directe ! a La República. N. 4057. Dimecres, 20 de juny de 2018 09:25 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] PP i Ciudadanos calcats en ideologia i en repartir plantofades

Dues persones crítiques surten malparades de dos actes dels partits de la dreta espanyola

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Aquest cap de setmana han succeït dos fets calcats en mítings dues formacions polítiques diferents, o potser no tant... Un dels arguments més usats en aquesta campanya i l'anterior de fa uns mesos és que Ciudadanos és la marca blanca del PP. Els fets demostren dia a dia que no és del tot desencertat: no només els dos partits es situen a la dreta en l'eix, sinó que també comparteixen formes: els seus militants van estomacar a persones crítiques en els seus actes.




pp, asturies, iaia, agressió
Una iaia acaba per terra a un acte del PP

Comparteix
   


Etiquetes
Una iaia acaba per terra a un acte del PP

Dissabte, el Partit Popular d'Astúries feia un acte de campanya on tot transcorria amb normalitat. De cop i volta, però, una senyora de 70 anys va començar a protestar i criticar als populars. Immediatament, els militants allà presents la van agafar i la van apartar de l'acte fins a tirar-la a terra. La dona, però, no es va donar per vençuda i va seguir escridassant als populars. La reacció d'altres militants, vergonyosa, en comptes d'intentar clamar la senyora o deixar que s'expressés per després convidar-la a abandonar l'acte, es van col·locar en fila, com per fer una paret humana, i així evitar que les càmeres poguessin enregistrar el moment. No ho van aconseguir.

Un espontani acaba apallissat a un acte de Ciudadanos

A Barcelona, un independentista va irrompre un acte de Ciudadanos a crits "d'independència". Era evident que buscava la provocació però el que no s'imaginava, segurament, és que sortiria estomacat del míting. Alguns dels assistents, encegats per l'odi i la còlera, van començar a donar-li coces i cops de puny. Rivera, ràpidament, va aprofitar la situació per dir que "aquests" (els independentistes) l'han amenaçat de mort però que ell seguia endavant.
 
Provocacions a un acte d'Esquerra sense cap incident

El tarannà català és totalment diferent i en tenim un altre exemple clar. A l'acte de campanya d'ahir d'Esquerra també hi va haver dos provocadors espanyolistes. A diferència del cas de Ciudadanos i PP, els dos espontanis, un cridant "Viva España" i l'altre ensenyant un cartell on havia substituït l'estrella de l'estelada per una esvàstica cridant "feixista" a Oriol Junqueras, va acabar sense cap incident.
 

 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Synera fletxa Barcelona
15 de juny de 2016, 05.54 h

#2

LA LEGÍTIMA DUI QUE RECOLZARAN ELS USA:

El Congrés USA i l'Alt Dictamen del TIJ

En la compareixença al congrés, Williams va assegurar que si Catalunya proclamava la independència cercaria ‘el reconeixement internacional d’acord amb la voluntat del seu poble i no pas d’acord amb les disposicions de la constitució espanyola’. Invocà tot seguit la sentència de la Cort Internacional sobre Kossove de 2010 i recordà que no hi havia cap precepte de la llei internacional que pog... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Synera fletxa Barcelona
13 de juny de 2016, 23.38 h

EL CONGRÉS USA ACLAREIX EN UN INFORME QUE ACOMPLIRAN AQUEST DICTAMEN EN CAS DE INDEPENDÈNCIA DE CAT. QUE LA VOLUNTAT DELS CATALANAS NO POT ESTAR PER DAMUNT DE LA CONSTITUCIÓ NI DE LA RESTA D’ESPANYOLS:


DICTÀMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010

LES DUI SON IL.LEGALS EN UN ESTAT DEMOCRÀTIC

- Declarem que existeixen normes en el dret internacional que prohibeix les declaracions unilaterals d’independència en un país democràtic
- Declarem que quan hi ha una co... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
13 de juny de 2016, 20.30 h

Éstos nazionalistas tienen la mente tan atrofiada, que les parece lo más normal del mundo boicotear actos de campaña de otros partidos o no dejar hablar a los que piensan diferente.

La asfixia democrática en una Catalunya independiente sería brutal.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
13 de juny de 2016, 19.45 h

#9 PUES TOMA TAZAS NAZI.


comisarios politicos del directe .cat manipuladors i mentiders , EN LOS VIDEOS LO QUE SE VE SON UNOS PROVOCADORES Y EN EL CASO DE CIUTADANS UN NAZI INDEPENDENTISTA QUE FUERON A REVENTAR LOS ACTOS DE CAMPAÑA ELECTORAL AL QUE TIENEN DERECHO TODOS LOS PARTIDOS DEMOCRATICOS ....Y COMO ES NATURAL ,LOS SACARON A GORRAZOS COMO NO PODIA SER MENOS.

VISCA CATALUNYA, VIVA ESPAÑA SIEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIVA EL REY Y MUERA EL MAL GOBIERNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
13 de juny de 2016, 19.44 h

#5

Y TU A QUIEN VOTAS A LOS CHORISSOS DEL JUNTS PEL 3%%?????????????????????????????

HAY QUE SER UN AUTENTICO MANGANTE PARA VOTAR A LA MAFIA DEL 3%.



VISCA CATALUNYA, VIVA ESPAÑA SIEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIVA EL REY Y MUERA EL MAL GOBIERNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
MIGUEL ROMUALDO fletxa SI NO QUIERES UNA . . . DOS TAZAS DE CALDO !!!!
13 de juny de 2016, 19.42 h




#8 MicaelaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!


A COPS DE GORRA ET TRACTARÀ EL PRIMER CATALÀ QUE ET TROBI CARA A CARA.


A UNA MARICONA FEIXISTA COM TU, CENT COPS DE GORRA SÓN POCS COPS DE GORRA.



HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
13 de juny de 2016, 19.33 h


comisarios politicos del directe .cat manipuladors i mentiders , EN LOS VIDEOS LO QUE SE VE SON UNOS PROVOCADORES Y EN EL CASO DE CIUTADANS UN NAZI INDEPENDENTISTA QUE FUERON A REVENTAR LOS ACTOS DE CAMPAÑA ELECTORAL AL QUE TIENEN DERECHO TODOS LOS PARTIDOS DEMOCRATICOS ....Y COMO ES NATURAL ,LOS SACARON A GORRAZOS COMO NO PODIA SER MENOS.

VISCA CATALUNYA, VIVA ESPAÑA SIEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIVA EL REY Y MUERA EL MAL GOBIERNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
13 de juny de 2016, 18.17 h

LA LEGÍTIMA DUI QUE RECOLZARAN ELS USA:

El Congrés USA i l'Alt Dictamen del TIJ

En la compareixença al congrés, Williams va assegurar que si Catalunya proclamava la independència cercaria ‘el reconeixement internacional d’acord amb la voluntat del seu poble i no pas d’acord amb les disposicions de la constitució espanyola’. Invocà tot seguit la sentència de la Cort Internacional sobre Kossove de 2010 i recordà que no hi havia cap precepte de la llei internacional que pogué... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI , REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES, obviamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes ADIOS MAD MASS ADIOS
13 de juny de 2016, 16.54 h

#5

Querida NAZI,


Deberias mostrar un poco mas de respeto a las opiniones de los demas. . . .ah, no que eres NAZI.

Al menos eres consecuente con tu NAZISMO:


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Marta fletxa Sabadell
13 de juny de 2016, 16.39 h

Per votar a aquests s'ha de ser tan curt com per votar a la Cup.