El digital dels que votaran #SíSí. N. 3902. Dimarts, 16 de gener de 2018 22:21 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

60.000 persones en defensa dels drets socials i contra les suspensions del TC

Entitats, sindicats i partits catalans -excepte PP i C's- surten al carrer amb el lema 'Els drets no se suspenen'

Comentaris 53  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- Denunciar les accions del Tribunal Constitucional espanyol (TC) contra les lleis aprovades pel Parlament de Catalunya. Aquest és l'objectiu de la massiva manifestació que ocupa aquest diumenge els carrers del centre de Barcelona. Amb el lema 'Els drets no se suspenen: treball digne, drets socials i democràcia real', la protesta expressa el rebuig ciutadà a la vintena de suspensions dutes a terme pel TC, entre aquestes la de la llei d'emergència energètica, la d'igualtat o el buidatge de competències de la cambra catalana. 

Capçalera de la manifestació
Capçalera de la manifestació
© @berlustinho

Comparteix
   


Etiquetes
No independentistes hi ha donat suport però segueixen defensant una Catalunya dins d’Espanya

La mobilització ha sortit de la plaça Urquinaona amb destinació l'antiga seu de la delegació del govern espanyol a Catalunya, a Pla de Palau. Hi estan adherides a la marxa una setantena d'entitats i així com sindicats i tots els partits polítics amb representació al Parlament excepte el PP i C's.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#53
POBRE bejota #50 fletxa PPALURDUUUUUUUUUUUUU !!!! HUA HUA HUA HUA HUA HUA !!!!
30 de maig de 2016, 16.49 h







Teniu, l'enllaç que no funciona a #52: 7 de http://www.directe.cat/noticia/441577/varoufakis-si-madrid-el-que-vol-es-enfortir-el-moviment-independentista-no-ho-podria-fer-m ) .





Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
POBRE bejota #50 fletxa PPALURDUUUUUUUUUUUUU !!!! HUA HUA HUA HUA HUA HUA !!!!
30 de maig de 2016, 16.47 h






#50 HUA HUA HUA HUA HUA HUA HUA HUA ... EL TONTO MÉS TONTO DEL DIGITAL, EL BEJOTA bcn QUE ARA SIGNA LLUIS bcn (sense accent a Lluís) ara se les dona de saber llatí !!!!


NO, MARMOTA IDIOTA, NOOOO, "DURA LEX SED LEX " NO VOL DIR QUE SI TENS SED BEGUIS AMB UN GOT DE DURALEX, TOTXO !! !!!



VOL DIR "LA LLEI ÉS DURA, PERÒ ÉS LLEI" !!!!!


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH



BEJOTA, OH GRAN SA"B"I :


PATAIOTES PATATAIOTETON KAI PANTA PAPANATAIOTES !!!! (comentari 7 de Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
Synera fletxa Barcelona
30 de maig de 2016, 16.44 h

EL CONGRÉS USA ACLAREIX EN UN INFORME QUE ACOMPLIRAN AQUEST DICTAMEN EN CAS DE INDEPENDÈNCIA DE CAT. QUE LA VOLUNTAT DELS CATALANAS ESTÀ PER DAMUNT DE LA CONSTITUCIÓ:


DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON RECONFORTANTS

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
LLUIS fletxa bcn
30 de maig de 2016, 14.35 h

N.B. "DURA LEX, SED LEX".


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#49
30 de maig de 2016, 14.22 h

#22 Però com es pot ser tan idiota dient tantes tonteries en tant pocs moments les quals no se les creu ningú que tingui dos dits de front, solament la gent que son com tú. I el més vergonyós el qual demostra la clase d'indivíduo que ets, és que solament critiques asumptes de Catalunya, no dient res de res dels altres que tan aprecies com si fossin angels celestials. Se't veu el llautó del facha que ets, i si us plau no diguis mes que ets un català.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
NOSALTRES SOM EL SOMNI fletxa República Catalana II★II
30 de maig de 2016, 10.35 h

#46

XARNEGOPITECUS


Si eres tan pobre que no puedes pagar a los que te enculan, usa el vibrador
de la rojiguarra que es el unico que te da furor patriotico y es gratis.
En cuanto a la crema dilatadora usa la marca que usaba Franco "A las cinco
en el culo te la hinco" fue la que mejores resultados le dio al dictador.
Asi seràs la enculada mas patriotica de espatraña.



Españatas paletoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
30 de maig de 2016, 00.14 h

#46 gos fastigos pudent


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
29 de maig de 2016, 23.13 h


Por no hablar de la indefensión total que sufre mi querido ojete, que no puedo calmarle la escozor porque, claro, los bujarrones me cuestan 20€ para que me follen, y aluego no me queda pa pomada suavizante. Resultado, tengo el culo como una maqueta en relieve de la Luna, todo por culpa de los independentistas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
29 de maig de 2016, 23.10 h


Y lo que es peor, también abandonada a su suerte mi pobre mamá, allà en la carretera, sin un puto paraguas para protegerse de la lluvia y del sol, y con el colchón donde se la tiran los clientes totalmente empapado cuando llueve . Un desastre, todo por culpa de la Generalitat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
29 de maig de 2016, 23.07 h





#41 Feixista caspós típicament espanyol (perquè als altres països ja no queden nazis com tu)








ara fa VUITANTA ANYS d'una guerra que vareu organitzar els FATXES ESPANYOLS i que va costar més de CINC CENTS MIL MORTS SENSE COMPTAR ELS 50 000 AFUSELLATS DELS PRIMERS TEMPS DEL FRANQUISME.








VOSALTRES heu fet CINQUANTA MIL vegades més morts que l'atemptat de Vic (el qual, jo també condemno, no com tu, FILL DE LA GRAN PUTA BARATA, que només condemnes els morts d'un bàndol)

... Llegir més