha respost als mitjans que si el que ha publicat ‘El País’  i ‘La Vanguardia’ és cert, la conducta no és pròpia ni ètica d’un representant de la ciutadania, i ha demanat a Colau que investigui i prengui decisions.

Comparteix
   


Etiquetes
L’advocada ha fet el que volia, per tant no hi va haver cap intent de coacció

Colau ha justificat la manca d’informació sobre el cas perquè estava a Madrid i només ha pogut parlar breument amb el tinent d’alcalde que li ha confirmat que només va tenir un “intercanvi d’opinions” amb l’advocada i ha negat que hi hagués cap voluntat d’ingerència per part d’un membre del govern municipal com demostra que l’advocada ha actuat “com ha considerat”.

El cas Asens rebenta la presentació del Pla Director de la Guardia Urbana.

Colau, ha hagut de respondre a moltes preguntes de la premsa sobre el mateix cas que no ha aclarit, fins el punt de mostrar-se molesta perquè aquest cas ha tapat la presentació del Pla Director de la Guàrdia Urbana. 
 
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
Gentil fletxa Osona
24 de maig de 2016, 17.10 h

NO PATU PAS, LA COLAU TOT HO FA BÉ, I NO DIU MAI, MAI CAP MENTIDA. NO SE LI POT NEGAR QUE É HABIL PR TOREJAR OES LES MENTIDES I LA INEFICACIA DELEU CÀRREC, PERÒ TOT HO FA BÉ, OI QUE SI PERIODITES D'ESQQUERRES? EL MATEIX FET PER COLAU O PER ALGUN ALTRES, LA MATEIX COSA LA F LA COLAU I ESTÀ BÉ, LA FA UN ALTRE, ESTÀ MALAMENT, OI PERIODISTES?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
mario fletxa barna
24 de maig de 2016, 09.42 h

Que aquest ajuntament no fa les coses bé és ben sabut, per tant si encara no han entès com es fan, potser que pleguin abas que la nostra capital de la NOVA REPÚBLICA quedi posada en boca de tot DÉU com un lloc poc recomanable, per viure-hi, ni tenir-la em compte. És el que pretent el nou govern del consistori? per la colau la capital de catalunya HAURIA DE SER MADRIT.
QUIN ENGANY, CADA DIA MÉS PUNYENT VIA FORA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
24 de maig de 2016, 09.15 h

ASENS EL NAZI, es pensa que esser advocat es defensar criminals, assassins de guardies urbans.
ASENS, vols dir que no estaries millor a la presó, NEO-NAZI?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Synera fletxa Barcelona
24 de maig de 2016, 05.26 h

EL CONGRÉS USA ACLAREIX EN UN INFORME QUE ACOMPLIRAN AQUEST DICTAMEN EN CAS DE INDEPENDÈNCIA DE CAT. QUE LA VOLUNTAT DELS CATALANAS ESTÀ PER DAMUNT DE LA CONSTITUCIÓ:


DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
23 de maig de 2016, 20.05 h

LA Veritat que si Seria mes Democratico que LA PRESIDENTA O PRESIDENT DE L´ANC ,, Lo elijieran tota la gent de L´ANC Seria mes DEMOCRATICO EL RESULTADO Tindria més FODRÇA I VALOR El elijido sense trampa ni carton VOT DIRECTO A TRIAR LA PRESIDENTA O PRESIDENT DE L´ANC ara de aquesta manera sempre podra be la duda de trampa de voto comprado sobornado ..NO es tan legal con una VOTACIÓ DIRECTA ...Ara ADA COLAU Si lo que fa el teu Ajuntament es la Nova P... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa Valles Oriental DE VALLES UN DE SOL NO PAS DOS ¿ Aqui molesta se juntin els Dos Vallesos ?
23 de maig de 2016, 19.54 h

ADA COLAU Alcaldessa el teu deure devant de aixo es FER FORA que Dimiteixi al teu TINENT D´ALCALDE JAUME ASENS Per abus de poder EL No es tingu per fer Chantaje anmenaça a la abogada de un Policia Erido en acta de Servei PROU DE PROTEJIR DELINCUENTES Este Ajuntament de LA NOVA POLITICA DE BARCELONA EN COMÚ Quin Fastig feu protejiu el desorden con esba demosdtra al Metro de Barcelona en la Estacio de Metro del Liceo aquella pareja Follando UN de LA CUP Tambe esba pasar alguns... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
23 de maig de 2016, 16.28 h

COLAU I LA SEVA banda terrorista, amenaçant advocats com feixa el Franco o un tal ASSENS, el miserable feixista defensor de criminals i que ha fet que l'Ajuntament es retiir en les causes contra aquest salvatges de la banda terrorista de COLAU-DESC, lladres i assassins, cop' de test al cap dels guardies urbans.+
AI, ASSENS, que facil es matar guardies urbans i protegir al criminal.
COLAU, la teva barbarie, em recorda que votar a Hitler es la cosa mes semblant que votar-te a tu i la teva banda ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
23 de maig de 2016, 15.40 h












#13 MICAELA ROMUALDA, LA MUJER DE TODOS LOS MARIDOS .... BUJARRONES !!!!








HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! !










Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
23 de maig de 2016, 15.38 h






COM ES NOTA QUE LA MICAELA ROMUALDA #1 #2 #4 #6 #8 #9 #13 #14 VIU DE PARÀSITA DE LA SEVA POBRA MARE, I ES PASSA TOT EL DIA MARICONEJANT I ESCRIVINT MARICONADES.










Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
23 de maig de 2016, 15.12 h



AL MOTXO LE CRECEN LOS ENANOS.........BUENO EN ESTE CASO LOS CUPAIRES!!!!!!!!!!!!!!!!!


JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAUJUAJUAJUAJUAJUAJUAJUAJUAJUAJUAJAUAJUAJAUAJUAJUA!!!!!!!!!!!!!!!!


ESTO PROMETEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1