El digital dels que votaran #SíSí. N. 3940. Divendres, 23 de febrer de 2018 09:39 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

(Àudios) De Alfonso: "¡Le tenemos pillao, pillao, pillao! “a Vila d’Abadal”

Noves gravacions mostren com el director de l’Oficina Antifrau ensenya un dossier de l’Alcalde de Vic i president de l’AMI a qui considera un veritable talibà

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Yo estoy a sus órdenes, ministro" paraules de De Alfonso on mostra un cop més la submissió total al ministre de l’interior. Segons Público al final de la primera entrevista el director de l’Oficina Antifrau mostra a Fernández Díaz un dossier sobre Vila d’Abadal on diu que l’alcalde de Vic va carregar grans despeses de dinars a la targeta de crèdit de l’Ajuntament.
Vila d'Abadal, president de l'AMI
Vila d'Abadal, president de l'AMI

Comparteix
   


Audios relacionats
#FernándezDíazGate (MP3, 1' 50'')

Escolta audio

#FernándezDíazGate (MP3, 1' 13'')

Escolta audio

#FernándezDíazGate (MP3, 1' 20'')

Escolta audio


Etiquetes
Fernández Díaz: "Uy, uy, uy... ¡Esto le hace un daño!"

El ministre d’un govern del PP ple de casos de corrupció i de caixa B contesta d’aquesta manera davant el dossier que li lliura De Alfonso.

"Pues oye, que el Vila d'Abadal este, que es un talibán absoluto..."

I comencen a parlar de com poden fer més mal, de portar-ho a la fiscalia però sobretot com filtrar-ho a la premsa, parlen de El Mundo i d’un tal “Eduardo” amb moltes probabilitats parlen d’Eduardo Inda tertulià de capçalera del Grupo Planeta a La Sexta. El #GALmediatic en plena forma.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
27 de juny de 2016, 16.15 h

ELS FETS CORROBOREN QUE SÓN, D'UN FRANQUISME INIGUALABLE INASSEQUIBLE, HA GUANYAR AMB LA GUERRA DE LES CLAVEGUERES PODRIDES I PLENES DE RATES. TANMATEIX SÓN UNA DE LES ESTRUCTURES QUE ESTINTOLEN, PER SALVAGUARDAR-SE, DEL POBLE I DE LA DEMOCRÀCIA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Súmate fletxa juntos vamos a crear un nuevo país, un país mejor
24 de juny de 2016, 11.37 h

Todos el poder político y económico intentando parar el independentismo por lo civil o por lo criminal porque la independencia es imposible.

Este 26-J vota partidos independentistas y dales una lección!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa CATALUNYA TRIOMFANT TORNARÀ A SER RICA I PLENA MENTRE ESPANYA S'ENFONSARÀ EN LA CORRUPCIÓ I LA INCOMPETÈNCIA. || || ★ || ||
24 de juny de 2016, 06.23 h







La INJUSTIFICABLE conducta FEIXISTA del Jorge Fernandez Diaz i del Daniel de Alfonso, protagonistes d' un degradant episodi AVUI MUNDIALMENT CONEGUT, converteix l'estat espanyol no pas únicament amb una CLAVEGUERA equivalent al govern de Nixon quan el WATERGATE , sinó també . . .





. . .també en una ridícula versió RETARDADA QUARANTA QUATRE ANYS !!!!! SÍ, 44 ANYS DE RETARD!!!! respecte al watergate original, que també es va donar a conèixer un mes de juny.





QUARANTA QUATRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa CATALUNYA TRIOMFANT TORNARÀ A SER RICA I PLENA MENTRE ESPANYA S'ENFONSARÀ EN LA CORRUPCIÓ I LA INCOMPETÈNCIA. || || ★ || ||
24 de juny de 2016, 06.22 h






#1 HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! . . . QUANTA HISTÈRIAAAAA ! ! ! ! !



POBRE CAGARRITONESES !!!!!!




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! ! ª!






Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
24 de juny de 2016, 00.04 h

#1 I mentre més espaÑol, més fill de puta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
23 de juny de 2016, 23.57 h

Als absolutistes us "han pillao"!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Joana B. fletxa Girona
23 de juny de 2016, 23.27 h

La gota catalana

http://www.ivoox.com/11925603