El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 01:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Postureig entre el govern Colau i el bufet Molins & Silva

Acorden silenciar la trucada “perversa” de Jaume Asens en el marc de la relació contractual entre les parts i intenten evitar la reprovació del tinent d’alcalde de Barcelona en Comú

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La trucada que el tercer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Asens, va fer a la lletrada del bufet Molins & Silva que defensa l’agent de la Guàrdia Urbana en el cas de la presumpta agressió d’un manter, “no va afectar” a la independència de l’advocada. Així ho han manifestat tant l’Ajuntament com el mateix bufet en un comunicat conjunt que han fet públic aquest dimarts. Sorprèn el comunicat davant la gravetat dels fets, però sembla que el postureig forma part de la nova política i tot val per amagar les pressions inacceptables del tinent d’alcalde.

© @acn

Comparteix
   


Etiquetes

Un comunicat conjunt fruit de la relació contractual actual i futura

Al text s’especifica que converses com la que es va produir “es consideren normals” en el funcionament entre les dues entitats en processos de sensibilitat “especial” com aquest. També s’ha volgut puntualitzar que la comunicació entre el regidor i la lletrada “no va afectar ni va interferir en la lliure independència” d’ella en la defensa dels interessos de l’agent de la Guàrdia Urbana, i que es va fer “en el marc d’una relació contractual” entre l’Ajuntament de Barcelona, el cos de la Guàrdia Urbana i el despatx Molins & Silva.

La principal crisi del govern Colau silenciada per ordre contractual

Cal recordar que la polèmica d’aquest cas va saltar quan es va saber que el tercer tinent d'alcalde de Drets, Participació i Ciutadania de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Asens, va parlat amb l'advocada del guàrdia urbà presumptament lesionat per un 'manter' perquè no demanés la presó provisional del detingut.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
ets una caca fletxa ets una caca
25 de maig de 2016, 23.33 h

#35 borratxo drogat


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE TODOS LOS ESPAÑOLES, en todos los españoles estamos incluidos (obviamente) TODOS los catalanes. ADIOS MASS ADIOS
25 de maig de 2016, 13.24 h

#34 CONVERGENCIA PAGABA CON DINERO PUBLICO EL ALQUILER A LOS OKUPAS DE GRACIA PARA QUE NO LA LIASEN PARDA EN PERIODO ELECTORAL.

HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAh

https://directa.cat/convergencia-va-llogar-pau-social-gracia-abans-de-eleccions


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
25 de maig de 2016, 12.06 h

Què carai vol dir "postureig"??


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
25 de maig de 2016, 09.34 h



La Colau i els seus, entren em el joc que tan han criticat tems enrere.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa CATALUNYA TRIOMFANT TORNARÀ A SER RICA I PLENA MENTRE ESPANYA S'ENFONSARÀ EN LA CORRUPCIÓ I LA INCOMPETÈNCIA. || || ★ || ||
25 de maig de 2016, 09.02 h






Companys catalans: dins de la desgràcia d'haver pertangut uns quants segles a l'estat d'aquesta gent IMPRESENTABLE, amb una mentalitat absurdament medieval, . . .




. . . tenim la gran sort que els seus governs no estan formats pels pocs individus intel.ligents que hi ha en el seu país, sinó per PPaPPanagtes tan DEFICIENTS com aquests pobres desgraciats que ens venen a molestar i -es pensen ells- provocar aquí a Directe!




En tot COMBAT, el DESIDERATUM MÀXIM és que l'enemic si... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
25 de maig de 2016, 09.01 h

Hitler, de familia jueva conversa, va fer el que va fer, oi Asens?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa CATALUNYA TRIOMFANT TORNARÀ A SER RICA I PLENA MENTRE ESPANYA S'ENFONSARÀ EN LA CORRUPCIÓ I LA INCOMPETÈNCIA. || || ★ || ||
25 de maig de 2016, 08.57 h








HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! . . . La Micaela Romualda està ben ESVALOTADA ,"SOLIVIANTADA" que diuen ells, en resum: està més HISTÈRICA que mai.





Mireu tots els comentaris que ha escrit , pobra boja :


#1 #2 #3 #6 #7 #10 #11 #12 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #27





A mi, quan més histèrica està, més m'agrada, perquè fa ridículs més divertits, pobreta. M'encanta que sigui una NEURÒTICA OBSESSIVA COMPULSIVA ! ! ! !





HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
25 de maig de 2016, 08.54 h

ASENS, la vergonya criminal del barbarie de BARCELONA CIUTAT TERRORISTA I COLAUS, amenaça advocats, fa retirar les acusacions de l'Ajuntament contra assassins, criminals i terroristes, CONTINUA per la bandaTERRORISTA DE LA COLAU-DESC no son res més que el terrorisme hereu de l'panarquisme de pistoles de 1917


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Synera fletxa Barcelona
25 de maig de 2016, 01.23 h

#26 El Congrés USA i l'Alt Dictamen del TIJ

En la compareixença al congrés, Williams va assegurar que si Catalunya proclamava la independència cercaria ‘el reconeixement internacional d’acord amb la voluntat del seu poble i no pas d’acord amb les disposicions de la constitució espanyola’. Invocà tot seguit la sentència de la Cort Internacional sobre Kossove i recordà que no hi havia cap precepte de la llei internacional que pogués prohibir una declaració unilateral d’indepe... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
::: ... [ «Déu n'hi do !!!» «Quina "BARRA" que tenen els sepaRates !!! »] ... ::: ... ... ... fletxa ::::::::::::: ... ... ... ::: ...La GEN-CAT sepaRata = LLADRE i ADOCTRINADORA ANTI-espanyola... ::: ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
25 de maig de 2016, 01.20 h

#1... Pobre govern català (¿?)

que no té diners (¿?)

perquè acusa l'Estat espanyol de 'robar-los' i la UE d'austericidi'...

Si no fos perquè JuntsxSí, amb suport de la CUP, volen arruinar Catalunya,

fins i tot seria graciós la broma.

Banda de lladres que recapten més que ningú

per ajudar els amics de la propaganda del "PENSAMENT-ÚNIC".